Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
ja, dat vind ik zelf ook precies van die jukjes. denk dat die 1e alleen mooi is met bescheiden buik. Misschien bestel ik ze wel allebei en stuur ik er 1 weer terug. kan ik ff kijken.

prenatal maakt matrasjes op maat. je moet dan ff een malletje van de bodem van je wig tekenen en uitknippen. en als ie naar boven toe wijder wordt moet je dat op 2 hoogtes doen.
Ja Twinkel. zou voor nummer 2 gaan....moet wel mooi vallen natuurlijk en dan maar wat simpeler....vind het wel een leuk jurkie hoor.....

Ik zocht dus ook nog een leuk jurkje voor mijn "trouwen" as dinsdag haha....maar ik heb nog een mooi zwart strak simpel jurkje in de kast hangen....bij mij zijn er alleen 4 getuigen bij dus ik vind het wel prima....

Ik ga ook zo'n steunband kopen denk ik...als ik het alleen maar voor de verhuizing....zal best wel schelen...

Of we gaan shoppen nog...is geen koopavond hé in A'dam dus volgens mij gaan de winkels gewoon om 6 uur dicht.

Over die bv kussens....ik heb hem dus wel van de prenatal omdat ik overal had gelezen dat er in die Hema kussens anders spul van binnen zit wat veel slapper is....

En inderdaad alleen met witte hoes, vond ik ook wat minder...maar dit kussen is echt heel stevig...niet als je met je hoofd erin gaat liggen dat je wegzakt...

Ik vind het een aanrader !

Ik vind het ook raar dat ik niet in slaap kan vallen....ik lig er ook relaxed bij en toch lukt het me niet om weg te vallen.....slaap ik eindelijk en dan moet ik weer plassen en dan duurt het weer eeuwen voordat ik in slaap val...

Het hoort er wel een beetje bij geloof ik....

Helemi, fijn dat alles weer goed was....volgens mij gaan we met z'n allen massaal naar de vk de 12e maart
Doggie... achteraf, maar niet minder gemeend: GENIET!!

Twinkel, heb je ook op Esprit.nl gekeken? Gratis verzending en gratis retourzending! Over 2 maanden... poehee, dan hebben we verlof! Ik zou persoonlijk dat eerste jurkje niet doen (precies waar je buik begint, beginnen de plooien), die tweede zou kunnen, omdat die strak zit. Als ik zo'n jurkje aan heb waar de plooien of wijdere stuk onder mijn borsten beginnen, lijk ik echt een olifant...

Helemi: fijn dat alles weer ok was! Is het standaard dat je nu om de 2 weken mag (hoe heerlijk!).

Sanne: veel plezier met relaxen vandaag en vooral vanavond. Gezellig hoor.

Elza: waar regel je zo'n sluitlaken? Lijkt mij ook wel wat namelijk...

Hier alles weer ok, ik ben hard aan het werk. Nog 5 werkdagen en dan is mijn lieve collega er weer! Je zult denken, oh, 5 dagen nog maar, maar ik vind het een eeuwigheid...

liefs en vast een goed weekend, lekker broeden met zn allen!
Oh wacht... hahahah Twinkel had het over BV kussens!! Ik dacht sierkussens... is wat anders he

Ik ga die van de prenatal halen, zit van dat fijne spul in.

Slapen; ik weet niet wat het is hoor... maar het lijkt wel of ik en hele andere modus zit dan.. net of ik dat laatste stukje rust niet heb. Op een gegeven moment werd ik weer wakker, drijfnat van het zweet (weer wat nieuws)

ben voor Twinkel naar leuke jurkjes aan het snorren op het net ;) moet eigenlijk werken he....
Oh en Sanne... je kan toch wat vroeger naar AMS gaan, kan je wel shoppen! ;)
Twinkel, Esprit heeft nog best leuke jurkjes.... bij de zw sch mode staat een leuke zwarte satijnen jurk..
Sanne, als je toch eerder naar A'dam gaat: in Magna Plaza zit een hele mooie positie mode zaak, Formes, en een hele leuke houten speelgoed winkel!

Tevens in de hoek een babyzaak met veel leuke dingen, alleen wel duur!

Laters
hihi... Sanne denk het eindelijk een keer zo te regelen dat ze geen geld uitgeeft aan babyspul... ;))
oh j, dat jurkje van eprit is ook leuk. Maar misschien beetje koud eind april... ik zou niet zogoed weten wat ik er op zou kunnen dragen.

t nadeel van dat 2e jurkje van isabella oliver is dat die paarstinten mij niet zo goed staan.

zucht...

ik heb ze toch maar allebei besteld. Stuur ze wel weer terug als t niks is. ik moet toch ff kijken. ik vind dat 1e jurkje rg charmant. Maar meer voor n maand geleden of zo ben ik bang.
Hee dames!

Moest aardig wat bijlezen

Hier ook wakker en up en running.....gezellig weekend voor boeg.

Zo eerst even booschappen, dan met een vriendin naar rdam op koffie bij een andere vriendin, en later vanaf uurtje of 6 borrelen en eten met heel stel vrienden ivm verjaardag van een vriend. Morgen gaan ze kast afmaken, smiddags met een vriendin lunchen en bijpraten en savonds op kraamvisite bij een vriendin die vorige week dochter heeft gekregen.

Zondag heb ik wederom een lunch met het 35+ forum waar ik met heel stel prive schrijf. Wordt tweede keer....erg gezellig.

Verder wederom prima geslapen...wordt wel keertje wakker om naar wc te gaan maar verder niets aan handje.

Doggie.....heeeeeeeeeeele fijne dag....heel benieuwd haar hoe mooi je was en of het helemaal naar je zin was

Potsie fijne verjaardag....

Twinkel jurkjes helemaal leuk..ook ik denk nummer 2...maar ja lastig oordelen...bestel ze allebei? Passen en 1 terug?
Oef dat is een druk weekend Snok!!
Deze vind ik ook erg mooi.. kleur ook. Maar jij bent niet zo lang he Twinkel?.. misschien is dit modelletje dan te lang voor jou?

http://www.isabellaoliver...0100/P/3:100:1020/I/DR084
En op deze ben ik al tijden verliefd!

http://www.isabellaoliver...0100/P/3:100:1020/I/DR062

en nu stop ik.... ;)
De dag na trouwdag ook vrij gekregen, had de baas ff niet bij stil gestaan!!

Gister hele dag bij opa thuis gezeten, wachten totdat ie dood zou gaan....maar hij leeft nog steeds........ Nu enorme koppijn, strax er maar weer ff heen.....

Vanavond vergadering en uit eten, nou daar staat het hoofd naar! Maar goed, is wel ff wat anders he ;) Heb inmiddels op een site advies gevraagd mbt de verbouwing van de winkel. Volgens die advocaat mag de baas max 3 verplichte vrije dagen geven, verder vervangende werkzaamheden ofzo, maar hoef de uren niet in te halen!! Dus vanavond tijdens de vergadering dat maar ff in de groep gooien geloof ik......

Nou dat was het weer van mijn kant, zwaar vrolijk verhaaltje weer....
Ja hihi Elza....ik dacht al dat jij op een andere golflengte zat met die kussens....

En inderdaad....ik wil 's geen geld uitgeven aan shoppen vandaag....Ik ga trouwens met een vriendin die zelf helemaal niet into the kids is dus....het is veilig haha....

Dit is trouwens ook geen shopvriendin maar een hapje-eten en borrel vriendin...haha....

Ik word net gebeld door de makelaar...ik denk, misschien een bod...maar het is weer een nieuwe bezichtiging....

As dinsdag om 8 uur 's avonds.....op mijn trouwdag !!!! haha....

Nouja, rare tijd (jij toch ook Elza) maar laat maar komen hoor....ik ga wel een stukje lopen...

Oef Snok, zeker druk weekend maar wel héééél gezellig allemaal !

Elza, ik heb het ook bloedheet 's nachts...denk dat het voor mij ook wel een reden is van het slecht slapen....gauw benauwd ook maar balkondeur staat al wagenwijd open.....vriend ligt te rillen in bed en denkt dat er pinguins binnenkomen en ik zweet me dood.
Ik ben idd klein elza, moet echt n jurk maximaal tot op de knie hebben. En liefst met n beetje mouw, ivm april.

die zwarte vind ik ook prachtig. Maar ik vind t niet zo leuk om zwart te dragen op een bruiloft. En bovendien heb ik n mooi zwart tricot jurkje dat er erg op lijkt. (van sissyboy, uit mijn 'normale'collectie). Mocht ik niks anders vinden dan kan ik een groot breed satijnen lint kopen en er om heen doen, dan heb ik zo ongeveer dat jurkje, had ik bedacht!
nb: I.O geeft tot zondag 20% korting he? had ik dat al gezegd?moet je bij het 'uitchecken'de actiecode THANKS invullen.

vandaar dat ik nu jurkje al heb besteld.
Ah Netjenetje.... dat vermoeden had ik al, baas heeft er niet bij stilgestaan dat je 2 dagen vrij krijgt, is dat maar opgelost.. Vanavond nog even op je zeepkist en alles is uit de wereld ;)

Jemig Sanne... 8 uur 's avonds is toch geen tijd meer he! Ik vind half 6 al laat, maar ok... mensen werken waarschijnlijk ook. En ja; elke bezichtiging is er 1 he! Is het niet heel toevallig een tweede bezichtiging? ;)

Lastig he met die jurkjes, misschien als je er niet uitkomt een mooi wit satijnen lint om je zwarte jurk.. maakt het net even vrolijker en misschien heb je een mooi wit/zwart schoentje erbij?

Dat is aantrekkelijk! dus als je besteld, nu doen ja! Ik koop geen zw sch kleding meer hoor.. heb zat en hoef nog maar 2 maanden (hoop ik)
Zo, hier ben ik ook weer eens. Woensdagavond pretecho gehad, was echt superleuk. Ons jochie lag er prima voor, en was heerlijk met z'n beide handjes bij z'n gezichtje aan het kroelen. Ook stak ie af en toe z'n tong uit, zo leuk om te zien!!!

Snok, je hebt een gezellig en druk weekend voor de boeg, leuk hoor! Hier ook, straks lunchen met schoonzus en de kids, vanavond verjaardag van mijn moeder, morgenmiddag/avond verjaardag van vriendin. Gelukkig hebben wij een heel makkelijk meisje, die ook bij anderen gewoon heerlijk slaapt in haar campingbedje, wel een geluk hoor!

Hier ook moeite met inslapen.... maar als ik dan eenmaal slaap, slaap ik wel door tot de volgende ochtend gelukkig!

Doggie, heeeel veel plezier vandaag!

xxx
Kaatje, leuk he die pretecho... zo helemaal echt opeens!

Plaats je een foto op de prive?

Inslapen lukt dus juist wel... maar het doorslapen is drama!
Kaatje, leuk dat je ook pretecho hebt gehad....ben ook wel benieuwd naar jullie jochie...foto's op privé hé !

Die bezichtigers wilden eigenlijk morgen al komen kijken maar makelaar zelf zat helemaal vol !! Kan je het je voorstellen.....opeens huizenmarkt uit een dip ofzo ?

Ach, ik ben dinsdag vrij en hebben na het gemeentehuis alleen om half 2 afspraak bij het kdv staan....kan dus nog een beetje alles aan kant maken van te voren.....en we hebben net maar besloten om lekker ergens wat te gaan eten....we hebben tenslotte ook wat te vieren'.

Heb gevraagd of het kijkers voor de 2e keer waren maar deze zijn nieuw....jong stel van 22 en 24 jaar....ben bang dat die het dan toch weer te klein vinden...maarja, je weet het niet....
Oh Guusje, lees net je vraag over sluitlaken, als je googled kom je best veel tegen, ik denk dat ik het via inernet ga bestellen...

Ding ziet er niet uit hoor, dus niet schrikken ;)
ik zag op de 9 maanden beurs ook n hip soort sluitlaken. heb dacht ik n foldertje meegenomen, zal vanavond ff kijken
oh, heb m al gegoogled,

http://www.bellybandit.eu

nou ja, hip... maar ziet er wat minder spartaans uit dan sluitlaken en heeft t zelfde effect
Nou Sanne.... ons segment huizen klimt er idd aardig uit, lekker he!

Oh jee... als dat maar niet van die zeurkousen zijn die hopen toch nog een derde kamer te treffen in een tweekamerapp!!

pfff.. nou ja, wat je zegt: je weet het niet! en jullie hebben er ook met z'n 2en gewoond!

Leuk hoor, dinsdag.. gaan jullie voor het eggie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven