Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 14 maart 2018 om 11:48
Wauw.KroegFilosoof schreef: ↑14-03-2018 11:43Weetje wat, ik ben de beroerdste niet..... http://www.stichtingengelenwerk.com/eng ... jke-wetten
Echt iets voor iemand die zich De Cynicus noemt ook.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 14 maart 2018 om 12:06
Ik zal jou wel even raporteren en blokkeren, jij ziekelijke trol. Iemand beschuldigen van het zijn van een nieuwe serieverkrachter/moordenaar.KroegFilosoof schreef: ↑14-03-2018 11:23Je bent een blamage voor het mannelijk geslacht. Verslaafd aan je linker - of rechterhand, gefrustreerd. Over 5 jaar ben je een soort Michael P waarschijnlijk, die door vrouwenhaat in combinatie met perverse, ziekelijke fantasieën meisjes en vrouwen gaat lastigvallen of erger. Snap je zelf niet dat je met wat je beschrijft je perfect in een daderprofiel past op deze manier ?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 14 maart 2018 om 12:09
of je leert is een keer begrikpend lezen? Ik heb gezegd dat vrouwen die een serieuze relatie willen(waarvan een groot gedeelte vroeger losbandig waren), zijn zo wantrouwend tegenover een potentieel partner met wie ze iets serieus willen.
woensdag 14 maart 2018 om 12:11
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2018 12:29
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. op de man/ongenuanceerd.
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. op de man/ongenuanceerd.
99.42% gewijzigd
woensdag 14 maart 2018 om 12:17
Mini cursus empathie, Cynicus:
Die dames, die zo wantrouwend zijn en ooit zo 'losbandig' waren, hebben misschien ook wel hun portie afwijzing en teleurstelling gehad. Mensen ontwikkelen ieder hun eigen overlevingsstrategiën. Een beetje wantrouwen jegens welwillende mannen is geen vreemdere strategie dan de strategie die jij hanteert.
Die dames, die zo wantrouwend zijn en ooit zo 'losbandig' waren, hebben misschien ook wel hun portie afwijzing en teleurstelling gehad. Mensen ontwikkelen ieder hun eigen overlevingsstrategiën. Een beetje wantrouwen jegens welwillende mannen is geen vreemdere strategie dan de strategie die jij hanteert.
Ik geloof niet meer in sprookjes.

woensdag 14 maart 2018 om 12:21
De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 12:11Welkom op mijn blocklijst. Met je constante beledigende opmerkingen en paranoide hersenspinsels(mbt het beschuldigen dat ik een ander lid ben, op een ander fora). En dat minachtende toontje over spelfouten. Succes met je narcistische persoonlijkheidsstoornis, denkend dat je superieur omdat iemand anders "dt" of "jou/jouw" fouten maakt.
Gelukkig verloopt dit topic precies zoals je vorige, dat is dan wel weer opvallend.
En nee hoor, het zijn niet alleen d/t fouten. Het zijn structurele spelfouten waardoor je herkenbaar wordt.
woensdag 14 maart 2018 om 12:41
TO, waarom wil je wel een relatie maar geen seks? Terwijl je wel libido hebt. Is dat omdat je niet een vrouw wilt hebben die het al met anderen heeft gedaan (al zijn het er maar 2)? Is dat omdat je dan verwacht dat zij alles op seksueel gebied heeft geprobeerd en jij het dus niet meer met haar kan proberen? Of is dat een soort ‘wraak’ omdat vrouwen vroeger geen seks met je wilden, dus dan nu ook niet?
Of heb je een andere reden?
Wat verwacht je dan van de vrouw die je wilt gaan daten? Dat ze aseksueel is, gewoon niet van seks houdt of...?
Kap je de date af als je een leuke vrouw vindt die wel seks met je wilt?
Heel wat vragen, maar ik vraag het mij af.
Of heb je een andere reden?
Wat verwacht je dan van de vrouw die je wilt gaan daten? Dat ze aseksueel is, gewoon niet van seks houdt of...?
Kap je de date af als je een leuke vrouw vindt die wel seks met je wilt?
Heel wat vragen, maar ik vraag het mij af.

woensdag 14 maart 2018 om 12:47
O hemel, dat had ik even gemist. Is het onzalige plan van een seksloze relatie weer terug?

woensdag 14 maart 2018 om 14:09
En toch he, ken ik wel wat mannen en vrouwen die absoluut niet aantrekkelijk zijn (vind ik dan) en die toch een relatie hebben. Het ligt echt aan je houding maar zolang je daar niets aan wil veranderen onder begeleiding van een professional zal dit de rest van je leven zo blijven.
Creativity is intelligence having fun
woensdag 14 maart 2018 om 14:31
Ja, een relatie met mekaar dan. Twee lelijke bij mekaar. Wanneer 1 knap is en de ander lelijk as de nacht dan is de lelijke vaak of rijk of heeft een gigantische wortel ofzo. of die knappe heeft een sexuele afwijking en ken het alleen maar met een lelijke om aan zijn of haar trekke te komme. leven is simpel dan

woensdag 14 maart 2018 om 14:36
De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 10:54Ja, klopt wel ja. Eerst wilde ik het graag, ervaring opdoen. En toen werd het niet gegunt. Dus nu hoeft het ook niet meer.
Als het niet meer hoeft, waarom vroeg je dan toch weer om hoe contact te leggen met vrouwen ?

woensdag 14 maart 2018 om 14:40
Knuffelheks schreef: ↑14-03-2018 12:21Gelukkig verloopt dit topic precies zoals je vorige, dat is dan wel weer opvallend.
En nee hoor, het zijn niet alleen d/t fouten. Het zijn structurele spelfouten waardoor je herkenbaar wordt.
Hun hun hun hun hun
woensdag 14 maart 2018 om 15:14
Ik herken het deels wel in mijn omgeving. Ik heb best veel vrijgezelle vriendinnen die het geluk in de liefde maar niet kunnen vinden. Het aanbod leuke mannen schijnt beperkt te zijn. Als het desondanks dan toch lukt om iemand te vinden waarmee het klikt, lukt de binding op de langere termijn niet.
Ik heb hier een tijdje terug ook een YouTube filmpje over gezien. Hoewel het een erg stellig filmpje was, zat er denk ik wel een kern van waarheid in. Het ging erover dat veel westerse vrouwen tegenwoordig een stuk kieskeuriger zijn geworden in hun partnerkeuze en voornamelijk vallen voor mannen met goede looks, geld en / of status. Dat geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw, maar in mijn omgeving herken ik het wel een beetje.
Ik heb hier een tijdje terug ook een YouTube filmpje over gezien. Hoewel het een erg stellig filmpje was, zat er denk ik wel een kern van waarheid in. Het ging erover dat veel westerse vrouwen tegenwoordig een stuk kieskeuriger zijn geworden in hun partnerkeuze en voornamelijk vallen voor mannen met goede looks, geld en / of status. Dat geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw, maar in mijn omgeving herken ik het wel een beetje.
woensdag 14 maart 2018 om 15:17
Heaven - Julia Michaels :
Ooh
Ooh
Ooh
Love's my religion but he was my faith
Something so sacred so hard to replace
Fallin' for him was like fallin' from grace
All wrapped in one he was so many sins
Would have done anything everything for him
And if you ask me I would do it again
No need to imagine
'Cause I know it's true
They say "all good boys go to heaven"
But bad boys bring heaven to you
It's automatic
It's just what they do
You don't realize the power they have
Until they leave you and you want them back
Nothing in this world prepares you for that
I'm not a sinner he wasn't the one
Had no idea what we would become
There's no regrets I just thought it was fun
No need to imagine
'Cause I know it's true
It's automatic
It's just what they do
Ooh
Ooh
Ooh
I still remember the moment we met
The touch that he planted
The garden he left
I guess the rain was just half that effect
No need to imagine
'Cause I know it's true
It's automatic
It's just what they do
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Love's my religion but he was my faith
Something so sacred so hard to replace
Fallin' for him was like fallin' from grace
All wrapped in one he was so many sins
Would have done anything everything for him
And if you ask me I would do it again
No need to imagine
'Cause I know it's true
It's automatic
It's just what they do
You don't realize the power they have
Until they leave you and you want them back
Nothing in this world prepares you for that
I'm not a sinner he wasn't the one
Had no idea what we would become
There's no regrets I just thought it was fun
No need to imagine
'Cause I know it's true
It's automatic
It's just what they do
Ooh
Ooh
Ooh
I still remember the moment we met
The touch that he planted
The garden he left
I guess the rain was just half that effect
No need to imagine
'Cause I know it's true
It's automatic
It's just what they do
Ooh
Ooh
Ooh

woensdag 14 maart 2018 om 15:48
Waarom te laat?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 18:51Als je de moeite had genomen om het topic door te lezen, zou je wel hebben gelezen dat ik had getypt dat ik het al te laat vond. Dus als iemand zich aanbiedt om te neuken, zou dat een one night stand zijn. En ik had al verteld wat mijn mening daarover was, vanwege mijn leeftijd.
Mijn ex-vriend had ook nog nooit een echte relatie gehad voordat hij op zijn 31-e mij tegen kwam. We hebben 12 jaar een relatie gehad. Dus.....
woensdag 14 maart 2018 om 16:15
Als jij een vrouw treft die seks leuk vindt gaat ze een seksloos leven niet accepteren.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 20:32Nee, ik heb geen interesse in een one night stand, heb ik al meerdere keren aangegeven. Toen ik jong was wel ja, nu hoeft het niet meer.
In een relatie zijn er toch wel meer dingen belangrijk dan seks? Dan gaat het toch om er voor elkaar zijn, samen een leven opbouwen etc? Als zij daar niet tevreden mee is, en perse seks wilt. Dan zoekt ze lekker een ander. Ze mag blij zijn dat ik haar accepteer, met haar seksuele verleden. Leven gaat om geven of nemen, wat jij zegt is dus dat ik alles moet doen voor haar, en alles moet doen om haar tevreden te maken.
woensdag 14 maart 2018 om 16:25
Bovendien heeft ie zelf een gewoon libido, dus het lijkt mij knap lastig.
Maar goed, hierover ging het in een vorig topic ook al uitgebreid, maar het idee van een seksloze relatie blijft op de een of andere manier toch in TO’s hoofd zitten.
woensdag 14 maart 2018 om 16:27
Goed, je beeld is dus enorm gekleurd.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 12:09Die mannelijke vrienden hebben wel ervaring met one night stands, en praten ook niet echt bepaald respectvol over hun voormalige ONS partners, die zien ze niet echt als relatiemateriaal.
En vrouwelijke vrienden hebben hun seksleven ook al uigebreidt gedeelt. En het type man wat ze willen, en dat is een knappe, gespierde man met grote lul die dominant is en hun hard neukt. En als iemand als rapper boed hun backstage zou uitnodigen, zouden ze zich wel laten neuken vertelde ze.
Ik heb nog nooit een dergelijke man geambieerd. Ik heb een vriend die langer is dan ik (dat vind ik dan wel een vereiste), maar hij is niet übergespierd en ook niet enorm dominant. Knap vind ik een heel bijzonder begrip. Wat ik knap vind vindt een ander lelijk en vice versa. Ik vind mijn vriend een lekker ding. En hij mij gelukkig ook.
En Boef... nah... da's niet mijn type. Daarbij val ik helemaal niet op het prototype foute, succesvolle, rijke kerels.... Ik val op iemand waarmee ik kan praten, die ik lichamelijk aantrekkelijk vind en die dat ook van mij vindt. Waar ik het gezellig mee kan hebben en waarmee ik erg veel lol heb.
En die accepteert dat ik meer mannen in mijn leven heb gehad dan hij vrouwen. Omdat hij weet dat ik stapelgek op hem ben...
woensdag 14 maart 2018 om 16:29
Iew, en dat ‘ze mag blij zijn dat ik haar accepteer met haar seksverleden’ vind ik dus nogal iew.
Vrijwel iedereen die een beetje volwassen is, heeft een seksverleden. Hoezo accepteren?
De meeste vrouwen zullen hard weglopen wanneer een man begint over ‘accepteren van seksverleden’ en tegen vriendinnen vertellen wat voor malloot ze hebben getroffen.
Vrijwel iedereen die een beetje volwassen is, heeft een seksverleden. Hoezo accepteren?
De meeste vrouwen zullen hard weglopen wanneer een man begint over ‘accepteren van seksverleden’ en tegen vriendinnen vertellen wat voor malloot ze hebben getroffen.
woensdag 14 maart 2018 om 17:30
De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 09:46Ik heb een vrij hoog libido, dus ik ben niet asexueel. Maar ik ben het gewend om het alleen te doen, dus ik ben niets anders gewent.
En wat mij opvalt bij vrouwen, dat ze eerst eindeloos willen daten. Om de man te testen, of hij stiekem niet enkel op zoek is naar een snel neukertje.
Ga naar de hoeren, dan ben je van veel van jouw frustraties af? Wel zeer beleefd en respectvol zijn tegen die dames
(Zulke vrouwen doen het op de eerste "date")
woensdag 14 maart 2018 om 17:34
Vreemdgaan / hoeren en snoeren is bij veel Nederlandse profvoetballers "normaal" gedrag
In het buitenland ook vrees ik. Een soort cultuur iets in die wereld? Het zal wel een band scheppen, samen naar een nachtclub gaan.
Is iets wat al tig jaar gaande is. Een soort naar-de-hoeren teambuilding?
Terwijl de meesten toch wel een relatie hebben dacht ik
woensdag 14 maart 2018 om 18:42
Nah, TO heeft het niet zo op met seksueel ervaren vrouwen, dus ik denk niet dat ie dit een goed plan vindt. Maar misschien denkt hij er in betaalde setting anders over.