Wat te doen?

28-03-2018 10:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: twee weken heb ik een gezamenlijke vriend waar ik een oogje op had, uitgevraagd om iets te drinken. Hij reageerde enthousiast.
Vorige week date gehad, was zeer geslaagd. Gezoend na afloop en daarna kreeg ik meteen een berichtje dat hij me graag nog eens wilde zien.
Ik hem de volgende dag en de dag daarna luchtig geappt met ‘fijne dag’ en ff over en weer geappt. Hij kwam iets minder enthousiast over.
Nu al 6 dagen radiostilte.

Wat zal ik doen? Nogmaals appen of ff niks doen. Wil niet te opdringerig zijn gezien ik ook al initiatief tot date nam. Vind t geen goed teken eigenlijk
Stel gewoon een nieuwe date voor, met te afwachtend zijn kom je ook nergens. Misschien zegt hij nee, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Succes!
But without the dark, we’d never see the stars
zoetjerminder schreef:
28-03-2018 14:42
App dan eens wat leuks of opwindends ipv die prietpraat?

ja, iets als 'ik stop nu mijn virtuele hand in je broekje'? Of 'Oeps, ik heb slagroom over m'n borst gemorst'?
stop met zoeken ziet er xo desperate uit. komt vanzelf let maar op.n met hangende pootjes teruggaan brengt je in de mindere positie. daarnaast creeer eerst rust thuis n in jezelf. momenteel ben je daardoor ook geen relatiemateriaal, teveel onrust n dat wanhopige gezoek n oproepjes is ook niet aantrekkelijk n doe je afbreuk aan jezelf haal die toppics weg. gewoon uit zelfrespect. liefs xxx
lippenbalsem schreef:
08-07-2018 23:22
stop met zoeken ziet er xo desperate uit. komt vanzelf let maar op.n met hangende pootjes teruggaan brengt je in de mindere positie. daarnaast creeer eerst rust thuis n in jezelf. momenteel ben je daardoor ook geen relatiemateriaal, teveel onrust n dat wanhopige gezoek n oproepjes is ook niet aantrekkelijk n doe je afbreuk aan jezelf haal die toppics weg. gewoon uit zelfrespect. liefs xxx
ik neem aan, dat TO dat na 4 maanden zelf ook door heeft :sherlock:
lilalinda schreef:
09-07-2018 07:57
ik neem aan, dat TO dat na 4 maanden zelf ook door heeft :sherlock:
:rofl:
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven