35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
maandag 19 februari 2018 om 21:24
Hallo allemaal,
Hoe is het met iedereen. Van mij kant even wat stiller geweest, vakantie, verkoudheid en een bad gateway waar ik helemaal gek van word.
Hier nog steeds in afwachting van de eerste menstruatie na miskraam. Geen idee hoelang zoiets duurt. Normaal is mijn cyclus rond de 24 dagen. Ik wacht het wel af, het zal vanzelf komen.. of niet dat kan natuurlijk ook
Eigenlijk wil ik wel even afwachten totdat ik weer ongesteld ben geweest, maar heb geen anticonceptie in huis. Het voor het zingen de kerk uit moet nu even volstaan...
Wat fijn dat er weer nieuwe zwangere dames bij zijn!
En ook nog nieuwe meeschrijvers zie ik! Gezellig en welkom.
Hoe is het met iedereen. Van mij kant even wat stiller geweest, vakantie, verkoudheid en een bad gateway waar ik helemaal gek van word.
Hier nog steeds in afwachting van de eerste menstruatie na miskraam. Geen idee hoelang zoiets duurt. Normaal is mijn cyclus rond de 24 dagen. Ik wacht het wel af, het zal vanzelf komen.. of niet dat kan natuurlijk ook
Eigenlijk wil ik wel even afwachten totdat ik weer ongesteld ben geweest, maar heb geen anticonceptie in huis. Het voor het zingen de kerk uit moet nu even volstaan...
Wat fijn dat er weer nieuwe zwangere dames bij zijn!
En ook nog nieuwe meeschrijvers zie ik! Gezellig en welkom.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:19
Muppet3640 schreef: ↑19-02-2018 19:55Hier vanavond de eerste echo gehad. Met kloppend hartje![]()
Volgens de verloskundige 9 weken en 3 dagen!
Niet voor niets overgegeven vanmorgen![]()
dinsdag 20 februari 2018 om 22:22
en nog n echo!twingo1981 schreef: ↑20-02-2018 18:00Rot voor jullie Roffa, sterkte!
Succes dames in de wachtweken of juist met aankomende ei’tjesop een vruchtbaar februari!
Hier aankomende vrijdag 1e echo, zo spannend.
hoop dat we allemaal snel volgen!!
na mijn echo blijk ik n onschuldige cyste te hebben.. ovula nabothi.. hoeft verder niks mee te gebeuren..
zaterdag is mn nod, ben er niet zo mee bezig. ik zou het natuurlijk super vinden maar we zien het wel
woensdag 21 februari 2018 om 13:09
Sterkte Roffa.
Mijn NOD 6-3 Kan een dag eerder of later zijn .
Gefeliciteerd Muppet. Al 9 weken. Wat gaat het toch snel.
Twingo ook al bijna een echo. Leuk. Hoever ben je dan volgens je eigen berekening.
This is me. Toch wel een klein beetjte spannend. Zou leuk zijn als het raak is.
Ik heb volgens mij maandag mn ei gevoeld. Kramp linsk onder in mn buik. En eind van de dag was het ineens weg.
Zondag nog gezellig geweest dus wie weet.
Nu last van mn borsten. Beetje gespannen. Heb ik nooit. Wel vreemd....
Maar goed. kan nog helemaal niet.
Mijn NOD 6-3 Kan een dag eerder of later zijn .
Gefeliciteerd Muppet. Al 9 weken. Wat gaat het toch snel.
Twingo ook al bijna een echo. Leuk. Hoever ben je dan volgens je eigen berekening.
This is me. Toch wel een klein beetjte spannend. Zou leuk zijn als het raak is.
Ik heb volgens mij maandag mn ei gevoeld. Kramp linsk onder in mn buik. En eind van de dag was het ineens weg.
Zondag nog gezellig geweest dus wie weet.
Nu last van mn borsten. Beetje gespannen. Heb ik nooit. Wel vreemd....
Maar goed. kan nog helemaal niet.
woensdag 21 februari 2018 om 13:27
donderdag 22 februari 2018 om 13:22
Oh wat fijn @miss37! 
En spannend Twingo!!
Hier 3 maart volgende afspraak op kliniek. Ik kan maar geen beslissing maken of ik toch die eileiders laat doorspuiten en een IUI wil proberen of rechtstreeks naar IVF, of wat... pff .. eerst maar eens nogmaals de test resultaten afwachten, bespreken en dan echt een knoop doorhakken.
Ben inmiddels naar ronde 11 - nieuwe NOD 23-3 - in ieder geval geen teleurstelling deze maand want ik wist dat dit m niet zou worden!
@marilyn dat heb ik ook soms zo'n kramp aan één kant wat ineens weer weg is. Hoop dat de timing bij jou raak is deze keer
En spannend Twingo!!
Hier 3 maart volgende afspraak op kliniek. Ik kan maar geen beslissing maken of ik toch die eileiders laat doorspuiten en een IUI wil proberen of rechtstreeks naar IVF, of wat... pff .. eerst maar eens nogmaals de test resultaten afwachten, bespreken en dan echt een knoop doorhakken.
Ben inmiddels naar ronde 11 - nieuwe NOD 23-3 - in ieder geval geen teleurstelling deze maand want ik wist dat dit m niet zou worden!
@marilyn dat heb ik ook soms zo'n kramp aan één kant wat ineens weer weg is. Hoop dat de timing bij jou raak is deze keer
zaterdag 24 februari 2018 om 19:57
zondag 25 februari 2018 om 09:05
zondag 25 februari 2018 om 18:22
Thisisme wauw°°
Gefeliciteerd meissie!
Dikke strepen?
@poosje hoe gaat het met je jongste? Niks ernstigs hoop Ik?
@twingo is er bij jou ook toevallig iemand jarig ?
@misy superfijn dat je 20 weken echo goed was dat is toch best een spannende echo vind ik...
@meral lopen wij een beetje gelijk? Superfijn!! Ik duim voor je!
We hebben gisteren de verjaardagen van de meiden gevierd, en ik dacht in het kader van alles loslaten ik ga lekker aan de wijn
en ik dus lekker iets aangeschoten en manlief ook dus uhhh gisteravond waren de mensen weg al rond 21.00 en zijn we samen het bed ingedoken en ik zweer het die baby is gemaakt hoor
Vanavond nog eens een poging wagen en dan morgen om 10.10 inseminatie en al om 8.00 zaad inleveren
Ben er wel klaar mee hoor ik wil nu wel eens zwanger zijn vervelende ellende zo...
Roffa ik denk aan je
Liefs Anne
Gefeliciteerd meissie!
Dikke strepen?
@poosje hoe gaat het met je jongste? Niks ernstigs hoop Ik?
@twingo is er bij jou ook toevallig iemand jarig ?
@misy superfijn dat je 20 weken echo goed was dat is toch best een spannende echo vind ik...
@meral lopen wij een beetje gelijk? Superfijn!! Ik duim voor je!
We hebben gisteren de verjaardagen van de meiden gevierd, en ik dacht in het kader van alles loslaten ik ga lekker aan de wijn
Vanavond nog eens een poging wagen en dan morgen om 10.10 inseminatie en al om 8.00 zaad inleveren
Ben er wel klaar mee hoor ik wil nu wel eens zwanger zijn vervelende ellende zo...
Roffa ik denk aan je
Liefs Anne
Blijf jezelf