Uitgerekend 10 - 20 november 2018
maandag 5 maart 2018 om 06:14
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.
Hopelijk tot snel & op naar november
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
Hopelijk tot snel & op naar november
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
| Bella15 (32/36) |
2e | 6 november | Jongen! | ? | |
| 86Lizz (32/32) |
2e | 6 november | Meisje! | Eind juni GUO | Schrijft verder op fb |
| Jippiejajeej (31/34) |
3e | 10 november | Geheim | ? | Schrijft verder op fb |
| H1988 (31/31) |
1e | 11 november | Verrassing | eind juni 20w echo | |
| Suusberg (41/45) |
2e | 11 november | Meisje! | ? | 2,5 jaar bezig geweest; 4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe |
| Vlinders90 (28/33) |
1e | 13 november | Verrassing | ? | |
| Nijntje* (32/32) |
3e | 14 november | Meisje! | 19 juni 20w echo | Schrijft verder op fb |
| flipje2 (30) |
1e | 16 november | Meisje! | 26 juni GUO | Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk) |
| Daantjuh88 (29) |
1e | 16 november | Verrassing | 3 juli 20w echo | |
| Merl0t (31/46) |
1e | 17 november | Verrassing | ? GUO | Grote zus uit eerdere relatie van vriend |
| Drika79 (38) |
2e | 17 november | wacht op 20w echo | ? | |
| Nov18 (27/29) |
1e | 18 november | ? | ? | |
| lalameme (23/26) |
1e | 18 november | Meisje! | ? | Schrijft verder op fb zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm |
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
zondag 25 maart 2018 om 17:51
Wat schrikken 83angel! Is het helder rood bloed gepaard met krampen?
Op hoeveel weken zit je nu?
Fijn dat je echo verplaatst is naar morgen. Ik ga voor je duimen dat het geen miskraam is maar een onschuldige bloeding. Gezien je achtergrond snap ik je angst maar probeer niet teveel te stressen want dat is niet goed.
Sterkte!
Op hoeveel weken zit je nu?
Fijn dat je echo verplaatst is naar morgen. Ik ga voor je duimen dat het geen miskraam is maar een onschuldige bloeding. Gezien je achtergrond snap ik je angst maar probeer niet teveel te stressen want dat is niet goed.
Sterkte!
zondag 25 maart 2018 om 18:53
(Nog) geen krampen.
Maar dat zegt ook niks bij mijn eerste miskraam had ik die ook niet en dat duurde ook een paar dagen voordat het vruchtje los kwam. 2e was een curretage en de derde was wel in 1 dag gebeurd met krampen.
Enigste is dat het nu met bruin begon ( nu is het bruin/rood) en de rest echt met helder rood/roze.
Maar dat zegt ook niks bij mijn eerste miskraam had ik die ook niet en dat duurde ook een paar dagen voordat het vruchtje los kwam. 2e was een curretage en de derde was wel in 1 dag gebeurd met krampen.
Enigste is dat het nu met bruin begon ( nu is het bruin/rood) en de rest echt met helder rood/roze.
zondag 25 maart 2018 om 22:41
Hè bah Angel, wat naar voor je. Deze onzekerheid is killing! Ik ga voor je duimen!
Zelf over twee dagen aan de beurt voor de echo. Nog geen zenuwen gelukkig.
Begin me langzaam aan wel meer zwanger te voelen. Leuk!
Nog niet zoveel bijzondere klachten. Af en toe eens misselijk en regelmatig moe, maar niks met het woord ‘te’ er voor
@Jippie: leuk dat jij ook voor een derde gaat!
Zelf over twee dagen aan de beurt voor de echo. Nog geen zenuwen gelukkig.
Begin me langzaam aan wel meer zwanger te voelen. Leuk!
Nog niet zoveel bijzondere klachten. Af en toe eens misselijk en regelmatig moe, maar niks met het woord ‘te’ er voor
@Jippie: leuk dat jij ook voor een derde gaat!
maandag 26 maart 2018 om 10:37
Ohh he bah wat onzeker Angel... ik duim voor je dat het goed mag gaan.
Hopelijk snel duidelijkheid! Sterkte
Hier gelukkig geen bloedverlies weer gehad, alleen die 2 dagen rond de 6 weken.
Verder voel ik me harstikke zwanger, ik ben misselijk en ik dij ontzettend uit.. nu al.. snap er niks van ben nog maar 7 weken en ik groei gewoon al
Hopelijk snel duidelijkheid! Sterkte
Hier gelukkig geen bloedverlies weer gehad, alleen die 2 dagen rond de 6 weken.
Verder voel ik me harstikke zwanger, ik ben misselijk en ik dij ontzettend uit.. nu al.. snap er niks van ben nog maar 7 weken en ik groei gewoon al
maandag 26 maart 2018 om 10:53
Sterkte Angel! We gaan duimen dat het allemaal goed gaat!!!
Ik krijg wel steeds meer kwaaltjes, maar net zoals Nijntje. Niks is 'te', dus we gaan rustig verder. Wel lachen dat we gisteren een vriendin op bezoek hadden, (aangezien we het nog niemand verteld hebben) kwam ze ineens met de vraag, goh ben wel zo benieuwd wie er als eerste een kindje krijgt in onze vriendengroep. Ze noemde 3 namen waarvan ze het verwachte, die van mij zat er niet tussen. Ik zat leuk mee te knikken, terwijl ik lichtelijk misselijk mijn lunch naar binnen zat te werken....
Ik krijg wel steeds meer kwaaltjes, maar net zoals Nijntje. Niks is 'te', dus we gaan rustig verder. Wel lachen dat we gisteren een vriendin op bezoek hadden, (aangezien we het nog niemand verteld hebben) kwam ze ineens met de vraag, goh ben wel zo benieuwd wie er als eerste een kindje krijgt in onze vriendengroep. Ze noemde 3 namen waarvan ze het verwachte, die van mij zat er niet tussen. Ik zat leuk mee te knikken, terwijl ik lichtelijk misselijk mijn lunch naar binnen zat te werken....
dinsdag 27 maart 2018 om 08:32
Kan ik nog meeschrijven? Ik wilde graag zwanger worden, en nu is het gelukt! Ik ben eind november (ronde de 20e) uitgerekend denk ik.
83angel wat naar! Veel sterkte de komende tijd
Kwaaltjes: ik heb best wel wat kleine kwaaltjes, ik durf nog steeds niet te geloven dat we straks een kindje hebben maar ik wordt er elke dag aan herinnerd dat er eentje in de maak is haha. Dit wordt mijn eerste kindje dus ik weet niet wat erbij hoort en wat niet.
Werk: Heb net een slechte beoordeling gehad, dat ik iets niet goed deed. Daar word ik sowieso al onzeker van. Maar nu ik zwanger ben maak ik me wel zorgen, ik ben meer moe en afwezig, dus vind het moeilijk om 110% te geven om te bewijzen dat ik het wel kan.
Ik wil het voorlopig nog niet aan vrienden en familie vertellen, pas na de eerste echo.
83angel wat naar! Veel sterkte de komende tijd
Kwaaltjes: ik heb best wel wat kleine kwaaltjes, ik durf nog steeds niet te geloven dat we straks een kindje hebben maar ik wordt er elke dag aan herinnerd dat er eentje in de maak is haha. Dit wordt mijn eerste kindje dus ik weet niet wat erbij hoort en wat niet.
Werk: Heb net een slechte beoordeling gehad, dat ik iets niet goed deed. Daar word ik sowieso al onzeker van. Maar nu ik zwanger ben maak ik me wel zorgen, ik ben meer moe en afwezig, dus vind het moeilijk om 110% te geven om te bewijzen dat ik het wel kan.
Ik wil het voorlopig nog niet aan vrienden en familie vertellen, pas na de eerste echo.