Wat te doen?

28-03-2018 10:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: twee weken heb ik een gezamenlijke vriend waar ik een oogje op had, uitgevraagd om iets te drinken. Hij reageerde enthousiast.
Vorige week date gehad, was zeer geslaagd. Gezoend na afloop en daarna kreeg ik meteen een berichtje dat hij me graag nog eens wilde zien.
Ik hem de volgende dag en de dag daarna luchtig geappt met ‘fijne dag’ en ff over en weer geappt. Hij kwam iets minder enthousiast over.
Nu al 6 dagen radiostilte.

Wat zal ik doen? Nogmaals appen of ff niks doen. Wil niet te opdringerig zijn gezien ik ook al initiatief tot date nam. Vind t geen goed teken eigenlijk
Wat is een “gezamenlijke vriend”?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Gezamenlijke vriend? Vriend van jou en je vriend?
Niet iedereen weet wat aan te vangen met nietszeggende appjes als 'fijne dag' en 'slaapwel'
Het verbaasd me soms echt hoe mensen zijn met daten en relaties. Zeggen dat het leuk was, zoenen maar vervolgens helemaal stil zijn en minder enthousiast ervoor.. soms.. :hamer:

Met een 6 dagen stilte zou ik in ieder geval gewoon een bericht sturen. Lang genoeg gewacht lijkt mij. Hopelijk reageert hij dan ook weer wat meer enthousiast.
Gezamenlijke vriend is misschien niet het juiste woord. Een man die bevriend is iemand uit onze vriendengroep en die ik soms tref op feestjes bedoel ik..
Ben ik niet op hem aan het jagen als ik nu weer app?
Twijfeltje88 schreef:
28-03-2018 10:23
Gezamenlijke vriend is misschien niet het juiste woord. Een man die bevriend is iemand uit onze vriendengroep en die ik soms tref op feestjes bedoel ik..
En waarom mag je niet jagen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Twijfeltje88 schreef:
28-03-2018 10:23
Niets raars aan na het hebben van een date toch? En al helemaal niet na 6 dagen stilte. Als je het mij vraagt is dat juist teveel wachttijd na een date. Gewoon proberen hoor!
en dan stuur je hem een bericht, en wat denk jij dan dat er gebeurt?
1. je krijgt een bericht terug. Dat kan positief zijn (hij stelt meteen een date voor) of negatief (oppervlakkig en smoesjes over 'druk')
2. je krijgt geen bericht terug. Weet je ook waar je aan toe bent.

Maar eeuh... iemand die jou 6 dagen links laat liggen... is niet heel enthousiast hoor
Dus stel je er niet te veel van hoor
Mwaaaah.. ik weet niet waar jullie over geappt hebben, maar ik had niet meteen de drang gevoeld om elke dag 'fijne dag' te appen..Misschien vond hij dat ook wat veel. Daarom zou ik persoonlijk even afwachten.
MarindaH schreef:
28-03-2018 10:58
Mwaaaah.. ik weet niet waar jullie over geappt hebben, maar ik had niet meteen de drang gevoeld om elke dag 'fijne dag' te appen..Misschien vond hij dat ook wat veel. Daarom zou ik persoonlijk even afwachten.
we zijn al zes dagen verder
Hij vindt je niet leuk genoeg.
lilalinda schreef:
28-03-2018 11:02
we zijn al zes dagen verder

Of maar 6 dagen ;)
En geen nietszeggende (saaie) berichten meer sturen.
Ik ben zelf ook niet van de nietszeggende appjes over en weer, maar 6 dagen complete stilte vind ik gek. Als hij jou heel erg leuk vond, dan had hij wel iets kunnen sturen. Ben er dus bang voor..
MarindaH schreef:
28-03-2018 11:04
Of maar 6 dagen ;)
mwah, ik vind 6 dagen geen contact na een zoenpartij wel een teken, dat het uit is voor het aan was hoor
Lastig lastig..
In het verleden had ik altijd de neiging teveel te jagen als ik een man leuk vind waardoor ik paar nare ervaringen heb gehad (ook amper serieuze relatie gehad).
Ik wil dit patroon eens doorbreken. Heb het er met vriendinnen ook over gehad (die allemaal wel serieuze relatie hebben) en die zeiden van: je moet meer achterover hangen en als hij je echt leuk vind komt hij wel.
Twijfeltje88 schreef:
28-03-2018 13:13
Lastig lastig..
In het verleden had ik altijd de neiging teveel te jagen als ik een man leuk vind waardoor ik paar nare ervaringen heb gehad (ook amper serieuze relatie gehad).
Ik wil dit patroon eens doorbreken. Heb het er met vriendinnen ook over gehad (die allemaal wel serieuze relatie hebben) en die zeiden van: je moet meer achterover hangen en als hij je echt leuk vind komt hij wel.
Ik geloof niet in dat soort regels,
Als jullie elkaar leuk vinden, dan maakt het echt niet uit wie het meest appt en wie wat minder
Ik kan iemand wel in eerste instantie heel erg leuk vinden, maar als ie na de eerste date iedere dag al appjes als goeiemorgen en welterusten gaat sturen, krab ik wel even achter m'n oren hoor. Zo goed ken je elkaar dan helemaal nog niet.
Dus: jullie hebben een leuke date gehad, hebben gezoend en hij heeft je daarna meteen laten weten je graag nog eens te willen zien.
Waarop jij een dag later enkel luchtig reageert?

Kan me zo voorstellen dat hij nu juist denkt dat het voor jou niet meer hoeft.

Ik zou er dus zeker nog een berichtje aan wagen. En dan geen nietszeggend appje maar juist dat je t leuk zou vinden opnieuw af te spreken. :)
Dus: jullie hebben een leuke date gehad, hebben gezoend en hij heeft je daarna meteen laten weten je graag nog eens te willen zien.

Ik zou er dus zeker nog een berichtje aan wagen. En dan geen nietszeggend appje maar juist dat je t leuk zou vinden opnieuw af te spreken. :)
theatime schreef:
28-03-2018 14:03

Dit! :high5:
koekies zijn lekker
Dus hij stelt via de app een nieuwe date voor, jij gaat er niet inhoudelijk op in en appt verder alleen 'fijne dag'.

Veel makkelijker om een gesprek dood te laten vallen is er niet. 'fijne dag' is in mijn ogen hetzelfde als 'tot later, ga nu wat anders doen. doeiiiiii'

En naar je vriendinnen moet je niet luisteren. Je moet doen wat je zelf vindt dat goed voelt. Hard-to-get spelen is zoooooooo overrated
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zoetjerminder schreef:
28-03-2018 14:06
Dit! :high5:
:high5:
Nee hij stelde geen nieuwe date voor, alleen dat hij me graag nog eens wilde zien. Toen zei ik dat dat me ook heel leuk leek en ik zei dat ik het gezellig vond.
Toen gingen we slapen en begon ik volgende ochtend met luchtig appen.
Ik begon toen zo van : goedemorgen, heb je leuke dingen te doen vandaag? Blabla maak er een fijne dag van.
En toen appte hij terug, en ik weer terug en eindigde hij.
Volgende dag beetje zelfde patroon en we appten even over wat we aan het doen waren. Daarna 6 dagen niks
App dan eens wat leuks of opwindends ipv die prietpraat?
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven