Man fantaseert over de buurvrouw

31-03-2018 21:50 178 berichten
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:37
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
01-04-2018 11:07
Hallo het is de buurvrouw waar ze goed mee omgaan, tof om te weten dat je man zich daar op aftrekt...nee echt geweldig voor de sociale omgang...

En dat terwijl je eigen sexleven met die vent volkomen kut is.
Ja, waar ze zelf naar gevraagd heeft?
Als ik niet wil weten over wie m'n vriend fantaseert als hij zich aftrekt als hij alleen is, dan vraag ik daar niet naar.
Andersom vraagt hij ook niet over wie ik fantaseer als ik masturbeer.
En dan nog, ik vermoed dat hij het van mij wel zou weten.
Sjaantje37 schreef:
01-04-2018 11:07
Hallo het is de buurvrouw waar ze goed mee omgaan, tof om te weten dat je man zich daar op aftrekt...nee echt geweldig voor de sociale omgang...
Hallo, mag iedereen even lekker zelf weten waar hij/zij over fantaseert zeg..
Hij is een domme eikel dat hij het TO heeft gezegd maar er bestaat (gelukkig!) geen gedachtenpolitie.
Rinkels schreef:
31-03-2018 23:18
Ik hoop dat ik over de fantasie zo makkelijk ga denken.
Fantaseer je zelf niet over bekenden of minder bekenden bij het masturberen?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
QueenArachnia schreef:
01-04-2018 11:55
Hallo, mag iedereen even lekker zelf weten waar hij/zij over fantaseert zeg..
Hij is een domme eikel dat hij het TO heeft gezegd maar er bestaat (gelukkig!) geen gedachtenpolitie.
Klopt maar deze eikel zoekt foto’s op van de buurvrouw en gaat er dan voor hun gezamelijke pc op zitten rukken. Fantaseren doe je in je hoofd, hij weet hoe ze eruit ziet, hij ziet haar vaak genoeg.

Dus ik vind het een eikel eerste klas.
Sjaantje37 schreef:
01-04-2018 12:18
Klopt maar deze eikel zoekt foto’s op van de buurvrouw en gaat er dan voor hun gezamelijke pc op zitten rukken. Fantaseren doe je in je hoofd, hij weet hoe ze eruit ziet, hij ziet haar vaak genoeg.

Dus ik vind het een eikel eerste klas.
Tja, als het de gezamelijke pc is, als ze samen een huishouden runnen, niet zo handig van deze man. Hij had dan beter z'n geschiedenis kunnen verwijderen.
Maar jij vindt het dus wel oké, dat TO op zoek gaat naar?
Hier kun je helemaal niets mee. Maar wat een vreselijk idee dat je foto van internet gehaald kan worden om op te masturberen @(
Henk-en-Roelie schreef:
01-04-2018 13:58
Hier kun je helemaal niets mee. Maar wat een vreselijk idee dat je foto van internet gehaald kan worden om op te masturberen @(
Wat vreselijk naief om te denken dat dat niet gebeurt. Wat je op internet zet is openbaar. Daar kan van alles en nog wat mee gebeuren.

Ik vind het trouwens apart dat To het vroeg. 'Ik vond een foto van de buuf op de computer. Ruk je je af op haar?'. Hoe kom je erbij om zoiets te vragen? En stom van hem dat hij het toe gaf natuurlijk.
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:39
0.00% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
Maar wat een vreselijk idee dat je foto van internet gehaald kan worden om op te masturberen @(

Och, een vriend vertelde ooit dat hij lekkere wijfûh die hij zag onthield om er ‘s avonds heerlijk met de handkar van te genieten. Echt niet nodig om eerst een fotootje op te zoeken.

TO, je hebt een eerlijke vent. Dat is zeker wat waard, en maakt de kans dat therapie succesvol is groter.
Henk-en-Roelie schreef:
Het zal mij een bal jeuken of iemad zich vingert of afrukt op een foto van mij.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Wat naar dat je het weet. Maar je geeft zelf een dieper probleem aan; jullie seksleven is wat minder momenteel. Je bent bang dat hij gevoelens heeft voor haar. Misschien is dat een onderwerp om te bespreken met elkaar, in alle eerlijkheid.

Als jullie relatie wel goed was geweest, op seksueel vlak. Had dit je dan nog zo geraakt denk je? Of zou je het dan makkelijker weg wuiven als fantasie, iets wat weinig voorstelt?
Oh gossie, wat een zieligerd die man. Voor rukken met een foto op de buurvrouw, voor dit zo slordig doen, voor het glashard toegeven.

Hoe kwetsend zeg.

Nee, ik dat dit voor mij ook een doodsteek zou betekenen.
-
0.00% gewijzigd
-
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 19:28
Moet ik er tegen mijn man eerlijk over zijn dat ik er onzeker van wordt, of maak ik het dan alleen erger?
Zolang het maar geen ruzie gaat worden. Ik vind best dat je kan aangeven dat je er onzeker van wordt. Dat is menselijk.
Maar als je beschuldigd en boos gaat lopen doen denk ik dat het alleen maar erger zal worden.
Kasboom schreef:
01-04-2018 14:40

Ik vind het trouwens apart dat To het vroeg. 'Ik vond een foto van de buuf op de computer.
Ik ook, heel bijzonder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom stelde je hem die vraag over een foto die op Facebook kan staan? Hoe komt het dat een foto zoals op Facebook op zijn computer bij jou de vraag doet rijzen of hij erop klaar komt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gênant zeg.. voor de buurvrouw, als ze eens wist waarom jullie daar met rode koppen zitten volgende keer.

Malle buren zijn jullie..
Henk-en-Roelie schreef:
Haha Henk staat nog steeds met jou op de foto, hoe vindt ie dat?
MissMaran schreef:
01-04-2018 20:03
Haha Henk staat nog steeds met jou op de foto, hoe vindt ie dat?

:$

Door het kruis is de foto masturbatieproof en niet bruikbaar voor amorele handelingen.
Sereia schreef:
01-04-2018 19:47
Zolang het maar geen ruzie gaat worden. Ik vind best dat je kan aangeven dat je er onzeker van wordt. Dat is menselijk.
Maar als je beschuldigd en boos gaat lopen doen denk ik dat het alleen maar erger zal worden.
Zolang je maar geen ruzie gaat maken....serieus?
Henk-en-Roelie schreef:
01-04-2018 20:35
:$

Door het kruis is de foto masturbatieproof en niet bruikbaar voor amorele handelingen.
:HA:
-
0.00% gewijzigd
nvt
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:06
99.79% gewijzigd
Rinkels schreef:
31-03-2018 21:56
Ik keek in de geschiedenis en zag dat hij een foto van de buurvrouw had opgezocht. En dat vond ik vreemd op de avond dat ik weg was. Toen vroeg ik het hem en hij bevestigde het.
Ik vind het vreemd dat jij de foto van de buurvrouw bekijken als eerste met masturberen associeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven