Grappig Tinder verhaal: Lengte man / gewicht vrouw

25-03-2018 17:12 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijke behandeling?

Grappig verhaal van een collega van mij op Tinder:

Ze was aan het chatten met een erg leuk uitziende man op Tinder (die haar ook leuk vond) en vroeg hem naar zijn lengte. Hij vroeg haar hoe belangrijk ze dat vond. Zij zei dat dat doorslaggevend was.

Hij vroeg heel droog terug: hoeveel weeg je?

Niet dat ze iemand is die gewicht issues heeft maar ze voelt zich op dr teentjes getrapt en laat hem weten dat ze dat niet leuk vind dat hij het tegen haar zo plat vraagt...dat het een oppervlakkige vraag is en dat ze daardoor twijfelt aan zijn intenties.

Nou lang verhaal kort; Deze man vind de reactie van mijn collega dusdanig oppervlakkig dat hij juist het contact met haar heeft afgelast. Hij schreef iets in de zin van:

Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben maar iets bespreken waar jij wel invloed op hebt vind je niet kunnen.

We kwamen later door een gedeelde kennis erachter dat hij ingeschreven stond bij een modellen bureau en 1m95 was hahah.

#principes :rolling:
Star² schreef:
25-03-2018 17:38
En echt nog met dezelfde vertaalde hashtag in de OP ook :rofl:
Wat slecht :facepalm:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Eidde schreef:
25-03-2018 17:51
Oké, ik ben team fictieve man :cheer2:
Hahaha, ik ook. :rofl:

En als het andersom was van de fictieve vrouw.

Vind dat al dat soort vragen zo beantwoord mogen worden. En snap ook dat het stellen van de vragen over gewicht en lengte ook als afknapper kan gelden.
Wat een flauw verhaal.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
25-03-2018 18:00
Wat slecht :facepalm:
Dit ja...
Nou ja.. dat dus..
Moiren’ schreef:
25-03-2018 18:02
Wat een flauw verhaal.

Je moet het ook met een korreltje zout nemen.
I wanna live my life with the volume full!
tu1nhek schreef:
25-03-2018 17:18
Die man hield haar een spiegel voor. En ze zag het niet eens. Waarschijnlijk door het enorme bord voor d'r kop. Denk dat die man beter af is zonder haar.
Precies dit dus.
Wat een doos.
Eidde schreef:
25-03-2018 18:11
Je moet het ook met een korreltje zout nemen.
Afbeelding
Ook al is het fictief, geen probleem toch dat iemand een voorkeur heeft?

Stel het is iemands droom om een partner van minimaal 190 cm, of juist maximaal 160 cm te vinden....lijkt mij geen punt

Kortzichtig wellicht, maar zoveel mensen zoveel wensen....er zou een specifieke reden voor kunnen zijn
quattro35 schreef:
25-03-2018 18:35
Ook al is het fictief, geen probleem toch dat iemand een voorkeur heeft?

Stel het is iemands droom om een partner van minimaal 190 cm, of juist maximaal 160 cm te vinden....lijkt mij geen punt

Kortzichtig wellicht, maar zoveel mensen zoveel wensen....er zou een specifieke reden voor kunnen zijn
Het gaat erom dat zij beledigd is dat iemand vraagt naar haar gewicht. Dat is gewoon hypocriet.
Dit is duidelijk een parabel van TO. Iets ter lering, waar wij een wijze les uit kunnen halen.
Het is zondag, dus ik ben hier helemaal voor in de stemming.
Zullen we dan nu iets gaan zingen op pagina 85 van onze bundel?
vrouwjagersma schreef:
25-03-2018 18:37
Dit is duidelijk een parabel van TO. Iets ter lering, waar wij een wijze les uit kunnen halen.
Het is zondag, dus ik ben hier helemaal voor in de stemming.
Zullen we dan nu iets gaan zingen op pagina 85 van onze bundel?

Heb vanmiddag wat takken gebundeld maar dat zijn geen 85 pagina's geworden.
Lucifermiauww schreef:
25-03-2018 18:21
Afbeelding

Potverdorie, dat is wel heel veel zout.
:HA:

Zet u in dan mevrouw Jagersma? Orgel klaar?
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
25-03-2018 18:43
:HA:

Zet u in dan mevrouw Jagersma? Orgel klaar?
Ik kan driestemming, hard, vals en lelijk.
Ik hou zo van lekker hard zingen in de kerk. En hoe strenger in de leer, hoe harder.
JollyRider schreef:
25-03-2018 17:24
Dit verhaal circuleert al jaren in allerlei varianten. Maar jouw collega is dus de bron. Goh

Hahaha dat dacht ik ook net :proud:
Oh en blijkbaar ik niet alleen lees ik net... ;-D
farfaraway wijzigde dit bericht op 25-03-2018 18:47
0.00% gewijzigd
Grappig vind ik dan weer wel, dat ik, man en 195+, bijna de klok erop gelijk kan zetten dat een vrouw van 180+ naar rechts swiped. Geen onderzoek gedaan of ze dan ook mijn lengte in de tekst heeft gelezen, maar het valt wel op.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Fragolisa schreef:
25-03-2018 17:51
Ja, ik vind dat een beetje oppervlakkig, ja. Waarom schaam je je dan? Voor je eigen lengte of voor je partner?

Ik vind dat net zo oppervlakkig als een deal-breaker maken van iemands gewicht of huidskleur.
Op de foto's van Tinder zie je wel of iemand opvallend klein/lang/dik/dun/wit/zwart is. Als het niet opvalt, kun je eerst afwachten hoe de eerste date gaat.
Mijn man is ook kleiner dan waar ik op val, en we zijn toch zielsgelukkig geworden met elkaar.
Voel me er gewoon niet prettig bij, wil graag het gevoel hebben van een grote man die mij beschermt ofzo. Ik vind lange mannen aantrekkelijk.
Geitenbreier schreef:
25-03-2018 18:51
Voel me er gewoon niet prettig bij, wil graag het gevoel hebben van een grote man die mij beschermt ofzo. Ik vind lange mannen aantrekkelijk.
Dat kan prima. Maar wees dan niet beledigd als iemand je vraagt naar je gewicht als iets wat hem of haar kan laten afknappen.
Daar gaat dit 'verhaaltje met moraaltje' om.
Lucifermiauww schreef:
25-03-2018 18:54
Dat kan prima. Maar wees dan niet beledigd als iemand je vraagt naar je gewicht als iets wat hem of haar kan laten afknappen.
Daar gaat dit 'verhaaltje met moraaltje' om.
Nee hoor, zal ik ook zeker niet zijn. :)
Ik heb een keer letterlijk te horen gekregen: als je een kop kleiner was en tieten had, dan... Prima toch? Als iemand daar blij van wordt.
vrouwjagersma schreef:
25-03-2018 18:44
Ik kan driestemming, hard, vals en lelijk.
Ik hou zo van lekker hard zingen in de kerk. En hoe strenger in de leer, hoe harder.
Ik op de pot.
Fragolisa schreef:
25-03-2018 17:56
Maar als het gaat om gewoon een potje seks, dan is het inderdaad niet zo gek dat het zo oppervlakkig gaat om lengte, gewicht en huidskleur. Het is maar net wat je zoekt op Tinder.
Mwah, ook in een relatie vind ik het volkomen normaal dat uiterlijk óók een rol speelt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Geitenbreier schreef:
25-03-2018 18:51
Zijn we ook :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
25-03-2018 19:16
Mwah, ook in een relatie vind ik het volkomen normaal dat uiterlijk óók een rol speelt.
Ja toch!
JollyRider schreef:
25-03-2018 19:18
Zijn we ook :proud:
:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven