Wat te doen?
woensdag 28 maart 2018 om 10:17
Situatie: twee weken heb ik een gezamenlijke vriend waar ik een oogje op had, uitgevraagd om iets te drinken. Hij reageerde enthousiast.
Vorige week date gehad, was zeer geslaagd. Gezoend na afloop en daarna kreeg ik meteen een berichtje dat hij me graag nog eens wilde zien.
Ik hem de volgende dag en de dag daarna luchtig geappt met ‘fijne dag’ en ff over en weer geappt. Hij kwam iets minder enthousiast over.
Nu al 6 dagen radiostilte.
Wat zal ik doen? Nogmaals appen of ff niks doen. Wil niet te opdringerig zijn gezien ik ook al initiatief tot date nam. Vind t geen goed teken eigenlijk
Vorige week date gehad, was zeer geslaagd. Gezoend na afloop en daarna kreeg ik meteen een berichtje dat hij me graag nog eens wilde zien.
Ik hem de volgende dag en de dag daarna luchtig geappt met ‘fijne dag’ en ff over en weer geappt. Hij kwam iets minder enthousiast over.
Nu al 6 dagen radiostilte.
Wat zal ik doen? Nogmaals appen of ff niks doen. Wil niet te opdringerig zijn gezien ik ook al initiatief tot date nam. Vind t geen goed teken eigenlijk
woensdag 28 maart 2018 om 15:37
ja, iets als 'ik stop nu mijn virtuele hand in je broekje'? Of 'Oeps, ik heb slagroom over m'n borst gemorst'?
zondag 8 juli 2018 om 23:22
stop met zoeken ziet er xo desperate uit. komt vanzelf let maar op.n met hangende pootjes teruggaan brengt je in de mindere positie. daarnaast creeer eerst rust thuis n in jezelf. momenteel ben je daardoor ook geen relatiemateriaal, teveel onrust n dat wanhopige gezoek n oproepjes is ook niet aantrekkelijk n doe je afbreuk aan jezelf haal die toppics weg. gewoon uit zelfrespect. liefs xxx
maandag 9 juli 2018 om 07:57
ik neem aan, dat TO dat na 4 maanden zelf ook door heeftlippenbalsem schreef: ↑08-07-2018 23:22stop met zoeken ziet er xo desperate uit. komt vanzelf let maar op.n met hangende pootjes teruggaan brengt je in de mindere positie. daarnaast creeer eerst rust thuis n in jezelf. momenteel ben je daardoor ook geen relatiemateriaal, teveel onrust n dat wanhopige gezoek n oproepjes is ook niet aantrekkelijk n doe je afbreuk aan jezelf haal die toppics weg. gewoon uit zelfrespect. liefs xxx