Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 april 2018 om 23:22
Als jij ook graag klappen wilt mag je daar gewoon om vragen hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 1 april 2018 om 23:22
zondag 1 april 2018 om 23:33
Oh zo. Nee ik heb er geen probleem mee dat ze seks had op haar eerste date, moet ze lekker zelf weten. Ik heb er wel een probleem mee dat ze die jongen half van misbruik beschuldigt, dat vind ik zo laf.
zondag 1 april 2018 om 23:41
Ze vindt hem gewoon niet zo leuk en heeft nu een goed smoesje nodig om van hem af te komen zodat anderen haar seks op de eerste date niet veroordelen. Denk ik.
zondag 1 april 2018 om 23:48
Ja zoiets zal het wel zijn. Maar toch kan ze die jongen dan niet zomaar proberen te beschuldigen van misbruik imo. We roepen vaak dat meiden zo kwetsbaar zijn als ze daten. Maar feitelijk zijn jongens dat net zo goed.
zondag 1 april 2018 om 23:54
Ik denk dat veel meer mensen seks op de eerste date zouden moeten hebben.
Ik zie serieus vooral voordelen:
* je weet meteen of het seksueel klikt of potentie tot klikken heeft.
* het zou een hoop lol en plezier geven wat mensen zichzelf nu ontzeggen.
* het stigma 'foei, je geeft je seks te snel weg!' kan verdwijnen als het veel vaker gebeurt
* sowieso zou het een hoop rare aannames en misverstanden schelen als mensen wat makkelijker doen over seks en meer ervaring krijgen.
* het stigma 'foei, je geeft je seks te snel weg!' kan verdwijnen als het veel vaker gebeurt
* sowieso zou het een hoop rare aannames en misverstanden schelen als mensen wat makkelijker doen over seks en meer ervaring krijgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 1 april 2018 om 23:55
Ik had 3 dagen voor de eerste date seks met hem.feow schreef: ↑01-04-2018 23:54Ik denk dat veel meer mensen seks op de eerste date zouden moeten hebben.
Lekker effectief, wist ik vooraf al of zijn piemel groot genoeg was, hard genoeg ws, dik genoeg was en wist wat hij moest doen.
Anders was die date natuurlijk ook zonde van mijn tijd geweest.
maandag 2 april 2018 om 00:03
Het lijkt mij zó erg als je helemaal hoteldebotel bent en ein-de-lijk seks gaat hebben en dat het dan 10x niks is!!
maandag 2 april 2018 om 00:08
Zeg Feow, eigenlijk vind ik deze reactie van jou best onaardig. Ik ging er maar even vanuit dat je het topic nog niet gelezen had. Ik neem aan nu wel. Ik zou het waarderen als je die hamer nu uit mijn neus zou halen?