Man fantaseert over de buurvrouw

31-03-2018 21:50 178 berichten
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:37
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:32
Sommigen van jullie denken dus: “ach iedere man fantaseert weleens over een ander, kan net zo goed de buurvrouw zijn”

En sommigen van jullie denken dat ik nu nog maar het topje van de ijsberg weet.

Natuurlijk gaf mijn man het niet meteen toe. Hij zei dat hij haar gewoon opgezocht had, gewoon nieuwsgierig of ze nog wat had gepost op Facebook. Maar hij werd rood. Maar hij bleef ontkennen. Daarna zei ik dat ik er het mijne van dacht. En toen gaf hij toe. Hij versprak zich ook dat het vaker was gebeurt.

Natuurlijk gaan we nog in gesprek. Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet zeggen. Hij weet en ziet wel dat ik het er moeilijk mee heb. Gesprek is nu ook niet zo handig met familie over de vloer ivm paasdagen

Ik ben heel bang om te vragen of hij meer voor haar voelt. Heb het al wel gevraagd, maar hij zei van niet. Maar ja..... dat hij fantaseert over haar, ontkende hij eerst ook.
Heel naar voor je TO :hug:
Ik denk wel dat er alleen ruimte is voor een ‘ander’ als de relatie toch al niet goed zit?

En, miss heeft je man een kleine crush op de buuf. Wil helemaal niet zeggen dat dit omgekeerd ook zo is! Goede kans dat ze van niks weet (en dat ook niet zou willen weten!).
Ik zou het vooral zien als een signaal om serieus aan jullie relatie te gaan werken. Maar niet meer dan dat.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Verhuizen nogal liefst....
Sla je niet een béétje door?
Er zullen overal wel weer vrouwen zijn waar je man over fantaseert, so what?
What have we done....
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:41
0.00% gewijzigd
Gedachten zijn vrij. Gedachten uitspreken is vaak niet zo slim, aangezien mensen nogal hysterisch kunnen reageren op gedachten. Voorlopig kan je niets anders concluderen dan dat je man wat dom is TO.

En wat als hij verliefd op haar is? Nou en?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
01-04-2018 23:43
En wijze les: stel nooit een vraag waar je het antwoord niet op wil horen
Dit.

En verder sterkte met de zaken waarmee je hebt te dealen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
JollyRider schreef:
01-04-2018 23:47
Gedachten zijn vrij. Gedachten uitspreken is vaak niet zo slim, aangezien mensen nogal hysterisch kunnen reageren op gedachten. Voorlopig kan je niets anders concluderen dan dat je man wat dom is TO.

En wat als hij verliefd op haar is? Nou en?
Hij rukt op haar, dat is wat anders dan verliefd zijn op haar lijkt me.
JollyRider schreef:
01-04-2018 23:47
Gedachten zijn vrij. Gedachten uitspreken is vaak niet zo slim, aangezien mensen nogal hysterisch kunnen reageren op gedachten.
Precies.
En dit alles door een foto van Facebook.
Facebook maakt blijkbaar meer kapot dan men lief heeft.
@TO: Wat heb je lief?
enn wijzigde dit bericht op 01-04-2018 23:50
4.16% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-
0.00% gewijzigd
Moiren’ schreef:
01-04-2018 23:49
Lijkt me ook, maar TO zegt daar bang voor te zijn. Mijn tegenvragen is dan toch echt: nou en? Wat als hij verliefd op haar is?
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
Nee dat is precies hetzelfde. Geen trouwe getrouwde man op deze wereld die dat ooit doet.
Rinkels schreef:
Dank je wel voor je relativerende reactie!
Als hij verliefd op haar is, ja wat dan. Wachten tot het overgaat? Scheiden? Geen idee...
Die keus heb je. Persoonlijk maak ik me niet druk om dat soort emoties. Als mijn partner verliefd is op een ander hoef ik daar geen last van te hebben
(Dead Kennedys)
-
0.00% gewijzigd
Moiren’ schreef:
01-04-2018 23:43
En wijze les: stel nooit een vraag waar je het antwoord niet op wil horen
En dit natuurlijk. Nu heb jij een probleem, en nu?
What have we done....
JollyRider schreef:
01-04-2018 23:50
Lijkt me ook, maar TO zegt daar bang voor te zijn. Mijn tegenvragen is dan toch echt: nou en? Wat als hij verliefd op haar is?
Het wordt pas vervelend als de buurvrouw ook verliefd is op hem, en ze daar ook wat mee willen doen. Maar die indruk heb ik nu helemaal niet. Ik denk dat se buurvrouw van niks weet. En zich ook heel ongemakkelijk zou voelen als ze het wel zou weten.
Rinkels schreef:
Dank je wel voor je relativerende reactie!
Als hij verliefd op haar is, ja wat dan. Wachten tot het overgaat? Scheiden? Geen idee...
Scheiden omdat man misschien een verliefdheid heeft ontwikkeld? Rukken is niet hetzelfde als een verliefdheid. En daarnaast: Is er niet meer tussen jullie na al die tijd dan waarschijnlijk een hormonale reactie die blijkbaar nu de hele zaak voor jou op de kop zet? Geen idee verder, ik ken jullie beiden niet.
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:42
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:52
In ieder geval mijn gezin!
Mooi en aan jou om in gesprek met hem uit te zoeken of jullie dit delen. Ik bedoel mijn reacties niet vervelend, maar echt om je meer nuchter naar het geheel te laten kijken.

We hebben tot nu toe:
Een foto
En een bekentenis.

Dus ga het gesprek aan.
enn wijzigde dit bericht op 01-04-2018 23:56
33.97% gewijzigd
Labalade schreef:
01-04-2018 23:53
Het wordt pas vervelend als de buurvrouw ook verliefd is op hem, en ze daar ook wat mee willen doen. Maar die indruk heb ik nu helemaal niet. Ik denk dat se buurvrouw van niks weet. En zich ook heel ongemakkelijk zou voelen als ze het wel zou weten.
En wat als ze daar wel “iets” mee willen doen?
(Dead Kennedys)
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:54
War doe jij daar dan mee?
Niks, wat zou ik er mee kunnen doen?
(Dead Kennedys)
-
0.00% gewijzigd
-
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:57
Ik denk inderdaad dat ze van niks weet. Dat hoop ik ook heel erg.
Jij denkt echt dat hij dan een nette foto van FB moet halen? Dan had ie wel gerukt op haar kutje of een filmpje van haar met dildo.
JollyRider schreef:
01-04-2018 23:54
En wat als ze daar wel “iets” mee willen doen?
Dan heeft TO weinig keuze meer, denk ik. Je kan nu eenmaal niet voor anderen bepalen wat ze wel/niet doen.
-
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:57
Ik denk inderdaad dat ze van niks weet. Dat hoop ik ook heel erg.
Ja, dat begrijp ik heel goed. Vooral omdat jij haar heel aardig vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven