35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beetje late reactie... misschien toch ergens wat teleurstelling, maar afgelopen maandag 26 feb (op mijn verjaardag) toch ongesteld geworden. Bijna 4 weken te laat. Ga er dus ook maar vanuit dat ik er gewoon een overgeslagen heb.
Sorry voor de dames met het rotnieuws.
Komt het door de leeftijd dat het je gewoon meer gaat doen?
Jullie verhalen raken mij ook gewoon.
Afin weer lekker flink aan de klus....
Dank je wel voor het toevoegen aan de lijst!!
Roffa38 schreef:
02-03-2018 15:28
@mrs-duggar kan het dan toch dat je korter zwanger bent?
Gefeliciteerd mejadg schrijf gezellig weer mee!
Ik zou niet weten hoe. 10 januari eerste dag laatste menstruatie.19 januari ( heel vroeg in Mn cyclus) positieve ovulatietest. 29 januari positieve zwangerschaps test. Ik kan geen week verschil verklaren.

Ja met een idiote constructie doordat het er 2 waren, sat de 1 zich 5 dagen eerder had ingenesteld als de ander en dat de eerste de positieve zwangerschaps test veroorzaakt heeft en eerder gestopt is met groeien en dat dr tweede dus inderdaad later is ingenesteld . Maar dat lijkt me echt een raar verzinsel van mezelf
Balen, ik ben ongesteld geworden. Nu voor de eerste keer dat ik er echt teleurgesteld over ben. Jammer :-|
Hoe gaat t met de andere NODers?
@mrsduggar nee dat had ik dus ook, kon echt niet korter zwanger zijn. Zeker niet met ovu test en positieve test. Blijft kut.
Ik heb geen bloed meer sinds de ma, dus hop naar de volgende ronde. Pffff.
Welkom nieuwe dames.
Gefeliciteerd Zwangere dames.

Wat naar MRs-Duggar. Je verzinsel klinkt logisch haha, maar of dat ook echt mogelijk is. Dan zou je 2 eitjes gehad moeten hebben.
Ik ga voor je duimen.

Balen roodborstje. Ik volgens mij ook. Begon gister met een heel klein stipje. Nu net ook een klein beetje bloed. Maar nog niet echt veel. Ook niet zo veel last van mn buik als vorige maand. Wel al een week gevoelige borsten... Maar even kijken of het echt doorzet.

Roffa fijn dat het bloeden achter de rug is. Hopelijk voor jullie snel een goede zwangerschap.
Fijn roffa dat het bloeden voorbij is. Nu hopelijk snel een ei. WIl je ovulatie testen doen of gewoon afwachten?

Balen Roodborstje, ik snap je! Ik hoop dat het de volgende ronde raak is. Gebruik je ovulatie testen?

MRSduggar, volgens mij kan dat dus wel he! En vanaf 35 worden er meer eitjes geproduceerd.. Verder weet ik het niet hoor, maar zou wel mooi zijn.

OVer de tabel, het is onze 3e ;) en onze echo staat gepland op de 20ste

Ik ben zo moe en heb echt rugpijn. Ik klaag niet hoor.. De dagen kruipen echt voorbij, ik wil onze mini zien. Weten of het goed zit. Ik blijf het spannend vinden, gelukkig lukt het me wel redelijk om het wat meer los te laten. We hebben nog een weekendje weg gepland dus hopelijk helpt dat ook!
Thisisme1980 ik herken het. Wij hebben volgende week de eerste echo. Je wil gewoon weten dat het goed zit.

Roffa Hopenlijk vind je je ei snel

Roodborstje1982, ik snap dat je teleurgesteld ben, heb in het verleden ook vaak wat traantjes moeten laten als de rode vlag weer uit ging. Maar we zijn gewoon door gegaan en nu eindelijk resultaat.

Mrs-Duggar, je wil gewoon zo graag, en hopen mag altijd,. Je mag de hoop alleen nooit verliezen.
Helaas is Mn hcg aan het dalen. Das dus een uitgemaakte zaak. Terug hij af
balen :(
Ongesteld...dwz denk ik. 4 dagen te vroeg. Ik had wat bloed, dag niks, vandaag heeeel minimaal....maar alles wijst op menstruatie dus heb geen hoop dat dit een innesteling is. Op naar ronde 6. Ik baal behoorlijk. 😑
He balen meiden!

@thisisme ik ga vrijdag aan de gyn vragen of hij al wat ziet, en anders aan de ovu.

Iemand van jullie ook rhesus c-negatief? Dat bericht ontving ik vandaag nav bloedprikken.
Ik had rhesus! Moest ergens over het midden extra bloed prikken en zoon bleek dezelfde bloedgroep te hebben dus ik hoefde geen spuit. Ik vond het best spannend. Weet nog dat ik bang was dat de bloeduitslagen niet klopten, maar alles was prima!

Bij de MA die ik had voor zoon heb ik met de curretage wel een spuit gehad in mijn bovenbeen, omdat ze niet zeker wisten welke bloedgroep vruchtje had.
Hoi dames! Is er nog een plaats in deze groep? Tijdens de rustige nachtdienst kwam ik toevallig deze topic tegen en heb hem in 1 ruk gelezen! En meegeleefd met al de verhalen, positief of minder positief... Hier een hoopvolle Vlaamse 40-jarige met een partner van ook 40. Mijn held heeft 1 zoontje die 4 wordt in mei, maar we willen graag een kindje van ons samen erbij. Dus moeten we niet lang meer wachten!!! Altijd lange relaties gehad maar nooit de juiste partner gevonden. :loveys: Nu deze klik en de wens er wél is, willen we er allebei voor gaan. Sinds oktober spiraal eruit, toen zat er een cyste op 1 eileider. 9/2 terug naar gynaecoloog geweest: eisprong gehad en cyste was weg, ze stuurde ons door naar fertiliteitsarts. Straks de 1e afspraak! Spannend! Maar euh... Groentje in deze materie dus! Begin ik alvast een reeks OV testen in te slaan? Moet ik gaan temperaturen? Ik gebruik wel een app voor cycli bij te houden en probeer te klussen (al termen geleerd hier! :hihi: ) tijdens vruchtbare dagen, meer nog niet... :facepalm:
Ongetwijfeld horen we morgen meer! Als jullie ondertussen tips/tricks/suggesties hebben: laat maar komen! :cheer:
welkom fortyalready! gewoon inslaan :) allebei aan de tarwebloem olie (google)
ik ga duimen!

balen meral :(
Welkom

Voor de rest; sorry ik kon t even niet bijhouden, echt enorm druk geweest

Hier geen nieuws
Helaas 100% zeker een miskraam, hcg zakt dus dat is altijd foute boek. Het zijn trouwens ook 2 eitjes geweest, oo de echo waren 2 vruchtzakjes te zien.

Nu wachten op het daadwerkelijke afdrijven van t vruchtje. Wil geen curretage of pillen voor nu.
@mrs duggar jeetje dat is dus echt precies hetzelfde als bij mij. Kutzooi he?
@forty welkom! Klussen is een stom woord vind je niet? Alhoewel de alternatieven niet beter zijn haha. Laat je weten hoe je afspraak was?
Hallo lieve meiden, jullie hebben al even heel weinig van mij gehoord maar zat er even flink doorheen na twee maanden waarbij de icsi even niet liep zoals het zou moeten..

@roffa, ik heb niet alles doorgelezen, maar ben erg benieuwd hoe het met je is na februari
@forty welkom!
@syrah 80: meis hoe gaat het met je? wanneer is je NOD?

@de zwangere meiden, hoe gaat het met jullie?

Hier vandaag een terugplaatsing mocht het allemaal goedgaan. Dus ben erg benieuwd.
Roffa38 schreef:
07-03-2018 07:52
@mrs duggar jeetje dat is dus echt precies hetzelfde als bij mij. Kutzooi he?
@forty welkom! Klussen is een stom woord vind je niet? Alhoewel de alternatieven niet beter zijn haha. Laat je weten hoe je afspraak was?
Ja man, verneukeratief kutgeintje. Lig je dAar met je vent naast je te kijken naar een zwart gat i.p.v. een knipperend hartje. Echt niet tof.
hoi meiden,

Mag ik ook meeschrijven?
Heb in een andere groep ook meegeschreven maar daar word niet veel meer geschreven.
Ben in mei gestopt met de Pil. in september een miskraam gehad.
Maar door de zwangerschap zijn we gaan nadenken over andere woning (heerlijk een ruim huis met tuin en vlakbij mijn familie). krijgen gelukkig volgende maand de sleutel.
We hebben het zwanger worden intussen op een laag pitje gezet, (werd mijn vriend allemaal beetje teveel alles tegelijk).
heb van de week een pakket ovulatietesten van sensitest besteld met een thermometer ga komende maand kijken wanneer ik mijn eisprong heb. is de laatste 2 maanden helaas erg onregelmatige cyclus.
mijn vriend is 38 en ik word eind van de maand 37
Welkom @brijgevoelig! Daar moet staan vrijgevoelig maar ik laat het staan want ik moet er stiekem een beetje om grinniken. Wat balen van je onregelmatige cyclus! Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ik wil ook een tuin ;)
@mrs duggar ja precies kut zwarte gaten. Mijn vriend is arts dus toen hij hard in mijn hand kneep en naar me keek met zo’n oh oh blik wist ik al dat er niks goeds te zien was.
@yara ik hoop morgen schoon verklaard te worden bij de gyn. We kijken weer vooruit. Het gaat dus best wel goed met me!
Hey meiden,
Even stil geweest hier want ik heb het zooooo druk met werk, mag niet klagen want ik werk freelance dus ik pak alles wanneer het er is, maar daardoor geen tijd om hier te checken.

@onzeker jouw lijf nam je wel heel erg in de maling zeg - hoop dat het deze cyclus wat rustiger is voor je!!

@mrsduggar balen balen meid, dikke knuffel.

@ alle met nieuwe NOD's - ook balen - hoop dat er snel weer een nieuwe persoon in de 2e tabel terecht komt!

@fortyalready - welkom en jouw enthousiasme druipt van m'n scherm af - heel leuk om zo te lezen!! Ik kan wel advies geven maar bij mij is het nogsteeds niet gelukt dus ik weet niet af dat veel goeds doet ha ha ha . In het kort, ja, app bij houden, ik ben nooit gaan temperaturen, wel ovulatie testen en dan inderdaad die goed benutten. (wie heeft er nou klussen van gemaakt, ik lig dubbel)

@Roffa, "fijn" dat jij je weer normaal voelt en op naar de volgende ronde kan.

@vrijgevoelig (of idd brij - wel toepasselijk ha ha ) welkom en dat je maar snel zwanger mag zijn!!

@Yara - jij zat de laatste tijd ook in mijn gedachtes. Wat naar dat er 2e iets mis ging. Ik kom misschien ook even in het IVF topic aankloppen... Hoe was de terug plaatsing, wanneer mag je testen? Mag ik vragen wat er mis ging of staat dat in het andere topic?

Meiden hier is de knoop door. We gaan IVF een kans geven. Ik weet niet meer wat ik laatst heb geschreven Ik heb gister m'n eerste spuit gezet om te ovuleren, dan gaan ik vanaf dinsdag aan de hormonen (pillen) totdat ik ongesteld wordt, dan begint het echte circus ... Heel emotioneel de laatste tijd, maar dankzij werk ook weinig tijd om er over na te denken wat ook wel weer fijn is. We gaan er voor, ik sta er positief in, we hebben maar een kleine kans van slagen (20-25%) maar, dat percentage is meer dan dubbel de kans dan wat ik zonder IVF heb, dus zo kan je het ook bekijken: een 100% verhoogde kans!!
Dag dames,

Ik kom meelezen hier, en op een later moment schrijven, maar alvast even een posting zodat het topic in mn lijstje staat en ik het makkelijk terug kan vinden :)

Ik stel me even kort voor: ik ben Mieremuis, word over 2 maanden 38 jaar, mijn man is 44. Hij heeft al een kind uit een eerdere relatie. We zijn bijna 5 jaar samen en sinds januari vorig jaar al bezig met onze kinderwens. Na een half jaar zwanger geworden, helaas bleek met 9 weken het hartje niet te kloppen: missed abortion, met pillen kwam het niet op gang dus toen curettage gehad.

Meteen de 2e cyclus erna met ovulatietesten weer zwanger geworden (van de Kruidvat), het verdriet en de wens waren supergroot! Helaas kregen we bij 14 weken een slechte NIPT uitslag. Na spannende weken met wachten op de vruchtwaterpunctie en uitslag bleek ons zoontje helaas een mozaïek trisomie 22 te hebben, met naar grote waarschijnlijkheid meerdere ernstige handicaps. We hebben de zwangerschap afgebroken en ik ben bevallen bij 18 weken van een heel klein maar prachtig af lief mannetje :heart:

Ik ben nu 4 weken na de bevalling, mag nog niet zwanger worden natuurlijk maar ik kom vast meelezen, na 2 cycli willen we het toch weer gaan proberen strakjes... en het gaat heel spannend worden dan, dus ik kan dan alle mentale steun gebruiken ;-) en jullie hier weten alles van angsten en onzekerheden in de zwangerschap af.

Sinds ik meelees op de pijler hier verbaas ik me over de kracht en veerkracht van alle dames met deze sterke wens, de vastberadenheid, hoe ze omgaan met tegenslagen... dat lees ik ook hier. Zet hem op dames, ik duim voor iedereen en hopelijk wordt 2018 ons jaar! :redrose:
Hoi dames :blond:

Ook hier al even stil geweest, ondertussen ongesteld uiteraard (dit had ik al verwacht vanwege de te late IUI)
:whip:

Gisteren een uitgangsecho gehad CD 4 en nu hopen dat ze deze ronde beter timen...
Ik heb een afspraak gemaakt in UZ Gent 9 juli, ben hier wel klaar met dat gemiereneuk kwa protocollen en regels en wetten :bye:

Verder had ik het enorm druk sorry B-)

Wat één verhaal zeg hierboven, wat erg dat je dan moet gaan bevallen met dat termijn bah... en hebben ze erna nog onderzoek gedaan ? Sterkte! :heart:

Roffa al een ei??

Thisisme bijna de echo spannend!

Ik ben net thuis van mijn dagdienst ik trek me even terug mag zo mijn schoonouders knippen (ja ben ook nog afgestudeerd kapster en nu dus ook zuster)

Liefs Anne :bigkiss:
Blijf jezelf ;-)
Annejill schreef:
12-03-2018 16:30

Wat één verhaal zeg hierboven, wat erg dat je dan moet gaan bevallen met dat termijn bah... en hebben ze erna nog onderzoek gedaan ? Sterkte! :heart:
Bedankt.

Nee er wordt nu geen verder onderzoek gedaan, er is iets misgegaan op dag 1 in de verdeling van de chromosomen bij de samensmelting van zaadcel en ei... ons zoontje zag er wel iets afwijkend uit maar we hebben geen obductie laten doen.
Bij een eventuele volgende zwangerschap raden ze wel een vruchtwaterpunctie aan :-( de NIPT is namelijk niet 100% betrouwbaar en de kans dat het nog een keer gebeurt is iets verhoogd: 1 op 100.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven