reactie?
vrijdag 30 maart 2018 om 09:49
Een tijd geleden is mijn vrouw thuis gekomen met de boodschap dat ze verliefd was op iemand anders. Ze vertelde mij dat ze een betere verbinding heeft met hem dan met mij. Ik vroeg haar ken je hem ze zei nee via mail en tweemaal elkaar gezien. Na 13 jaar huwelijk en twee kids heel moeilijk te verstaan. Ze heeft enorm getwijfeld en is zag dat ze constant op Facebook zat en sms stuurde. Elke week ging ze naar hem en liet ze mij links liggen. Op den duur controleerde ik GSM en waar ze naartoe ging. Is dit verkeerd van mij hoe zouden jullie die aanpakken? Ik hoor het graag....
vrijdag 30 maart 2018 om 09:54
ik zou eens echt goed gaan praten
hoe ziet ze het voor zich, wil ze met hem verder dan is het klaar tussen jullie toch?
dan hoef je ook geen energie te stoppen in nagaan waar ze uithangt
of hebben jullie al besloten en gaan jullie samen verder en heb je nog moeite met vertrouwen?
in ieder geval is haar gangen nagaan misschien wel begrijpelijk maar geen oplossing
hoe ziet ze het voor zich, wil ze met hem verder dan is het klaar tussen jullie toch?
dan hoef je ook geen energie te stoppen in nagaan waar ze uithangt
of hebben jullie al besloten en gaan jullie samen verder en heb je nog moeite met vertrouwen?
in ieder geval is haar gangen nagaan misschien wel begrijpelijk maar geen oplossing
Lorem Ipsum
vrijdag 30 maart 2018 om 09:56
Wanneer iemand een betere relatie heeft met iemand die zij 2x heeft ontmoet ipv met iemand met wie zij jaren een huwelijk heeft dan is volgens mij tijd om haar buiten te zetten en de sloten te veranderen. Dan gaat zij maar fijn bij die geweldige klik wonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 30 maart 2018 om 10:11
Dus dit speelt al een jaar, jullie hebben een doorstart gemaakt, maar ze blijft deze meneer toch steeds zien en laat jou links liggen waardoor jij haar nu controleert?
Hoe verhoudt zich dat met het 'we werken eraan' van een paar dagen geleden?
Hoe verhoudt zich dat met het 'we werken eraan' van een paar dagen geleden?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 30 maart 2018 om 10:15
Maar jouw vertrouwen is nog steeds fietsen en je controleert haar dus nog?Anoniem2018 schreef: ↑30-03-2018 10:12Ik schrijf hier inderdaad in het verleden niet echt duidelijk van mij sorry hiervoor. Op vandaag al van april vorige jaar geen enkel contact meer.
vrijdag 30 maart 2018 om 10:20
Vooral emotioneel ze zegt constant ik heb niks verkeerd gedaan daarmee wil ze zeggen geen seks gehad. En ik zeur niet ik vraag gewoon een visie en mss ook wat raad. Ik heb vooral pijn van het emotioneel bedrog en moet dit op een of andere manier verwerken. ik vertrouw haar voor 95% en vroeger voor 100%. Ik controleer niet en gun de nodige vrijheid voor een gezonde relatie.
vrijdag 30 maart 2018 om 10:21
Mijn vrouw en ik zijn niet elkaars eigendom, we controleren elkaar niet, en we hebben geen claim op elkaar.
We hebben er ooit voor gekozen samen te zijn, we nemen onze verantwoordelijkheden voor gezamenlijke keuzes en verplichtingen. Daar buiten is alles een kwestie van “graag of niet”, letterlijk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 30 maart 2018 om 10:22
Dan snap ik je topic niet zo goed denk ik.Anoniem2018 schreef: ↑30-03-2018 10:16nee doe ik niet meer in begin nog wel maar nu helemaal niet meer. heeft trouwens geen zin volgens mij.
Wat wil je weten, of het goed was dat je haar gsm doorspitte toen (en nog steeds?)?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 30-03-2018 10:23
1.13% gewijzigd
vrijdag 30 maart 2018 om 10:22
vrijdag 30 maart 2018 om 10:25
Ooit een fatsoenlijk gesprek gehad daarover? Kennelijk ben jij nog helemaal niet klaar met wat er toen gebeurd is.Anoniem2018 schreef: ↑30-03-2018 10:22Ik het kort een jaar geleden thuis gekomen met de boodschap. Blijvend contact gezocht mij aan de kant geschoven nog een maand thuis gewoond. Dan appartement gehuurd en kids week en week gedaan. Na 5 maanden terug samen de draad opgepikt. Dit is echt heel summier en kort.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 30-03-2018 10:27
0.43% gewijzigd
vrijdag 30 maart 2018 om 10:26
Nog steeds vaag.Anoniem2018 schreef: ↑30-03-2018 10:22Ik het kort een jaar geleden thuis gekomen met de boodschap. Blijvend contact gezocht mij aan de kant geschoven nog een maand thuis gewoond. Dan appartement gehuurd en kids week en week gedaan. Na 5 maanden terug samen de draad opgepikt. Dit is echt heel summier en kort.