Afknappers vriend

25-03-2018 17:27 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wat dingen die me dwars zitten aan mijn vriend, ik vraag me af of het normaal is dat ik hierdoor afknap?
ducki wijzigde dit bericht op 30-06-2018 02:34
80.26% gewijzigd
Bblientje schreef:
25-03-2018 19:30
Ik heb van mijn 16e tot een jaar geleden onafgebroken in een relatie gezeten. Voor mijn gevoel heb ik het nog niet genoeg verwerkt om een nieuwe relatie aan tegaan.
Ik vind het nogsteeds doodvermoeiend als ik weer eens een man moet afwimpelen die interesse in mij toont. Laat mij met rust denk ik dan ik heb eindelijk mijn vrijheid en kan doen wat ik wil.
Mijn vriendinnen vinden ook dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd.
Maar ik vermaak me nog steeds prima.
Soms mis je natuurlijk wel wat maar ook daar zijn prima oplossingen voor.

En ik vind het inderdaad verwijfd. Ik kan er niks aan doen. Een man die mij met droge ogen vraagt om hem anaal te penetreren of nog erger mijn hand daarheen begeleid als hint. Ik denk zelfs dat ik oprecht even pissig zou worden zo van hé wat doe jij nou?!
Een ieder moet het zelf weten maar ik ben dan echt pleitte dat kan ik je wel verklappen.
Bizar, je haalt er allemaal dingen bij die helemaal niet aan de orde zijn. Er zit nogal een verschil zeg, tussen tepels en een anus.
Bedankt voor je antwoord over je vrijgezelle status, Bblientje.
En n mam die t lekker vind dat je aan zn tepels zit vind je ook raar?!? o_o
Kralenketting83 schreef:
25-03-2018 19:36
En n mam die t lekker vind dat je aan zn tepels zit vind je ook raar?!? o_o
Ja ik krijg dan meteen zo een scene uit een comedie in mijn hoofd een vent die zijn vingers likt en dan rondjes draait over zijn tepels met quasi verleidelijke blik op zijn smoel.
Rot op zeg..
Dat flik je me gewoon niet.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat zoveel vrouwen hier oké mee zijn, volgens mij waren jullie nog eerder weggerend dan To.
Bblientje schreef:
25-03-2018 19:54
Ja ik krijg dan meteen zo een scene uit een comedie in mijn hoofd een vent die zijn vingers likt en dan rondjes draait over zijn tepels met quasi verleidelijke blik op zijn smoel.
Rot op zeg..
Dat flik je me gewoon niet.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat zoveel vrouwen hier oké mee zijn, volgens mij waren jullie nog eerder weggerend dan To.
Bizar dit! :bonk:
:woa:
http://www.fleurflirt.nl/erogene-zones/

Lees je eens in. Je hebt ergens iets gemist (en je ex ook denk ik, kan me niet voorstellen dat jullie een klik hadden tussen de lakens)

Ergens hoop is dat je zit te trollen.
anoniem_314315 wijzigde dit bericht op 25-03-2018 20:04
9.97% gewijzigd
Bblientje schreef:
Ik vind het altijd leuk om de uitzondering op de regel te zijn.
Genoeg dominante heteroseksuele mannen die het lekker vinden en ik doe het graag voor ze
Oké hoor, prima als het niet je ding is, maar termen als ‘zoiets flik je me niet’ of dat je er ‘pissig’ om zou worden snap ik oprecht niet.

Je kan toch ook gewoon vriendelijk maar beslist aangeven dat het voor jou géén turn-on is? Om meteen iemand je bed uit te trappen... het klinkt allemaal zo boos/agressief. Alsof zo’n man je bewust iets aandoet of zo terwijl hij gewoon aangeeft wat hij lekker vindt. Dat kan toch verschillen?
QueenArachnia schreef:
25-03-2018 20:00
Bizar dit! :bonk:
Ja hoezo dan, het is toch ook geen porem of zuig jij ook zonder morren aan de tepels van je vent?
En dus moet die arme meid dat ook maar doen en accepteren van haar vriend.
Dan voel je je nadien toch misbruikt en vies.
Het hele idee wekt gewoon weerzin bij me op.
Bblientje schreef:
25-03-2018 20:07
Ja hoezo dan, het is toch ook geen porem of zuig jij ook zonder morren aan de tepels van je vent?

Het lijkt me voor de mannelijke helft van de wereldbevolking verstandig dat je vrijgezel blijft.

Wat doe je wel met n vent in bed? Hij mag zelf voor n stijve zorgen, er in er uit en klaar?
Tja, dan zou ik me kunnen voorstellen dat een man zich bij jou ook misbruikt en vies zou voelen BBtje, wan tik ga er gemakshalve vanuit dat jij wel zo je plekjes hebt die je bestreeld en aangeraakt wilt hebben in bed.
Ik ben geen man en hou van mannen, maar als ik een partner in mijn bed zou treffen die mij mijn genot niet zou gunnen, dan zou ik deze mijn bed uittrappen.
Het gaat om samen genieten en elkaar het lekkerste en het leukste gunnen, is dat er niet, dan is het niet de moeite waard.
Bblientje schreef:
Rot op zeg..
Dat flik je me gewoon niet

O_o :facepalm:
Koekoek.
Bblientje schreef:
Waar zijn die dingen dan voor? De route is nek, tepels en verder naar beneden voor zover ik weet.
Bblientje schreef:
Erger als ik de kans krijg bijt ik. :A:
En zijn reactie windt me nog op ook.
Bblientje schreef:
Nouja, ik vraag me dan af wat jij dan wel als "normaal" ziet. Alleen lullen en kutten en verder niets?
Kralenketting83 schreef:
25-03-2018 20:15
Erger als ik de kans krijg bijt ik. :A:
En zijn reactie windt me nog op ook.
Tanden zijn een heel belangrijk speeltje inderdaad. :proud:
Bblientje schreef:
Waarom zo extreem fel?
Vind je reacties nogal buitensporig zeg.
Kralenketting83 schreef:
25-03-2018 20:11
Het lijkt me voor de mannelijke helft van de wereldbevolking verstandig dat je vrijgezel blijft.

Wat doe je wel met n vent in bed? Hij mag zelf voor n stijve zorgen, er in er uit en klaar?
Want anders krijgen die geen vinger in hun kont en afgelebberde tepels? Als dat het enige is wat je in bed kunt..
De mannen die ik ken vinden het ook verwijfd dat gelebber aan de tepels dus ik denk dat ik meer dan genoeg keuze heb en niet voor altijd vrijgezel hoef te blijven, thank you very much.
Bblientje schreef:

Godallemachtig, het gaat om tépels. Wat is daar vies of weerzinwekkend aan?

En ik heb medelijden met de mannen met wie jij seks hebt. Ze moeten zelf maar zorgen dat ze stijf zijn, mogen dan even op en neer en dat was het dan? Wat een retesaai seksleven heb je dan zeg...
Bblientje schreef:
25-03-2018 20:23
Want anders krijgen die geen vinger in hun kont en afgelebberde tepels? Als dat het enige is wat je in bed kunt..
De mannen die ik ken vinden het ook verwijfd dat gelebber aan de tepels dus ik denk dat ik meer dan genoeg keuze heb en niet voor altijd vrijgezel hoef te blijven, thank you very much.
Dat het niet is waar je geil van wordt kan ik nog wel snappen. Dat het zo negatief verwijfd genoemd wordt vind ik dan weer onnodig.
Bedoel je daarmee trouwens dat jij als vrouw, wel van gelebber aan je tepels houdt? En van een vinger in je kont?
En doen al die mannen die je kent daar dan niet moeilijk over?
BB: wat vind je wel normaal dan?
Tr0tter schreef:
25-03-2018 20:24
Godallemachtig, het gaat om tépels. Wat is daar vies of weerzinwekkend aan?

En ik heb medelijden met de mannen met wie jij seks hebt. Ze moeten zelf maar zorgen dat ze stijf zijn, mogen dan even op en neer en dat was het dan? Wat een retesaai seksleven heb je dan zeg...
Moet ik hieruit opmaken dat de kwaliteit van jouw seksleven afhangt van deze factoren? Dat vind ik op mijn beurt dan weer treurig voor je.
Als ik persoonlijk geacht word een seksuele daad uit te voeren waar ik mij niet prettig bij voel, dan ga ik ervanuit dat ik mij nadien goor voel want je doet het immers tegen je zin in, heeft verder niks met de tepels an sich te maken eerder het hele idee ervan
En tja vrouwelijk, verwijfd, komt op hetzelfde neer. Punt is ik wil het niet en To ook niet, wij vinden het beiden verwijfd waarom kan dat gewoon niet geaccepteerd worden?
Jij gaat mij niet vertellen wat ik opwindend of normaal moet vinden.
Zo werkt dat gewoon niet.
Bblientje schreef:
25-03-2018 20:37
Moet ik hieruit opmaken dat de kwaliteit van jouw seksleven afhangt van deze factoren? Dat vind ik op mijn beurt dan weer treurig voor je.

Mijn seksleven is prima. En sowieso veel beter dan dat van jou, begrijp ik. Maar mijn man en ik gunnen elkaar dan ook dat we gewoon onszelf kunnen zijn. Hij is niet verwijfd als hij het lekker vindt als ik aan zijn tepels zit, net zoals ik geen manwijf ben als ik bovenop hem zit tijdens de seks.

Jij gaat mij niet vertellen wat ik opwindend of normaal moet vinden.
Zo werkt dat gewoon niet.
Tepels zijn een erogene zone. Ook bij mannen. Het is dus heel normaal dat mannen het lekker vinden als je tijdens de seks ook hun tepels niet overslaat. Dat jij dat probeert te ontkennen is gewoon bizar.
BB Wat zijn acceptabele erogene zones voor n man dan? En orale seks? Is dat wel acceptabel? En standje 69? Of zit je dan al te dicht met je neus bij zijn anus?
En zijn perineum stimuleren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven