Prijsverschil bij Airbnb en Booking
zaterdag 17 maart 2018 om 14:51
Dat kan omdat de eigenaar van dat appartement dat blijkbaar zo heeft ingesteld.
Blijkbaar verwacht hij/zij sneller gasten van airbnb. Of denk hij/zij dat klanten van booking.com meer willen betalen.
Of hij/zij doet veel meer zaken via airbnb en is hij/zij vergeten dat ze ook nog een account op booking.com heeft.
Legio mogelijkheden dus.
Dit appartement is vast van een particulier, die zijn/haar appartement via verschillende kanalen aanbiedt.
Blijkbaar verwacht hij/zij sneller gasten van airbnb. Of denk hij/zij dat klanten van booking.com meer willen betalen.
Of hij/zij doet veel meer zaken via airbnb en is hij/zij vergeten dat ze ook nog een account op booking.com heeft.
Legio mogelijkheden dus.
Dit appartement is vast van een particulier, die zijn/haar appartement via verschillende kanalen aanbiedt.
zaterdag 17 maart 2018 om 17:11
Ik ben een keer €20 goedkoper uit geweest door aan een hotelbalie alsnog online te boeken op booking.com, dus dat hoeft niet.MinkeDeWit schreef: ↑17-03-2018 15:17Dit scheelt wel veel. Is de Airbnb prijs per persoon, of alleen een kamer? Mijn ervaring is dat alleen rechtstreeks boeken voordeliger is dan Booking.
zaterdag 17 maart 2018 om 17:16
Dat ligt aan wat je selecteert, je kunt kiezen voor 2 personen/kamer/volledig huis enz. Net zoals andere sites. Kijk er eens een keer op zou ik zeggen, je komt pareltjes tegen.MinkeDeWit schreef: ↑17-03-2018 15:17Dit scheelt wel veel. Is de Airbnb prijs per persoon, of alleen een kamer? Mijn ervaring is dat alleen rechtstreeks boeken voordeliger is dan Booking.