neemt date afstand?
maandag 2 april 2018 om 15:50
Ik blijf m leuk vinden! En vanuit mannelijk perspectief zit er ook wel een waarheid in:
- app je teveel, ben je aanhankelijk
- app je te weinig, denken vrouwen dat je geen interesse hebt.
anyhow, vul ze maar in
En het ergste zijn nog de types die claimen zo direct te zijn en een flapuit en als het erop aankomt, hun mond houden..
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
maandag 2 april 2018 om 18:30
De op quoten is verboden.S-Groot schreef: ↑02-04-2018 08:27Nou, vooral omdat je nog geen einde wilde breien aan de avond dunkt me.
Goed dat je je hand in eigen boezem steekt tav je vermeende fout, jammer dat je dat in een latere post compleet teniet doet door te vinden dat hij misbruik gemaakt heeft van je.
Nou, heel duidelijk dat hij helemaal geen misbruik gemaakt heeft, echt, hoe haal je het in je hoofd!
Wat wil je hier nu allemaal mee zeggen? En zonde dat je je zo druk maakt over make-up zeg.
En wat was jouw antwoord? En wat was de echte reden?
Wat is er nou mis met wat hij appt dan?
Zijn plaat bleef hangen?
Wat zit je toch te zeuren met je ''pas'' in de avond en je ''is dit om beleefd te zijn''? Doe wat aan die gigantische onzekerheid want het maakt je tot een vervelend iemand om bij te zijn.
Dus? Kun je je nóg afwachtender opstellen?
Zoals Roos al zei: haven't we all? Daarnaast, de enige zekerheid die er in het leven is is dat je dood gaat. Nogmaals: doe wat aan die gigantische onzekerheid want op deze manier zul je iedereen van je afstoten.
maandag 2 april 2018 om 18:32
De OP weghalen ook.
maandag 2 april 2018 om 20:05
Boter. Op een hoofd.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 2 april 2018 om 20:26
Misbruik? Welnee! Hij heeft jou helemaal gratis en voor niks wat vers zaad voor je tweede leg gedoneerd.Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 2 april 2018 om 21:26
Mijn man en ik herkennen mij er wel in hoor. Ik geef het grif toe. Anoniem danHightower schreef: ↑02-04-2018 15:50Ik blijf m leuk vinden! En vanuit mannelijk perspectief zit er ook wel een waarheid in:
- app je teveel, ben je aanhankelijk
- app je te weinig, denken vrouwen dat je geen interesse hebt.
anyhow, vul ze maar in
En het ergste zijn nog de types die claimen zo direct te zijn en een flapuit en als het erop aankomt, hun mond houden..
maandag 2 april 2018 om 21:30
Oh, ik ook hoor! Dus je bent in goed gezelschap.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-04-2018 21:26Mijn man en ik herkennen mij er wel in hoor. Ik geef het grif toe. Anoniem dan![]()
Wel geef ik mezelf een schop onder m’n hol als ik dat soort dingen ga denken.
maandag 2 april 2018 om 21:31
Anoniem of niet. Eindelijk een vrouw die het toegeeftAna_Isabel2 schreef: ↑02-04-2018 21:26Mijn man en ik herkennen mij er wel in hoor. Ik geef het grif toe. Anoniem dan![]()
Mijn vorige relaties waren allemaal van die types die met allerlei verhalen / frustraties kwamen die ze nooit eerder hadden verteld. En dat pas achteraf zeggen. Ik zie een synoniem met het plaatje.
Terug naar TO: laat lekker gaan die date! Beter voor jou en zeker beter voor hem!
Ik kan hier een heel verhaal gaan typen dat hij misschien tijdens appen of telefoongesprek een hint van je probeert te ontdekken dat je into een tweede date bent, maar dat hij dat niet ziet / hoort / doorheeft. Of dat je passieve houding er iets mee te maken heeft? Vul het verder zelf maar in.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
maandag 2 april 2018 om 21:56
Sommige mensen zijn vreselijke zeikstieren die de regels niet snappen en daarnaast zelf wél de regels aan hun laars lappen. Tsja, die mensen moeten er ook zijn schijnbaar.
Ik leg het je wel een keer uit hoor: het is niet verboden om de OP te quoten, het is verboden om de héle OP te quoten én het is verboden om onnodig te quoten. Wat wél verboden is is om je OP te verwijderen. Nu jij weer.