reactie?

30-03-2018 09:49 72 berichten
Een tijd geleden is mijn vrouw thuis gekomen met de boodschap dat ze verliefd was op iemand anders. Ze vertelde mij dat ze een betere verbinding heeft met hem dan met mij. Ik vroeg haar ken je hem ze zei nee via mail en tweemaal elkaar gezien. Na 13 jaar huwelijk en twee kids heel moeilijk te verstaan. Ze heeft enorm getwijfeld en is zag dat ze constant op Facebook zat en sms stuurde. Elke week ging ze naar hem en liet ze mij links liggen. Op den duur controleerde ik GSM en waar ze naartoe ging. Is dit verkeerd van mij hoe zouden jullie die aanpakken? Ik hoor het graag....
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft hem twee keer gezien maar gaat elke week naar hem toe? Hmm...

Waarom wil je nog bij haar blijven...?
ik zou eens echt goed gaan praten :lightbulb:

hoe ziet ze het voor zich, wil ze met hem verder dan is het klaar tussen jullie toch?
dan hoef je ook geen energie te stoppen in nagaan waar ze uithangt

of hebben jullie al besloten en gaan jullie samen verder en heb je nog moeite met vertrouwen?

in ieder geval is haar gangen nagaan misschien wel begrijpelijk maar geen oplossing
Lorem Ipsum
Wanneer iemand een betere relatie heeft met iemand die zij 2x heeft ontmoet ipv met iemand met wie zij jaren een huwelijk heeft dan is volgens mij tijd om haar buiten te zetten en de sloten te veranderen. Dan gaat zij maar fijn bij die geweldige klik wonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ze heeft hem 2x ontmoet voor ze bij jou aangaf dat ze verliefd is op een ander.. En vanaf die tijd gaat ze elke week naar hem toe en staat erbij en kijkt ernaar.

Ik zou haar wegsturen. Ga maar ergens anders wonen.
Waarom zou je dit accepteren?
wat je nu schrijft komt niet overeen met drie dagen geleden.
Misschien moet je eerst het hele verhaal even optikken?
lilalinda schreef:
30-03-2018 10:01
wat je nu schrijft komt niet overeen met drie dagen geleden.
Misschien moet je eerst het hele verhaal even optikken?
Ik lees ook iets over dat zijn vrouw een jaar geleden verliefd werd op een ander.
Jullie zijn om die reden dus al uit elkaar geweest en nu terug bij elkaar. Dat schrijf je hier niet maar wel 3 dagen geleden in een andere draad.
Is het dan nu over tussen die 2 of ziet ze hem nog? Je bent erg onduidelijk.
Dus dit speelt al een jaar, jullie hebben een doorstart gemaakt, maar ze blijft deze meneer toch steeds zien en laat jou links liggen waardoor jij haar nu controleert?
Hoe verhoudt zich dat met het 'we werken eraan' van een paar dagen geleden?
There is always something happening, and it's usually right now
lilalinde en Lucifer klopt is inderdaad een jaar geleden maar wilde voor mezelf gewoon eens weten hoe anderen dit zien.
Groei een ruggegraat.
Ik schrijf hier inderdaad in het verleden niet echt duidelijk van mij sorry hiervoor. Op vandaag al van april vorige jaar geen enkel contact meer.
Wat bedoel je lucifer
Anoniem2018 schreef:
30-03-2018 10:12
Ik schrijf hier inderdaad in het verleden niet echt duidelijk van mij sorry hiervoor. Op vandaag al van april vorige jaar geen enkel contact meer.
Maar jouw vertrouwen is nog steeds fietsen en je controleert haar dus nog?
nee doe ik niet meer in begin nog wel maar nu helemaal niet meer. heeft trouwens geen zin volgens mij.
Wat zeur je dan. Ze heeft toch geen contact meer?
ik geef mn bek ook maar een douw
ze had een jaar geleden een afaire? was dat alleen emotioneel of ook fysiek vreemdgaan...
maak het verhaal even compleet en in de juiste volgorde
Vooral emotioneel ze zegt constant ik heb niks verkeerd gedaan daarmee wil ze zeggen geen seks gehad. En ik zeur niet ik vraag gewoon een visie en mss ook wat raad. Ik heb vooral pijn van het emotioneel bedrog en moet dit op een of andere manier verwerken. ik vertrouw haar voor 95% en vroeger voor 100%. Ik controleer niet en gun de nodige vrijheid voor een gezonde relatie.
Anoniem2018 schreef:
30-03-2018 09:49
hoe zouden jullie die aanpakken? Ik hoor het graag....
Mijn vrouw en ik zijn niet elkaars eigendom, we controleren elkaar niet, en we hebben geen claim op elkaar.

We hebben er ooit voor gekozen samen te zijn, we nemen onze verantwoordelijkheden voor gezamenlijke keuzes en verplichtingen. Daar buiten is alles een kwestie van “graag of niet”, letterlijk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Anoniem2018 schreef:
30-03-2018 10:16
nee doe ik niet meer in begin nog wel maar nu helemaal niet meer. heeft trouwens geen zin volgens mij.
Dan snap ik je topic niet zo goed denk ik.
Wat wil je weten, of het goed was dat je haar gsm doorspitte toen (en nog steeds?)?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 30-03-2018 10:23
1.13% gewijzigd
Ik het kort een jaar geleden thuis gekomen met de boodschap. Blijvend contact gezocht mij aan de kant geschoven nog een maand thuis gewoond. Dan appartement gehuurd en kids week en week gedaan. Na 5 maanden terug samen de draad opgepikt. Dit is echt heel summier en kort.
zo zie ik het ook Jolly rider en nee ik controleer haar GSM niet meer. En wat zoek ik gewoon zielsgenoten erover praten lucht op zeker
Anoniem2018 schreef:
30-03-2018 10:22
Ik het kort een jaar geleden thuis gekomen met de boodschap. Blijvend contact gezocht mij aan de kant geschoven nog een maand thuis gewoond. Dan appartement gehuurd en kids week en week gedaan. Na 5 maanden terug samen de draad opgepikt. Dit is echt heel summier en kort.
Ooit een fatsoenlijk gesprek gehad daarover? Kennelijk ben jij nog helemaal niet klaar met wat er toen gebeurd is.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 30-03-2018 10:27
0.43% gewijzigd
Anoniem2018 schreef:
30-03-2018 10:22
Nog steeds vaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven