* Bar Too Much * 216
zondag 18 maart 2018 om 08:37
Oké Yet jij hebt dus geen woordewisselingetjes of irritaties naar vriend. Das fijn.
Wij knappen trouwens altijd erg op van een stevig potje ruziemaken. Verhoudingtechnisch gezien dan. En das dan weer prettig voor jan en alleman.
Vanmiddag gaat de story verder van familie Jooppmans ontmoet kinderen en aanhang this weekend.....
Wij knappen trouwens altijd erg op van een stevig potje ruziemaken. Verhoudingtechnisch gezien dan. En das dan weer prettig voor jan en alleman.
Vanmiddag gaat de story verder van familie Jooppmans ontmoet kinderen en aanhang this weekend.....
zondag 18 maart 2018 om 08:58
Veel plezier, Broek!
We hebben hier inderdaad amper irritaties, Joopp. Ik heb gewoon altijd gelijk
Nee serieus, we zijn het altijd wel eens, hoeven weinig te overleggen. En als we een meningsverschil hebben, gaat het over iets onbenulligs en zijn we er binnen een minuut over uitgeluld.
We hebben hier inderdaad amper irritaties, Joopp. Ik heb gewoon altijd gelijk
Nee serieus, we zijn het altijd wel eens, hoeven weinig te overleggen. En als we een meningsverschil hebben, gaat het over iets onbenulligs en zijn we er binnen een minuut over uitgeluld.
yette wijzigde dit bericht op 18-03-2018 12:02
0.34% gewijzigd
maandag 19 maart 2018 om 10:06
Hier ook een typische maandag: heb al twee brieven geschreven en diverse aanvragen ingevuld.
Ik ben op maandagochtend het productiefst, zo'n verse week wil ik optimaal benutten.
Nu kan ik de rest van de week lanterfanten.
Ik ben op maandagochtend het productiefst, zo'n verse week wil ik optimaal benutten.
Nu kan ik de rest van de week lanterfanten.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 19 maart 2018 om 10:12
Zet jij buiten de verwarming ff aan? Ik moet straks met OV naar jouw stad, zou fijn zijn als het bijv op het station niet zo koud is.
The early bird suffers longer.
maandag 19 maart 2018 om 10:42
OK - maandagopleving:
Glas, papier & plastic gerecycled, keuken op z'n kop, gezogen en verdwenen stukjes parket terug gevonden in de stofzuiger (waar ze dankzij m'n WMO inzitten) en het parket weer in elkaar gezet met tweecomponenten lijm.
Nu heroverwegen wat die WMO nou eigenlijk toevoegt. Met koffie.
Glas, papier & plastic gerecycled, keuken op z'n kop, gezogen en verdwenen stukjes parket terug gevonden in de stofzuiger (waar ze dankzij m'n WMO inzitten) en het parket weer in elkaar gezet met tweecomponenten lijm.
Nu heroverwegen wat die WMO nou eigenlijk toevoegt. Met koffie.