geen succes

03-04-2018 17:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een vriendin raadde mij aan om te gaan tinderen. In het verleden heb ik niet echt succes gehad met relaties. Ik ben momenteel al 2 jaar vrijgezel en ben wel toe aan een relatie. Helaas kom ik eigenlijk niemand tegen. Die vriendin die tinder heeft aangeraden, heeft zelf haar vriend via tinder leren kennen.

Na veel swipen had ik eindelijk een leuk gesprek met iemand. We hebben al een aantal keer afgesproken en hij zei tegen me dat hij gestopt is met tinderen. Nu had ik laatst zijn profiel bekeken en er zijn recentelijk nog aanpassingen gedaan. Dus na het gesprek dat wij gevoerd hadden. Ik vind het niet fijn dat iemand tegen me liegt. Als hij nog wil tinderen moet hij dat doen, maar waarom erover liegen?

Moet ik er wat van zeggen ?
anoniem_352991 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 17:26
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
AL 2 maanden vrijgezel? Heb je zo'n haast om weer in een relatie te zitten? Dat komt in je bericht nogal wanhopig over. Misschien is Tinder niet de juiste manier voor jou. Ben je nog vrij jong dat je die 2 maanden al lang vindt of heb je merendeel in relaties gezeten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem dumpen. Hij liegt nu al.
ik geef mn bek ook maar een douw
Al 2 maanden vrijgezel? Dat is toch helemaal niet lang? Ik ben zelf al een hele poos vrijgezel en ik vind het juist heerlijk.

Tinder vind ik zelf meer iets voor een seksdate of iig niet voor iets serieus. Misschien kan je beter naar een betalende datingsite , daar zitten over het algemeen wat serieuzere mannen tussen.
Madeliefjees schreef:
03-04-2018 17:22
Ik zou hem dumpen. Hij liegt nu al.
En dit.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
03-04-2018 17:21
AL 2 maanden vrijgezel? Heb je zo'n haast om weer in een relatie te zitten? Dat komt in je bericht nogal wanhopig over. Misschien is Tinder niet de juiste manier voor jou. Ben je nog vrij jong dat je die 2 maanden al lang vindt of heb je merendeel in relaties gezeten?
Mijn excuus ik bedoelde 2 jaar !
Alle reacties Link kopieren
saszee schreef:
03-04-2018 17:24
Al 2 maanden vrijgezel? Dat is toch helemaal niet lang? Ik ben zelf al een hele poos vrijgezel en ik vind het juist heerlijk.

Tinder vind ik zelf meer iets voor een seksdate of iig niet voor iets serieus. Misschien kan je beter naar een betalende datingsite , daar zitten over het algemeen wat serieuzere mannen tussen.
Ik bedoelde 2 jaar ! Ja dat klopt, daar dacht ik inderdaad ook aan. Maar meerdere van mijn vrienden hebben al een vaste relatie zo gevonden. Dus vandaar dat ik het ook wilde proberem
Alle reacties Link kopieren
Probeer de kroeg eens.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je gaat daar toch geen energie in steken? Gewoon afkappen, het jong is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij zich sinds dat gesprek toch weer bedacht. Of verstaat hij onder niet tinderen, niet afspreken, maar chat/swipt hij nog wel of....
Je zou het hem kunnen vragen als je het belangrijk vindt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Is het al iets officieels wat jullie hebben? Misschien schaamt hij zich er voor of zo, en overviel jou vraag hem? Of hij vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en liegt om het makkelijker voor zichzelf te maken?
Of je laat het gaan, of je vraagt hem waarom hij liegt. Dat zou ik doen.
Onze tijd is nu.
Je bent 17 en je bent al 2 jaar vrijgezel?
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 19:13
2.38% gewijzigd
Misschien heeft hij zich na de laatste date bedacht?
Alle reacties Link kopieren
Mar-ianne schreef:
03-04-2018 17:39
Is het al iets officieels wat jullie hebben? Misschien schaamt hij zich er voor of zo, en overviel jou vraag hem? Of hij vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en liegt om het makkelijker voor zichzelf te maken?
Of je laat het gaan, of je vraagt hem waarom hij liegt. Dat zou ik doen.
Nou we zijn al op een aantal dates gegaan. Er is nog niet specifiek gezegd dat ik zijn vriendin ben, maar het is wel al op het punt dat het niet meer leuk is als één van ons met iemand anders uit zou gaan. Ik heb ook niet aan hem gevraagd of hij nog op tinder zit. Hij zei dit uit zichzelf tegen mij. Misschien zei hij het om mij te controleren...
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
03-04-2018 17:41
Je bent 17 en je bent al 2 haar vrijgezel?
Ik ben 23
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
03-04-2018 17:37
Misschien heeft hij zich sinds dat gesprek toch weer bedacht. Of verstaat hij onder niet tinderen, niet afspreken, maar chat/swipt hij nog wel of....
Je zou het hem kunnen vragen als je het belangrijk vindt.
Maar het gekke is dat hij dit uit zichzelf zei. En we zijn wel al behoorlijk vaak op date geweest.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd. Beter dat je er nu achter bent gekomen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hem heel duidelijk maken. Want als hij liegt , dan zou dat zwaar wegen vind ik.
Lydia1999 schreef:
03-04-2018 17:27
Ik bedoelde 2 jaar ! Ja dat klopt, daar dacht ik inderdaad ook aan. Maar meerdere van mijn vrienden hebben al een vaste relatie zo gevonden. Dus vandaar dat ik het ook wilde proberem
Ach ja proberen kan altijd
Iets zeggen?, hij zal het heusch zelf ook wel weten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is vreemd.Ik zou daar behoorlijk achterdochtig van worden. Misschien moet je het even aankijken hoe het verder loopt ?
Nee. Verder kijken. Dit belooft niks moois.
Lydia1999 schreef:
03-04-2018 17:53
Ik ben 23
Dat is eigenaardig want op 19/2/18 was je 17 en zat je nog op de middelbare school.
Hadewychh schreef:
03-04-2018 19:15
Dat is eigenaardig want op 19/2/18 was je 17 en zat je nog op de middelbare school.
Sommige verjaren sneller dan andere :P
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
03-04-2018 19:15
Dat is eigenaardig want op 19/2/18 was je 17 en zat je nog op de middelbare school.

dat heb ik zelf niet geschreven, maar achternichtje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven