Uitgerekend 10 - 20 november 2018

05-03-2018 06:14 513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.

Hopelijk tot snel & op naar november ;)
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Bella15
(32/36)
2e 6 november Jongen! ?
86Lizz
(32/32)
2e 6 november Meisje! Eind juni GUO Schrijft verder op fb
Jippiejajeej
(31/34)
3e 10 november Geheim ? Schrijft verder op fb
H1988
(31/31)
1e 11 november Verrassing eind juni 20w echo
Suusberg
(41/45)
2e 11 november Meisje! ? 2,5 jaar bezig geweest;
4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe
Vlinders90
(28/33)
1e 13 november Verrassing ?
Nijntje*
(32/32)
3e 14 november Meisje! 19 juni 20w echo Schrijft verder op fb
flipje2
(30)
1e 16 november Meisje! 26 juni GUO Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk)
Daantjuh88
(29)
1e 16 november Verrassing 3 juli 20w echo
Merl0t
(31/46)
1e 17 november Verrassing ? GUO Grote zus uit eerdere relatie van vriend
Drika79
(38)
2e 17 november wacht op 20w echo ?
Nov18
(27/29)
1e 18 november ? ?
lalameme
(23/26)
1e 18 november Meisje! ? Schrijft verder op fb
zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.

(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)

Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte... :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
Wat schrikken 83angel! Is het helder rood bloed gepaard met krampen?

Op hoeveel weken zit je nu?

Fijn dat je echo verplaatst is naar morgen. Ik ga voor je duimen dat het geen miskraam is maar een onschuldige bloeding. Gezien je achtergrond snap ik je angst maar probeer niet teveel te stressen want dat is niet goed.

Sterkte!
Hè 83Angel, wat naar voor je! Dat is schrikken. Snap dat je erg op je hoede bent nu. Sterkte met het overbruggen van vannacht, hopelijk morgen toch goed nieuws.
Hips, hopsakee en pierlala.
83angel, wat zal jij je ontzettend kut en bang voelen. Voelt het hetzelfde als bij je miskramen of toch anders? Ik duim voor een goed bericht morgen.
(Nog) geen krampen.

Maar dat zegt ook niks bij mijn eerste miskraam had ik die ook niet en dat duurde ook een paar dagen voordat het vruchtje los kwam. 2e was een curretage en de derde was wel in 1 dag gebeurd met krampen.

Enigste is dat het nu met bruin begon ( nu is het bruin/rood) en de rest echt met helder rood/roze.
Sterkte angel83. Vervelend die onzekerheid!
Fijn dat je morgen wel gelijk terecht kan!
Ik zal aan je denken en duimen voor goed nieuws..
Angel wat erg!!! Heel veel sterkte!! Ik ga duimen dat het niet doorzet en alles goed is!! Liefs :heart:
Hè bah Angel, wat naar voor je. Deze onzekerheid is killing! Ik ga voor je duimen!

Zelf over twee dagen aan de beurt voor de echo. Nog geen zenuwen gelukkig.
Begin me langzaam aan wel meer zwanger te voelen. Leuk!
Nog niet zoveel bijzondere klachten. Af en toe eens misselijk en regelmatig moe, maar niks met het woord ‘te’ er voor :)

@Jippie: leuk dat jij ook voor een derde gaat!
Ohh he bah wat onzeker Angel... ik duim voor je dat het goed mag gaan.
Hopelijk snel duidelijkheid! Sterkte

Hier gelukkig geen bloedverlies weer gehad, alleen die 2 dagen rond de 6 weken.
Verder voel ik me harstikke zwanger, ik ben misselijk en ik dij ontzettend uit.. nu al.. snap er niks van ben nog maar 7 weken en ik groei gewoon al
Sterkte Angel! We gaan duimen dat het allemaal goed gaat!!!

Ik krijg wel steeds meer kwaaltjes, maar net zoals Nijntje. Niks is 'te', dus we gaan rustig verder. Wel lachen dat we gisteren een vriendin op bezoek hadden, (aangezien we het nog niemand verteld hebben) kwam ze ineens met de vraag, goh ben wel zo benieuwd wie er als eerste een kindje krijgt in onze vriendengroep. Ze noemde 3 namen waarvan ze het verwachte, die van mij zat er niet tussen. Ik zat leuk mee te knikken, terwijl ik lichtelijk misselijk mijn lunch naar binnen zat te werken....
Hoe is het gegaan, Angel? Heb veel aan je gedacht vandaag.
We zagen nog een mooi kloppend hartje maar kregen daarna de mededeling dat het al dicht bij de uitgang lag en we het dus gaan verliezen. Begin van de avond is het vruchtje eruit gekomen.:cry:
83angrl aaah nee wat verdrietig voor jullie...helemaal omdat je een kloppend hartje hebt gezien
Heel veel sterkte samen. Wat kan het soms toch allemaal oneerlijk zijn..
Ahw nee, wat super naar! Sterkte!
Wat verdrietig Angel... heel veel sterkte.
Ach 83angel, wat ontzettend verdrietig. Sterkte met verwerken en het behouden van je hoop na zoveel tegenslag :redrose:
Hips, hopsakee en pierlala.
Och Angel, wat verdrietig..
Heel veel sterkte de komende tijd.
Wat ontzettend naar Angel. Heel veel sterkte!
Wat ontzettend verdrietig 83angel. Heel veel sterkte om t een plekje te geven. Dikke knuffel.
He angel wat shit, heel veel sterkte
Sterkte Angel! Wat een verdrietig bericht.
Kan ik nog meeschrijven? Ik wilde graag zwanger worden, en nu is het gelukt! Ik ben eind november (ronde de 20e) uitgerekend denk ik.

83angel wat naar! Veel sterkte de komende tijd

Kwaaltjes: ik heb best wel wat kleine kwaaltjes, ik durf nog steeds niet te geloven dat we straks een kindje hebben maar ik wordt er elke dag aan herinnerd dat er eentje in de maak is haha. Dit wordt mijn eerste kindje dus ik weet niet wat erbij hoort en wat niet.

Werk: Heb net een slechte beoordeling gehad, dat ik iets niet goed deed. Daar word ik sowieso al onzeker van. Maar nu ik zwanger ben maak ik me wel zorgen, ik ben meer moe en afwezig, dus vind het moeilijk om 110% te geven om te bewijzen dat ik het wel kan.

Ik wil het voorlopig nog niet aan vrienden en familie vertellen, pas na de eerste echo.
Veel echo’s gepland voor vandaag en morgen..
Spannend!
Succes allemaal!
Ohhh Angel wat ontzettend verdrietig..
Heel veel sterkte, :redrose: wat bizar ook dat je een kloppend hartje ziet en avonds het vruchtje verliest.
Ja, vind ik ook bizar. Was het vruchtje achter in de groei, Angel? Hoop dat je de mogelijkheid hebt om deze klap rustig te verwerken.

Veel echo’s inderdaad, succes allemaal!
Heel veel sterkte Angel!!!

Iedereen die deze week een afspraak heeft voor een echo heel veel succes. Ben zelf morgen avond aan de beurt. Ben zo gespannen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven