De vajayjay Viva? Echt?

03-04-2018 09:32 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit was Viva een vooruitstrevend blad voor de moderne vrouw. Geen onderwerp werd geschuwd, wat inhield dat er elke week wel wat over seks of het sexy vrouwenlichaam in het tijdschrift stond. Geen uitdaging ging Viva uit de weg.

Verfrissend.
En leuk voor de jonge dame, die ik 35 jaar terug was.

Nu zie ik tot mijn verbazing dat Viva het woord 'vagina' niet meer durft te gebruiken. Het is vajayjay geworden. Echt waarom??
Is de vagina ineens een eng woord? Moeten we het met 'speelse' woorden verbloemen? Schrikt vagina af?

Of is de Viva de nieuwe Yes, waarin voor de jonge tienermeisjes de vrouwelijke lichaamsdelen nog niet te 'hard' benoemd mogen worden?

Geen idee wat de reden is, maar voor mij slaat het nergens op,
Vajayjay :nope:
Later is nu
strikjemetstippels schreef:
03-04-2018 10:45
Of 'dit moet je nooit mee nemen naar een sollicitatiegesprek'. Nou ik denk dan 'urn met de as van je moeder', 'je hond', 'anekdotes van je collega's hoe goed je wel niet bent', maar nee. Je moet geen tasje van de Bijenkorf mee nemen want dan denken ze dat je de sollicitatie even tussen het shoppen door doet.

Man man man.
.
Zo blijkt ook een 'veelgemaakte fout bij onderbroeken' te zijn dat je een vies exemplaar uit de wasmand haalt :sick:
Later is nu
Voorbips
Dat belerende toontje ook. 'Waarom je nooit dit moet doen', 'wat iedereen altijd fout doet'..... Alles is negatief.

Op een vayjayjay-toon.
Dreamer schreef:
03-04-2018 11:04
.
Zo blijkt ook een 'veelgemaakte fout bij onderbroeken' te zijn dat je een vies exemplaar uit de wasmand haalt :sick:
Idee voor een nieuw topic: schrijf je eigen Viva-blog.
"Waarom je dus nooit je broodrooster mee moet nemen onder de douche"
"Veelgemaakte fouten bij het veters strikken"
"Waarom het geen goed idee is te tongen met de FWB van je BFF"
:thumbsup:

Overigens, als ik een Bijenkorf tasje mee zou nemen op sollicitatie, denken ze dat ik met een behoorlijke omweg ben gekomen :hihi:
Later is nu
Makkelijk baantje zo bij de Viva. Je bedenkt iets en schrijft het op alsof het waarheid is.
Beetje jammer alleen dat er nog steeds mensen (pubers) zijn die het voor waarheid aannemen.
O help. Ik keek voor inspiratie op de homepage en zie nu:
"Waarom niet iedereen weg was van Winnie Mandela"
:frusty:
nononono schreef:
03-04-2018 11:31

:rofl:
Dat zou een hilarisch topic kunnen worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
03-04-2018 11:44
Dat zou een hilarisch topic kunnen worden.
Be my guest om het te openen, ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat ik Nu! Echt! Ga! Werken!
nononono schreef:
03-04-2018 11:46
Be my guest om het te openen, ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat ik Nu! Echt! Ga! Werken!
.
Waarom je Viva niet moet openen als je eigenlijk hoort te werken :A:

(ik ben een verslag aan het maken, dit is lekkere afleiding af en toe tussendoor)
Later is nu
En dan die plaatjes van fruit erbij ter illustratie. Een doorgesneden papaja of aardbei. Er hoeft geen fruit bij hoor, Viva, we weten best wel hoe een en ander er uit ziet.
amarna wijzigde dit bericht op 03-04-2018 12:27
2.59% gewijzigd
Oh jongens, ik zou hier bijna mijn Lees ook voor ontblokken...
Dat Bijenkorftasje, niet echt toch? O_O
nononono schreef:
03-04-2018 11:31
Geweldig idee! :HA:
Open jij dat topic?
We zullen ze wat nieuwe inspiratie geven, helemaal leuk! en ik beloof heilig dat ik het net als hun "artikelen" ook kort en bij "kernachtige, pakkende tips" zal houden :whistle:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy65 schreef:
03-04-2018 12:29
en ik beloof heilig dat ik het net als hun "artikelen" ook kort en bij "kernachtige, pakkende tips" zal houden :whistle:
Suzy65 schreef:
03-04-2018 12:29
Geweldig idee! :HA:
en ik beloof heilig dat ik het net als hun "artikelen" ook kort en bij "kernachtige, pakkende tips" zal houden :whistle:
Alleen hierom al mag dat topic van mij geopend worden.
Dit wil ik wel eens zien! :rofl: :rofl: :rofl:
Doen doen doen
Volgens mij hadden ze, als ik goed geteld heb, wel 3 verschillende namen voor de vagina in 1 artikel.(dat ondergoedgeval) Geen idee waarom. Als je iemand in het begin van het verhaal Marie noemt, noem je haar later toch ook niet Djamaryah Xenobia
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb hier een idee bij van plusminus dertigers die (giebel, giebel) net over sex durven te praten. Maar dan wel stiekum stel je voor dat iemand hoort/weet dat je een vagina bezit en ook nog eens weet wat je er mee kunt doen. (Psssst, stel je voor dat paps en/of mams het horen, hihi.).
Welkom in 2018, op weg naar de Nieuwe Preutsheid.
Everything you see I owe to spaghetti!
Het is echt enorm irritant. Niet alleen deze trouwens, ook de - Geen vuile onderbroek uit je wasmand halen als je geen schone meer in de kast hebt. Geen shopaankopen demonstratief meenemen op je sollicitatiegesprek en de: als je samen doucht heeft 1 persoon het koud - stukjes. Om te janken allemaal. :'( en volgens mij kun je die berichten niet eens uitschakelen.
NYC schreef:
03-04-2018 14:07
Het is echt enorm irritant. Niet alleen deze trouwens, ook de - Geen vuile onderbroek uit je wasmand halen als je geen schone meer in de kast hebt. Geen shopaankopen demonstratief meenemen op je sollicitatiegesprek en de: als je samen doucht heeft 1 persoon het koud - stukjes. Om te janken allemaal. :'( en volgens mij kun je die berichten niet eens uitschakelen.
Het is mij gelukt op mijn laptop om de Lees ook uit te schakelen (althans de titels en plaatjes naar de artikelen).
- firefox
- add on uBlock origin installeren
- rechterkant muis op blok Lees ook klikken
- element blokkeren

Maar dank zij jullie hoor ik toch vaak wat er te vinden is... ;-D
Froezel schreef:
03-04-2018 10:32
Bij koffietijd noemde ze de vagina laatst oa "poesje", ik dacht dat ik dood bleef.
Wat een idioot gedoe allemaal
Punani.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Dreamer schreef:
03-04-2018 09:35
Oh, die had ik nog niet gehoord/lezen :rofl:
Die bestaat ook niet. Voor het mannelijk geslachtsdeel worden geen schattige nietszeggende verkleinwoordjes, waarmee alle verwijzingen naar de functie worden omzeild, gemaakt. Vrouwen moeten schattige meisjes blijven die weliswaar een hoer moeten zijn in de slaapkamer, maar daarbuiten preuts functieloze vajayjay’s hebben.
NYC schreef:
Het is echt enorm irritant. Niet alleen deze trouwens, ook de - Geen vuile onderbroek uit je wasmand halen als je geen schone meer in de kast hebt.
Wat raden ze dan aan in dat geval? Bloot? Zo mag je toch niet met je functieloze vajayjay over straat?
NYC schreef:

Je hoeft ze ook niet aan te klikken he .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven