Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oja, ik had wel 2 berichten off topic tussen pagina’s vol.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:14
Jal lekker, verbeter ik een mega spelfout, zitten jullie mij te quoten.
Ik ga staffen voor op de man en provoceren.
:HA: Doen! ' Beste mod. Deze mensen quoten mijn post voordat ik in de gelegenheid was om me te verdedigen. Ik had een lange dag, mijn hart hangt op mijn rug, mijn puber heeft een deal met de kat gemaakt en mijn lief wil trouwen. Tja, dan maakt een mens wel eens een spelfout en realiseert zich dat pas na publicatie. Dus die gemene mensen die mij quoten verdienen een perma. Met zeer veel respect voor uw wijze beslissingen. Moi'. :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:18
O, ik wel.
Als ik zelf wat zeg krijg ik een ban, dus dan staf ik toch lekker.
Sterker nog, ik had laatst een ban voor off-topic. Vervolgens heb ik iedereen in dat topic zitten staffen, want allemaal off topic en gek genoeg werd er niet gewist en geen straf uitgedeeld.
Behalve aan Star en mij dan.

Ik staf zelf soms de mod. Achterlijk gedoe allemaal.
Ja dat snap ik, dat is ook irritant. Jij krijgt zo vaak een ban om niks.

Ik heb nog nooit een ban gehad dus voor mij is het gewoon anders
charlottew88 schreef:
19-03-2018 22:13
Ja eens. Moi,Star,Meds,Bgb,LV,Yas en ook jij worden vaak gestaft door achtervolgers.
Dat komt omdat ze gewoon heel direct zijn. Niks mis mee, maar niet iedereen kan daar mee omgaan en gebruiken ze het stafje als "wapen".
Oplossing: Staffen niet meer anoniem.
feow schreef:
19-03-2018 22:18
Ik vond het forum een stuk leuker toen je niet met fluwelen handschoentjes om al die mannen heen hoefde te flemen.

Ik hou wel van dat felle. Dat gemekker dat je niet tegen mij mag zeggen dat ik een verrot karakter heb omdat ik een forumnaam van een foutief in elkaar gezet hondenskelet heb is zo saai!

Zelfs de discussies over 'jullie zure oude gardegroepjesgleuven doen áltijd zó gemeen tegen nieuwe (vroeger! Toen er nog nieuwe forummers kwamen) forummers waren interessanter dan het mierzoete uithethogenoordenzeker?gezuig van nu.
Eens
Wilhetnietweten schreef:
19-03-2018 22:24
Dat komt omdat ze gewoon heel direct zijn. Niks mis mee, maar niet iedereen kan daar mee omgaan en gebruiken ze het stafje als "wapen".
Oplossing: Staffen niet meer anoniem.
Prima hoor, maar die huppelkutten op de redactie zijn net zo. Mijn gevoel vind dit op de man! Jank jank ban.
Bjort schreef:
19-03-2018 22:24
Eens
(6) met dat stukje over mijn verrotte karakter zeker? (6)

St
Laat de Stavlov het niet lezen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
19-03-2018 22:27
(6) met dat stukje over mijn verrotte karakter zeker? (6)

St
Laat de Stavlov het niet lezen!
Yep :devil:
Ik ga naar bed, truste voor straks :sheep:
Slaap lekker Bjort.

Waarom wil je in hemelsnaam weten hoe anderen hun kont afvegen?
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 22:43
1.19% gewijzigd
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:26
Prima hoor, maar die huppelkutten op de redactie zijn net zo. Mijn gevoel vind dit op de man! Jank jank ban.
Yep
Bjort schreef:
19-03-2018 22:29
Ik ga naar bed, truste voor straks :sheep:
Truste Bjort. Ik ga ook zo richting bed. Even wachten tot man en katten het voorverwarmd hebben :devil: Dan stop ik mijn koude voeten in de roedel. Ideaal!
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:34
Slaap lekker Bjort.

Waarom wil je in hemelsnaam weten hoe anderen hun kant afvegen?
Wát????
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
19-03-2018 22:43
Wát????
kOnt
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:43
kOnt
Bubs.
feow schreef:
19-03-2018 22:47
Bubs.
Maar waarom? En waarom zou je dan ook nog delen hoe jij je kont afveegt?
Wanneer zijn meds en bgb voor het laatst gebanned dan? Ik zie eerder andere namen vaak voorkomen in het bantopic, zoals Blondie en Karin.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:48
Er is niets zo goed voor de sfeer als een goede uitwisseling over vouwen of proppen of het vaker gebruiken van handdoeken.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:48
Ik las het ook. En eerlijk: Nooit geweten dat er rechtstaande kontafvegers zijn. Verklaard wel het gedruppel op openbare wc-brillen dat altijd afgedaan wordt door 'er boven hangen'. Ook nooit gesnapt hoe je op de bril spettert bij het plassen als je er net boven gaat hangen. Of misschien heb ik wel een uitzonderlijke gerichte straal die alleen in de pot kan spetteren. Of zo...
feow schreef:
19-03-2018 22:57
Er is niets zo goed voor de sfeer als een goede uitwisseling over vouwen of proppen of het vaker gebruiken van handdoeken.
En schijnbaar dus ook over zitten en staan.
feow schreef:
19-03-2018 22:57
Ik had het er van de week met een vriendin over: zij heeft een 'frozen shoulder' en kan nu haar kont niet afvegen.
Toen ik nog 50 kilo zwaarder was kon ik er ook niet meer bij. Daar heb ik nog nooit iemand met overgewicht over gehoord.
Volgens mij heb ik het toen wel eens staand gedaan, dan kon ik er wat beter bij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goeiemorgen deze morgen! Tijd om naar buiten te gaan met het lekkere weer, in plaats van te zitten forummen. Of werken. Toch? :-P
schattigmeisje schreef:
20-03-2018 09:50
Goeiemorgen deze morgen! Tijd om naar buiten te gaan met het lekkere weer, in plaats van te zitten forummen. Of werken. Toch? :-P
Welnee, haske koud buiten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
schattigmeisje schreef:
20-03-2018 09:50
Ik moet wel werken 🙄
Geen bijzonderheden
Nee niet weer over poepvegen beginnen :whip:

Anders ben ik genoodzaakt om jullie allemaal naar Afrika te sturen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven