Afknappers vriend

25-03-2018 17:27 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wat dingen die me dwars zitten aan mijn vriend, ik vraag me af of het normaal is dat ik hierdoor afknap?
ducki wijzigde dit bericht op 30-06-2018 02:34
80.26% gewijzigd
Pinda-Kaas schreef:
25-03-2018 22:27
En Bblientje jou gun ik een paar fenomenale seksuele ervaringen die je horizon een beetje verbreden, je reageert zo ontzettend buitensporig in dit topic dat ik me af vraag of je geen onderliggende issues hebt eigenlijk. Hoop ik niet voor je, maar misschien kun je in het belang van TO in ieder geval een stukje dimmen.
Perfect in lijn der verwachting.
Als de persoon niet ingeeft het ergens anders opgooien. Nu is het zelfs in het belang van To dat ik vooral haar vermoeden niet bevestig en mijn mond hou. Wat zou je laatste redmiddel zijn geweest, staffen? Want dan kan je zo het paradepaardje worden van Viva.
Is het geen eer?
Nou ik kies eieren voor mijn geld hoor.
Het was me een waar genoegen.
Ajuu. :bye:
Perzina schreef:
25-03-2018 22:38
Ik lees werkelijk niks geks Ducki. Niks homo-achtigs of wat dan ook.

Hij klinkt als een lieve jongen. Als jij niet is wat jij zoekt, prima, maar denk niet dat het aan hem ligt. Jullie passen dan niet bij elkaar qua hoe je intimiteit samen fijn vindt.
en vooral dit

het is natuurlijk maar tekst maar erg liefdevol klink je niet over je vriend.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Tr0tter schreef:
25-03-2018 21:56
Volgens mij ben jij degene die het niet begrijpt. Wat een armoedig, kleingeestig en gereformeerd beeld heb jij van seks, ongelofelijk.
Waarom zo uit de hoogte weer?
Bblientje zegt het behoorlijk grof maar geeft haar mening vanuit haar eigen ervaring en gevoel. Wat jullie doen is toch ook oordelen? Jullie kunnen het niet uitstaan dat zij deze mening heeft, dus heeft ze een armoedig en kleingeestig beeld? Haar mening wijkt af dus is er iets mis met haar?
Iemands seksleven is niet slechter omdat het anders is.
Fizzyhideous schreef:
25-03-2018 22:49
Waarom zo uit de hoogte weer?
Bblientje zegt het behoorlijk grof maar geeft haar mening vanuit haar eigen ervaring en gevoel. Wat jullie doen is toch ook oordelen? Jullie kunnen het niet uitstaan dat zij deze mening heeft, dus heeft ze een armoedig en kleingeestig beeld? Haar mening wijkt af dus is er iets mis met haar?
Iemands seksleven is niet slechter omdat het anders is.
Blijkbaar wel, lees BB er nog maar eens op na.
Bblientje schreef:
25-03-2018 22:45
Perfect in lijn der verwachting.
Als de persoon niet ingeeft het ergens anders opgooien. Nu is het zelfs in het belang van To dat ik vooral haar vermoeden niet bevestig en mijn mond hou. Wat zou je laatste redmiddel zijn geweest, staffen? Want dan kan je zo het paradepaardje worden van Viva.
Is het geen eer?
Nou ik kies eieren voor mijn geld hoor.
Het was me een waar genoegen.
Ajuu. :bye:
nee hoor, ik vroeg alleen of je een beetje wilde dimmen. de rest verzin je er allemaal zelf bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven