Doorgeef-vraag-seks-deel-92
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
donderdag 22 maart 2018 om 10:42
donderdag 22 maart 2018 om 11:08
donderdag 22 maart 2018 om 11:21
Het is geen sekse-neutrale vraag. Ook heb ik geen man (ben niet meer getrouwd). Ik heb wel een relatie met een man, dus ik zal je vraag beantwoorden.
Dan zou ik er met hem over praten, doorvragen enzo. Ik zou er niet negatief tegenover staan dus. Ik waardeer ruimdenkendheid juist enorm.
Waarom is man-man toch nog steeds meer taboe dan vrouw-vrouw?
Dan zou ik er met hem over praten, doorvragen enzo. Ik zou er niet negatief tegenover staan dus. Ik waardeer ruimdenkendheid juist enorm.
Waarom is man-man toch nog steeds meer taboe dan vrouw-vrouw?
donderdag 22 maart 2018 om 11:32
omdat mannen in een macho denkpatroon het niet stoer vinden om seks met een man lekker te mogen vinden en het wel geil gevonden word en acceptabel dus als twee vrouwen met elkaar sex hebben.
zou je een blind sexdate overwegen als het heel erg klikt via berichtjes over en weer (je weet wel veel maar hebt nog nooit een foto gezien).
zou je een blind sexdate overwegen als het heel erg klikt via berichtjes over en weer (je weet wel veel maar hebt nog nooit een foto gezien).
Koffie??
donderdag 22 maart 2018 om 19:01
Koelkast? Integendeel. Sinds ruim zes maanden een nieuwe liefde. Beiden verweduwd na jaren weer het geluk gevonden. En hoewel wij niet bij elkaar om de hoek wonen zien wij elkaar regelmatig gedurende de week en kunnen dan niet van elkaar afblijven. Nog nooit van mijn leven zo'n verliefde en met seks doorspekte periode meegemaakt. We kunnen niet van elkaar afblijven.
vrijdag 23 maart 2018 om 09:55