Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 2 april 2018 om 00:23
maandag 2 april 2018 om 00:28
Ik ben ook helemaal niet aardig!
pfjieuw, dat is er uit. Lucht op hoor!
Ik had het topic niet gelezen en vond je woorden dom.
Heb het topic nu wel gelezen en vind je woorden nog steeds dom.
Maar ik kan best aardig dóén hoor. Vooruit. Ik trek die hamer uit je neus en geef je ook nog een doekje. Doek. Laken. Euh:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 2 april 2018 om 00:32
@moiren’: Ik lees het ja. Deze TO is qua tijdlijn bijzonder met haar dates/romances.
(ik word hier op napraat net geschopt door mensen die de topic(s) überhaupt niet eens hebben gelezen. Vreemde ervaring was dat).
Ben benieuwd naar de volgende verhaallijn van TO. (En wie dan de klappen krijgt
).
@feow:
Dat meen ik niet hoor, maar ik ben doe gewoon aardig terug he
(ik word hier op napraat net geschopt door mensen die de topic(s) überhaupt niet eens hebben gelezen. Vreemde ervaring was dat).
Ben benieuwd naar de volgende verhaallijn van TO. (En wie dan de klappen krijgt
@feow:
Dat meen ik niet hoor, maar ik ben doe gewoon aardig terug he
maandag 2 april 2018 om 00:49
Snap je écht niet waarom er zo gereageerd wordt? Ik vind het namelijk ook nogal uhm bijzonder dat je iemand een 'dom wicht' noemt. En ja, ik heb het topic gelezen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 2 april 2018 om 00:59
Nee, om eerlijk te zijn snap ik dat echt niet nee. En eigenlijk heb ik imo nog milde woorden gekozen. Ik vind het nogal wat, wat deze TO zegt. Ik snap echt niet waarom er dan zo over gestruikeld wordt.
maandag 2 april 2018 om 01:21
Ik dus ook, eenmaal doende. En terechtvrouwjagersma schreef: ↑01-04-2018 18:45Ik zweet als een otter, dat is het ook een beetje. En alhoewel ik een lui zwijn ben, ga ik naar de sportschool om iets te doen. Iets inspannends. En dan zweet ik. Mochten mensen het ernstig ongepast vinden, hebben ze het in elk geval nog nooit met mij besproken.
maandag 2 april 2018 om 10:40
maandag 2 april 2018 om 11:21
redbulletje schreef: ↑02-04-2018 11:11Als ze nu al eerst al die buitenlandse lettertekens zouden blokken en ook zoveel cijfers achter elkaar onmogelijk maken in topictitels.
Ze hebben nog niéts structureel opgelost, dus ik ben bang dat jouw suggestie ze helemaal boven de pet gaat
maandag 2 april 2018 om 12:07
Dan meet jij wel met twee maten, want in dit topic, een paar pagina's geleden worden er ook mensen dom genoemd.
Daar val je niet over.
maandag 2 april 2018 om 12:57
maandag 2 april 2018 om 14:20
Ik formuleerde vast niet mooi en duidelijk, maar bedoelde uiteraard of iemand graag klappen wil ontvangen. Dan wil ik best aardig zijn hoor.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-04-2018 14:11Door iemand als " dom" te bestempelen, komt de boodschap die je wilt overbrengen om iemand tot een ander inzicht te laten komen, niet meer over. En dan krijg je dit.
Een boodschap heb ik verder niet (meer), als je het nu nog niet snapt zal dat ook niet meer gaan gebeuren (denk ik, maar ik ben ondanks dat ik niet van klappen houd ook niet zo slim)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 2 april 2018 om 14:38
Blijkbaar niet. ( ik had het niet over TO maar de discussie die hier ontstond)