Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
je hebt die uggs in een soort slofjes en dan koop je dus 6 maanden of bedoel je voor als hij anderhalf is?

dan weet ik niet of ze genoeg steun geven hoor, in het begin moeten die schoentjes veel steun geven als ze net lopen. Maar ja maat 18 fo 19 ofzo denk ik.

ik zou wachten tot dan en dan kijken welke maat hij precies heeft. Het heeft niet echt zin om nu al schoenen te kopen......

alhoewel het heel leuk is natuurlijk! Ik zou voor de eerste winter die uggs slofjes kopen. Ga ik ook doen! LEUK!!

have fun!
Hey ladies!

Internet werkt weer. Het was een instelling van Norton. Vanchtend de klantenservoce gebeld en in twee minuten opgelost. Super!

Gefeliciteerd Doggie, ik hoop dat julli een hele fijne en mooie dag hebben gehad.

Heb een sluitband van mijn vriendin gekregen. Die had hem voor zichzelf gekocht maar niet gebruikt. Ik ga hem zeker wl gebruiken. Baat het niet dan schaad het niet! Ik hoop ook weer wat sneller dan de vorige keer terug in model te komen.

Ik las over vermoeidheid, dat herken ik. Ik slaap niet heel er goed maar ook niet super slecht. Toch ben ik snel moe en heb snel last van mijn buik bij zwaar tillen (week boodschappen enzo) of stofzuigen en dweilen, Speelgoed opruimen de ik p mijn knieen, kruipend door de kamer. Steeds bukken is zo vermoeiend en vindt mijn buik ook niet leuk.

Was van plan om 4 weken van te voren te stoppen met werken maar ga maar eens serieus overwegen om toch maar 6 weken van te voren te stoppen. Heb nog veel vakantie uren, zou ook wat vakantie op kunnen nemen.

Over het jurkje Twinkel, ik vind die paarse ook het mooist. Hoop vor je dat de kleur staat!

Kaatje, leuk nog een pretecho! Lief dat je je kerletje zo aan de gang ziet. Weet je een beetje wat hij uitspookt de hele dag. Dat vraag ik me wel eens af, wat dat ukje nou de hele dag aan het doen is...

Verder moet ik mezelf nu echt eens van die bank af sleuren en richting bed slepen. Ben heel moe maar kom maar niet van die bank af, Ben even lekker van een avindje vor mezelf aan het genieten, zonde om naar bed te gaan!
Goedemorgen !!

Zooo, ik ben weer bijgekomen van gisteravond....je krijgt mij niet zo snel van slag maar dat was ik dus gisteravond wel...

Ik ging met vriendin dus wat drinken en hapje eten op Leidseplein en hadden in 't Palladium afgesproken.....opeens zei ze dat ze een leuk eettentje wist en dat zij trakteerde maar dat we wel een stukje met de tram moesten blabla....ik vond het prima....

Dus we komen die eettent binnen en zegt ze tegen die ober dat ze gereserveerd heeft maar geeft een hele andere naam door dan dat ze zelf heet...ik dacht nog van, het zal wel...ober zegt, loop maar door naar achteren dan vind je het vanzelf......hmmm, vond ik ook wel vreemd.....

Lopen we naar achteren, zie ik echt allemaal van die gezellige hoekjes met loungebanken met allemaal groepen mensen zitten.....ik dacht nog, nou niet echt een tent om met z'n 2-en te gaan zitten eten....zie ik opeens mijn beste vriendin zitten.....huh, dat is ook toevallig dacht ik nog....kijk ik verder....zitten er nog 6 vriendinnen van me....

SURPRISE !!!! VRIJGEZELLENAVOND !!!!!!

Nou, echt nooit op gerekend.....de helft wist niet eens dat we geregistreerd partnerschap gingen doen en zo bijzonder vond ik dat ook niet....was meer gewoon zodat alles straks goed geregeld is....meer een bijkomstigheid haha....

Mijn vriend zat ook in het complot en dit was dus vanaf 9 jauari al bekend.....echt heel erg gaaf en ik was ff 10 min van de kaart hoor....

Moest wel ff mijn vriend bellen zei mijn vriendin want die was bang dat spontaan mijn water zou breken geloof ik en die ging ook nog 's door de telefoon een hele liefdesverklaring afleggen dus ik helemaal ontroerd...die verdomde hormonen ook

Stond er midden op tafel een mooie luiertaart te pronken en ze hebben me op het eten getrakteerd..heb van de schrik maar 2 wijntjes genomen en het waren een soort Arabische tapas, erg lekker en leuke tent op de Rozengracht.....

Ze waren eerst van plan om me in een trouwjurk door A'dam te laten lopen maar gelukkig hadden vriend en beste vriendin zoiets van....dat gaat ff te ver.....dat is niks voor San..

Toen hadden ze nog geprobeerd om een pufles te regelen hier in de buurt en dan zou iedereen dus meedoen en allemaal een kussen voor doen, of ze ook zwanger waren....maar dat was niet te regelen op vrijdagavond dus hadden ze dit geregeld.

Echt supergaaf van die meiden !! Hele speciale avond, zo onverwacht....

Oja, heb ook nog buikfoto's geplaatst op privé !
Sanne: Wat een onwijs leuk verhaal....Super lief van je vrienden en ook heel leuk dat ze het echt helemaal geheim hebben kunnen houden. Gelukkig maar dat het lekker een avonde eten was ipv in een trouwjurk door A'dam ...en dan met een dikke buik..haha.....

Fijn weekend nog!!!
Sanne wat leuk. Ook leuk dat ze het geheim hebben kunnen houden zeg. Met je trouwjurk door amsterdam hahaha, lijkt me wel grappig om te zien.
Wat leuk Sanne!! Goed verhaal zeg. Wat leuk dat ze je zo verrassen!!! Heerlijk zo'n avond he. Ik vind het altijd zo gezellig met mijn vriendinnen uit eten en extra speciaal als ze er allemaal zijn. Lekker nagenieten.

Ik wist vandaag echt weer helemaal niet wat ik aanmoest (ook niet zo heel veel keuze natuurlijkj) en heb het alweer helemaal gehad met die zwschapskleding. bah. echt weer zin in een nieuwe collectie! HA.

Krijg ook opeens drang om alles in orde te maken voor baby. Er staat hier nog een half in elkaar gezette kast dus die MOET af dit weekend dat snappen jullie. Dan ga ik van de week maar eens even alle kleertjes wassen enzo en de bugaboo bestellen..... krijg helemaal de kriebels.

Dan ben ik er ook nog niet uit met de geboortekaartjes. Kan het hier echt niet vinden. Dan misschien maar meer betalen en ze in NL bestellen. Ze sturen het wel hier naartoe. Toch belachelijk.

ook wordt manlief 40 in maart dus daar ben ik ook nog wat voor aan het organiseren AARRRRHGGHGGG

anyway. Ga eerst maar eens even naar buiten een luchtje scheppen!!
hippiechicknyc, heel herkenbaar. Ik ben deze kleding ook al meer dan zat. Denk maar zo, nog even dan ben je er van af en heb je iets heel moois er voor terug.

IK zou eingelijk wel willen dat het al april was haha. Ik moet nog wel wat dingetjes doen maar van mij mag het mei worden.
Sanne.. wat leuuuk!! Echt heel gaaf wat ze voor je hadden georganiseerd, o stel je voor dat je hebt aftgezegd omdat je te moe was of zo! haha..

Hier was het weer een drukke dag dus nu weer helemaal kapot op de bank.. Laminaat is nu helemaal af, de gordijnen van de babykamer hangen, die van onze slaapkamer zijn nog niet af! shit.... maar het wordt wel mooi hoor.

En baal ook heel erg van die zw sch kleding, in het begin vond ik het wel makkelijk, niet zo veel keuze dus niet zo veel dubben wat je aan moet, maar dat is weer helemaal terug. Na mei gaat het allemaal de prullebak in!

Fijn weekend allemaal
Hallo,

Twinkel, goed om beide jurkjes te bestellen!1 Ben benieuwd hoor!

Foxymamma, op knieen door het huis doe ik ook als ik speelgoed opruimen ga!! Maar meestal doen kids dat zelf, ja echt ze kunnen dat heel goed en netjes (precies zoals ik het wil, hihihi!)

Sanne, wat een verassing!!! Lief van je vriendinnen!! Fijn dat je hebt genoten.

Snok, geen schoenen vooraf kopen hoor, die hoef je pas als hiij gaat lopen en je weet echt niet wanneer dat is. De eerste schoentjes moeten een hele soepele zool hebben maar verder wel voldoende stevigheid geven.

Ons jongste loopt nog niet (anderhalf is ze) ik hoop dat ze de eerste schoentjes nog aan kan van andere dochter want die zijn nog als nieuw, maar die liep met 14 maanden en had kleine voetjes.

Slofjes kun je wel kopen, die kunnen ze heel snel aan hebben.

Verder hier alles prima, manlief is druk in de kelder en kelderkast aan het verven, volgens weekend kan ik inrichten en garage uitmesten en opruimen, want dat is echt een chaos!!!

Nog steeds heb ik de commode niet leeggehaald en de babykleertjes van zolder gehaald. Baal ik van maar kom er gewoon niet aan toe. Zou wel eens een week lang s' avonds thuis willen blijven maar dat lukt niet i.v.m. verplichtingen in diverse besturen enz..

Gisteravond lekker uit eten geweest met buurtver.bestuur, kijk dat is dus wel weer het leuke ervan!

Ga nu bankhangen en chocomelk drinken.

Fijn weekend iedereen!!!!
Ik heb besloten dat de babykamer maar af moet haha. Er moesten nog 2 kasten in elkaar gezet worden en dat is gebeurt. Morgen zal ik al een hoop kleertjes uitwassen (dat ben ik nu ook al aan het doen) dan kunnen ze in de kast. Het kamertje is zo goed als af. De bedjes moeten opgemaakt worden en nog een paar dingetjes in het kamertje ophangen nu is het zo saai.

Dit voelt zo goed dat het nu bijna af is.

Fijn weekend allemaal.
Hoi,

zo, ff chilltijd , t weekend is nogal volgepland, maar zoon slaapt nu en ik heb ff wat tijd voor mezelf...

wij hebben de nieuwe kinderkamer zo goed als af, dus zoon 'verhuist'' volgende week. Dan kan ik lekker de babykamer op orde gaan maken, wel lekker!

Snok, over schoenmaten: zoon kreeg zijn eerste schoentjes in maat 19, maar toen was is bijna 1, en begon met lopen. Ecjhte schoenen met stevige zool worden pas aangeraden als ze echt al kunnen lopen, dab dus maat 19 of 20, maar das in de zomer. Voor komende winter zou t kunnen dat 17 zelfs nog te groot is, maar ik vind t moeilijk inschatten.

ik heb t idee dat mijn blaasontsteking niet over is gegaan van de AB kuur... ik heb nu pijn bij t plassen en wat steken in mijn onderbuik. Gisteren avond was ik ook n beetje koortsig. Morgen dus maar opnieuw laten checken bij HA.

Heb n mail gekregen dat de jurkjes verzonden zijn, dus ik hoop dat ze begin van de week al aankomen. Ben benieuwd... Heb voor de zekerheid de aanstaande bruid ook nog maar even gemaild met de vraag of er een dresscode gaat gelden op die bruiloft. Moet je natuurlijk ook nog rekening mee houden... (de uitnodiging is nog niet verstuurd)

Over zwwsch kleding: ik ben laatst nog eens door mijn normale collectie gegaan en vond nog 3 rokjes van strechstof die normaal tot op de knie komen. Maar ik kwam er achter dat ik ze nu best m,et n dikke panty nog aan kan en dan met de tailleband helemaal boven mijn buik. dan zijn t wel ineens hele korte rokjes, maar dat staat me eigenlijk wel goed nu. ben er erg blij mee, zijn leuke kleurige rokjes!

ik vind t wel balen dat ik waarsch. nog net wel zomerpositiekleding moet gaan kopen... ik moet nog n groot deel van mei door, maar heb nu alleen dikke donkere broeken en shirts met lage mouwen.
hippie, er zijn heel veel leuke nl websites met geboortekaartjes. moet echt iets tussen zitten voor je! EEn je kunt t altijd per exporesse toe laten sturen, toch?

op ons priveforum staat een kaartjes topics waarin wat soites getipt worden, miss. heb je er wat aan.
Wat leuk wat ze voor je geregeld hebben Sanne!!

Helemaal goed!

Twinkel ik heb ook een beetje dat dilemma ben net na jou uitgerekend en denk ook niet dat ik het red met mijn "normale" kleren.. Ik kan moeilijk 5 weken in een jogginbroek lopen.

Dus ik denk dat ik nog wel wat kleine dingetjes moet aanschaffen..

Hier ligt de vloer in de babykamer!!! Ik ben er helemaal blij mee.

straks nog even de trapleuningen monteren en dan zijn we alweer een stukje verder!!

Fijn weekend nog!
Hoi hoi,

Nou vrijdag naar de gyn geweest en alles weer gemeten en gedaan. Weer echo en alles meten. Conclusie, ze is gewoon klein. Nu niet te klein, zoals ze maandag zeiden maar gewoon klein. Ligt dan ook echt op de onderste lijn van de grafiek, met andere woorden, RUST. Vanaf maandag ga ik halve dagen werken, dus dat is dan nog maar anderhalve dag in de week. Over 2 weken wel weer terug voor controle en alles weer meten.

Sanne, wat een leuke verrassing. Helemaal geweldig toch.
Oh snok, voor het schema.

Dinsdag mag de teller naar 31 jaartjes (3 maart)

Woensdag nog afspraak vk (4 maart)

En dan 12 maart weer naar de gyn.
klein maar fijn Visje! Je maakt je geen zorgen toch?...

die grafiek heeft die onderste lijn niet omdat jij de enige bent! Wel goed dat je minder gaat werken toch?

twinkel ben echt super benieuwd naar je jurkjes, die paarse kan je ook dragen in de zomer... die witte is misschien een beete too much.

Net mijn huisje helemaal schoongemaakt en wat kleding uitgezocht wat weg kan.. moeilijk want ik weet dus niet wat ik straks nog wel en niet ga passen! Toch wel een vuilniszak vol dat niet mee hoeft te verhuizen (volgende week hebben we onze eerste nacht daar al gehad!)

Straks naar het graf van mijn moeder, haar verjaardag is op 29 februari... dus dit jaar 1 maart.

Dan wil ik toch weer even naar het nieuwe app.. wat schoonmaken, dilemma want dat is natuurlijk weer net te veel en te vermoeiend. Die buik ook!!
Oh twinkel, dan zal ik ook ff op prive kijken bij de geboortekaartjes.

Vorige keren was ik in de zomer altijd hoogzwanger dus heb gelukkig nog veel zomerpositiekleding, moet lukken tot half mei.

Visje, rust schijnt goed te zijn voor de babygroei!! Niet dat een kleintje dan megagroot wordt hoor maar dat kan net even het kleine grooeispurtje in werking zette. Maar zolang je bij de onderste lijn zit is er niets aan de hand.

Spannend Elza, bijna verhuizen!! Over dat schoonmaken, als je je goed voelt gewoon doen, wat af is is af!!! Geeft ook weer rust toch??

Ik ga zo mijn was opvouwen en nog wat kantoorwerk doen, dan kan ik morgen op mijn officiele kantoordag boven soppen en eindelijk de commode uitruimen en verhuizen.De kids zijn er dan niet en dan doe je boven veel meer.

Hopelijk van de week dan eindelijk de kleertjes wassen!!
Visje blijft ze klein of niet? Bij mij zijn ze nog goed gegroeit de laatste weken. Mischien komt het ook wel omdat ik het ook rustig aan ben gaan doen.

Spannend elza om te gaan verhuizen.

De baby kamer is af nog wel wat kleine dingetjes maar dat komt wel. Geeft een heel opgeruimt gevoel zeg.

IK heb nog een buik foto op prive gezet.
Goeiemiddag !

Mmm, net mijn luiertaart in de box beneden gezet die ik vrijdagavond had gekregen...jammer hoor, maar heb hier echt geen plek nu...

Vanmiddag nog anderhalf uur gelopen in het bos.....heerlijk weer was het....maar de allergie slaat meteen toe....jeukende oren en neus en meteen verkouden....1 dag voorjaar en meteen die verdomde hooikoorts...

Maar het ging erg lekker.....voelde me fit en daarna nog lekker in het pannekoekenhuis wat gedronken en gegeten....

Elza, ik heb ook vanmorgen mijn kasten uitgeruimd...alles wat ik in het begin aan zw.sch.kleding heb gekocht en nu niet meer pas heb ik weggedaan....veel de dik ook voor van de zomer dus wanneer draag je dat dan nog......

Grote schoonmaak gehouden, ook sokken en ondergoed nagekeken en totaal 3 vuilniszakken incl.kleren van vriend weggekiepert....ruimt lekker op.

Wat kleding betreft...ik werk nog 11 dagen dus dat lukt wel en als ik straks thuis ben dan vind ik het iets minder belangrijk...

Waar ik mee op privé sta met de buikfoto's, dat jurkje kan ik heel veel combineren door er een ander kleur shirtje, sjaaltje of ketting bij te dragen....en dat jurkje heb ik ook in het licht en donkergrijs...legging of iets eronder....zit heerlijk en kan nog wel 2 maanden mee...

Ja, de keus wordt wel een stuk minder dus wat meer hetzelfde aan dan normaal.....

Visje, ben je een beetje gerustgesteld nu ?

Elza, gek idee hé dat je volgende week in een nieuw huis slaapt....

Is je huis nu straks dan helemaal leeg voor als je nog kijkers krijgt daarna ?

Ik zit te bedenken om toch wat dingetjes te laten staan namelijk.

Sterkte straks bij het graf van je moeder.....

Julia, lekker dat de vloer ligt nu....dan kan je lekker verder !

Over babyschoenen...ik heb al best veel leuke schoentjes maat 17....meer een soort slofjes van Adidas en Nike enzo......

Vind dat leuker staan op een gegeven moment dan alleen sokjes of slofjes...ik zie wel wanneer ze ze aan kan hoor...ze staan ook leuk op de plank boven de commode

Ik ga ff eten want vriend heeft gekookt.....broodje hamburger
Van vandaag. Moet ze even laten zien. Zal straks even bijlezen

Lekker hoor
Oh vwv wat een leuke foto's. Knap hoor. Ik durf dat al even niet mee.

Mooie buik trouwens
Doggie, nog gefeliciteerd! Ik ben een paar dagen niet online geweest en kon je dus niet feliciteren, maar ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben gehad en nu nog stevig aan het nagenieten zijn!

Drukke dagen achter de rug; vrijdag was D jarig en hadden we dus een feessie. Hij had iedereen pas laat uitgenodigd, dus had gerekend op niet al te veel mensen, maar er kwamen er toch nog een stuk of twintig opdagen. En iedereen at mee, dus ik heb vrijdagmiddag voor 20 mensen soep en salade staan maken. t Was wel gezellig trouwens. Gisteren naar een theatervoorstelling geweest die 7,5 uur duurde (wel met ruim 2 uur pauze erin), op zich heel leuk en bijzonder, maar man, wat word je daar moe van.

Vandaag nog over de meubelboulevard gesjokt voor een nieuwe fauteuil, nog niks gevonden. Pfff en nu moet ik weer aan het werk omdat het daar zo rete-druk is dat ik het niet afkrijg allemaal. Nog maar zes weekjes en dan gelukkig verlof!
Gefeliciteerd Doggie!! Hopenlijk was het fantastisch en onvergetelijk!!

Herken het Snook, van die energie. Heb ik ook. Heerlijk!! Moeten we maar even van genieten niet?

Wat gaaf Sanne! Een volkomen onverwachts vrijgezellenfeest! Ik vind het altijd jammer dat ik erg slecht te verrassen ben..

HAHA Hippie heeft nesteldrang En ook nog een jarige man! Groot feest?? Ik wil ook nu alles zo'n beetje op regel hebben hoor

Schiet op met de babykamer zo te horen Elza, fijn hoor! Plaats je ook even foto's op prive als het klaar is?

Maar Twinkel van die blaasontsteking. Misschien toch weer even laten controleren. Bij jou ook bijna alles klaar, lekker!

Hopenlijk ben je wat rustiger Visje.. Klein maar fijn, toch?

Hier ook het kledingprobleem. Ik begin mezelf lelijk te vinden Weet niet meer wat ik aanmoet en wil eigenlijk ook niks meer kopen. Ik wil mijn eigen lijf eigenlijk een beetje terug

Even wachten nog maar...

Heb alle foto's tot vandaag naast elkaar gezet. Ze staan op prive. Ze zijn wel erg bloot, maar wilde ze niet nog verder bewerken

Schik dan toch wel hoor. Helemaal door dezelfde pose en dezelfde plek kan je de veranderingen goed zien
zo weer heerlijk prive bijgelezen. Erg leuk al die verhalen en foto's!!

zit dat nog lekker op zo'n paard vwv??? schudt de baby niet door elkaar? haha

visje, wat een geruststelling toch?

schabolleke, wat goed van je soep en salade voor zoveel mensen. Maak je de soep zelf? dat lukt mij nou nooit goed, terwijl ik best kan koken......

Sanne, ik moet ook maar een paar van dat soort jurkjes aanschaffen inderdaad. Wij gaan ook altijd bij het pannenkoekenhuis daar wat eten en wat drinken. lekker zo'n pannekoek met spek en kaas..mmmmmm helemaal na zo'n wanderling van anderhalf uur.
Hee dames...weekend bijna weer over.....

Visje rustig aan....gaat vast nog lekker groeien!

Sanne super zeg!! Heel lief en attent....zegt ook iets over jou...;-) Zo te lezen heb je genoten en nog lekker ontaard wijn gedronken whahahah

Thx voor input over uggs...het gaat inderdaad om slofjes...als er echt gelopen gaat worden heeft ventje wel wat stevigers nodig...dat had deze moeder in spe al wel verzonnen haahh

Slaap lekker allemaal..ga nog ff prive kijken....enne tot morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven