Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
floflo schreef:
14-03-2018 09:05
Ik ben deze aflevering fan van Gabriel geworden :heart:

Ja, die groep bij het moeras, zo passief! Al zou je niet tegen de walkers willen of kunnen vechten, dan nog blijf je toch niet zo tegen een boom hangen?

Maggie blijft irritant als ze praat!

Ik had het zo te doen met Enid. Ze is zo alleen en nu heeft ze Carl ook niet meer.

Geen Rick deze aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week.
Ik vond het verdriet van Enid helaas niet zo geloofwaardig. Wel sneu voor dr, maar ik was niet onder de indruk van de acteerprestaties. Sws heb ik niks met Enid.

Dat bij het moeras was ook raar inderdaad. Maar volgens mij waren ze erg moe, ze moesten eerder toch ook al rusten. En hee, iemand moet de held zijn he (lees; Rosita en Daryl)
Wow. I wish I could speak whale.
Zou best kunnen, Dory. Al verwerft die jongen die Carl heeft gered nu wel een plek door 'nieuwe dokter' te spelen.
Het is mij trouwens om het even of die dokter wel of niet dood is.
verdwaald op het nieuwe forum
floflo schreef:

Ja, die groep bij het moeras, zo passief! Al zou je niet tegen de walkers willen of kunnen vechten, dan nog blijf je toch niet zo tegen een boom hangen?

En in plaats daarvan maken ze zich er druk om dat Judith Daryls gevloek hoort :hihi:
Haha, ja!
En daarna Daryls reactie ook :-D

Enid lijkt een klein beetje op een vriendin van mijn dochter, ik denk dat ik het daarom extra verdrietig vind.
Vond het ook zielig toen ik de blijdschap zag op Carols gezicht toen de groep aankwam, het werd al snel verdriet om Carl. Bij Maggie voelde ik dan weer helemaal niets.

Ik zit nu te wachten op een onderhoudsmonteur die tussen acht en één langskomt. Niet leuk! Ik word er zo onrustig van! |-)
Ik heb daar ook zo'n hekel aan
Ja, erg hè. Hij was er om kwart over 12.
Hebben ze in Alexandrië en op Hilltop geen last van :winkie:
Iemand nog een gave TWD screensaver?

https://www.youtube.com/watch?v=h_l-a_ctR2U
Ik kan hem niet openen, Rikm. Ben bang dat mijn youtubeapp alleen nog maar vlogs van meisje Jamila accepteert :wtf: :whut:
Afbeelding
floflo schreef:
Ik ben deze aflevering fan van Gabriel geworden :heart:

Maggie blijft irritant als ze praat!

Ik had het zo te doen met Enid. Ze is zo alleen en nu heeft ze Carl ook niet meer.

Geen Rick deze aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week.
Enid heeft Maggie,
maggie had haar toch een beetje "geadopteerd"
maar ik begrijp wel wat je zegt,
maar ze is eigenlijk niet alleen
en bovendien wie is er niet alleen
Rick heeft best veel geluk gehad dat die nog heel lang een groot deel van zijn gezin levend hield
heel veel lukt dat niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
ik denk overigens niet dat de dokter nog leeft,
boeit mij ook niet echt
mamsvan schreef:
15-03-2018 09:55
boeit mij ook niet echt
Denk het ook niet, ze hebben toch een vervanger nu.
mamsvan schreef:
15-03-2018 09:55
boeit mij ook niet echt
Die is hartstikke dood.
Werd zo in zijn borst geschoten.
Al zou hij niet meteen dood zijn geweest, dan was hij het korte tijd later wel geweest.
Saoghail schreef:
15-03-2018 10:08
Die is hartstikke dood.
Al zou hij niet meteen dood zijn geweest, dan was hij het korte tijd later wel geweest.
Feit dat we hem niet zagen, maakt mij aan het twijfelen. Kwam ook omdat ik ergens had gelezen dat de volgende aflevering iets met The good doctor heette. Maar nu lees ik weer dat hij The Key heet. WE GAAN HET ZIEN
Wow. I wish I could speak whale.
Dory_1 schreef:
15-03-2018 10:21
Feit dat we hem niet zagen, maakt mij aan het twijfelen. Kwam ook omdat ik ergens had gelezen dat de volgende aflevering iets met The good doctor heette. Maar nu lees ik weer dat hij The Key heet. WE GAAN HET ZIEN
Misschien komt hij over 3 seizoenen wel terug met Heath en Beth :hihi:
Saoghail schreef:
15-03-2018 10:08
Die is hartstikke dood.
Ik dacht echt dat die zelf deed 😕 maar heb denk ik toch niet goed opgelet

Ik zag hem een wapen pakken en ik dacht zichzelf neer schieten maar heb dan niet goed gezien 😏
Of ik keek exact zoals Gabriël 😹😹
Doctor Dumbass probeerde het pistool van die savior uit z'n holster te pakken, waarop de savior hem neerschoot.
Ohjaaaaaaa HEATH! Zou die ooit nog terug komen? :P
Heath is uiteindelijk de grote redder die in de heath van de strijd Negan verslaat, zodat TF nog lang en gelukkig kan leven :hihi:
Saoghail schreef:
14-03-2018 10:14
En in plaats daarvan maken ze zich er druk om dat Judith Daryls gevloek hoort :hihi:
ik vond dat best aandoenlijk omdat die zelf meteen stil werd :D
Lucylucille schreef:
15-03-2018 12:21
Doctor Dumbass probeerde het pistool van die savior uit z'n holster te pakken, waarop de savior hem neerschoot.
dat heb ik dus volledig gemist dat de savior hem schoot hahah
ach ja
Hèhè, gisteren eindelijk gekeken. Ik snap nooit waarom ze een pistool gebruiken als het niet per se nodig is, dan hoor je dat toch tot ver in de omtrek?

En ben ik nou gek, maar ik meen toch echt dat er een paar afleveringen terug een shot was van Rick die over de weg liep, terwijl er een helikopter overvloog!? Of heb ik dit nou gedroomd??
Hunniebunnie schreef:
16-03-2018 10:52
En ben ik nou gek, maar ik meen toch echt dat er een paar afleveringen terug een shot was van Rick die over de weg liep, terwijl er een helikopter overvloog!? Of heb ik dit nou gedroomd??

Nee hoor, zie onderstaand fragment. De helikopter is al meerdere malen gespot, dat gaat vast nog uitgelegd worden.

https://www.youtube.com/watch?v=aXeGCpr_ZF4
Ha merci, ik begon al ernstig aan mezelf te twijfelen. Rick leek er zelf ook helemaal niet op te reageren. Ik zou denken 'ah, het nationele leger, er zijn overlevingskampen, centraal geleid'. Enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven