Blind date organiseren
dinsdag 3 april 2018 om 21:42
Hee allemaal,
Ik "moet" een blind date organiseren voor 2 mensen uit mijn kennissenkring (24 & 27). De personen in kwestie hebben eigenlijk nog nooit echt gedate of een relatie gehad, maar stonden er allebei wel voor open om dit zo te laten organiseren, dus ik dacht, leuk, dat doe ik even!
Maar nu loop ik daarmee een klein beetje vast...
Mijn idee is nu om ze allebei boodschappen te laten doen en naar het huis van mij en mijn partner te sturen (wij hebben die avond een bruiloft, dus zijn niet thuis). Daar kunnen ze dan samen een recept koken en dat opeten. Voor de avond weet ik alleen niet of het leuk is om ze dan nog op pad te sturen ergens heen voor een activiteit..
Jullie misschien ideeën / tips?
Ik "moet" een blind date organiseren voor 2 mensen uit mijn kennissenkring (24 & 27). De personen in kwestie hebben eigenlijk nog nooit echt gedate of een relatie gehad, maar stonden er allebei wel voor open om dit zo te laten organiseren, dus ik dacht, leuk, dat doe ik even!
Maar nu loop ik daarmee een klein beetje vast...
Mijn idee is nu om ze allebei boodschappen te laten doen en naar het huis van mij en mijn partner te sturen (wij hebben die avond een bruiloft, dus zijn niet thuis). Daar kunnen ze dan samen een recept koken en dat opeten. Voor de avond weet ik alleen niet of het leuk is om ze dan nog op pad te sturen ergens heen voor een activiteit..
Jullie misschien ideeën / tips?
dinsdag 3 april 2018 om 21:55
In mijn date-verleden zou ik hier niet blij mee zijn geweest. Duurt allemaal veel te lang. Als het ongemakkelijk wordt zit je elkaar nog uren aan te gapen.
Vind je het wel fijn als iemand voor jou kookt?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 3 april 2018 om 21:56
Dat is nog beter dan een orgasme krijgen.
dinsdag 3 april 2018 om 21:57
Ja maar toch wel in hun eigen nest?
dinsdag 3 april 2018 om 21:59
dinsdag 3 april 2018 om 21:59
Dank u
Even voor de duidelijkheid: ik laat beiden apart van elkaar boodschappen doen met een apart lijstje. Dan komen ze bij ons thuis aan en daar ligt een briefje met "bedankt dat jullie onze weekboodschappen hebben gedaan... maar jullie mogen ook pizza bestellen, hier is het nummer van de pizzeria". En dan op de achterkant ofzo "als jullie toch liever samen koken kunnen jullie dit recept maken." Dan laat je het toch ook wel een beetje open
juffert22 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 22:01
0.11% gewijzigd
dinsdag 3 april 2018 om 22:00
Waarom ondankbaar?
Best leuk toch om een blinddate te regelen? Ik zou het alleen simpel houden
dinsdag 3 april 2018 om 22:00
Oh dat zou kunnen. TO reageer je nog ff op de adviezen?JollyRider schreef: ↑03-04-2018 21:59Waarom dan in huis van TO? Ik nam aan dat dat was omdat TO haar bdsm-kelder ter beschikking stelt
Edit; daar is ze al.
anoniem_351580 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 22:01
4.37% gewijzigd
dinsdag 3 april 2018 om 22:02
Dit meen je toch niet?juffert22 schreef: ↑03-04-2018 21:59Dank u(man, wat een negatieve reacties trouwens zeg.. maargoed).
Even voor de duidelijkheid: ik laat beiden apart van elkaar boodschappen doen met een apart lijstje. Dan komen ze bij ons thuis aan en daar ligt een briefje met "bedankt dat jullie onze weekboodschappen hebben gedaan... maar jullie mogen ook pizza bestellen, hier is het nummer van de pizzeria". En dan op de achterkant ofzo "als jullie toch liever samen koken kunnen jullie dit recept maken." Dan laat je het toch ook wel een beetje openDaarbij... beiden lijkt het gewoon leuk en interessant om een keer zo'n date te doen (ook om sowieso het ijs voor hun twee een beetje te breken dacht ik een beetje iets te organiseren, omdat ze echt allebei nog nooit echt een date hebben gehad).
dinsdag 3 april 2018 om 22:02
+1JollyRider schreef: ↑03-04-2018 22:01Oh, je wilde alleen horen dat het een geniaal idee is. Zeg dat dan meteen.
Het is echt een geniaal idee
Niets meer aan veranderen.
dinsdag 3 april 2018 om 22:03
Jezusjuffert22 schreef: ↑03-04-2018 21:59Dank u(man, wat een negatieve reacties trouwens zeg.. maargoed).
Even voor de duidelijkheid: ik laat beiden apart van elkaar boodschappen doen met een apart lijstje. Dan komen ze bij ons thuis aan en daar ligt een briefje met "bedankt dat jullie onze weekboodschappen hebben gedaan... maar jullie mogen ook pizza bestellen, hier is het nummer van de pizzeria". En dan op de achterkant ofzo "als jullie toch liever samen koken kunnen jullie dit recept maken." Dan laat je het toch ook wel een beetje openDaarbij... beiden lijkt het gewoon leuk en interessant om een keer zo'n date te doen (ook om sowieso het ijs voor hun twee een beetje te breken dacht ik een beetje iets te organiseren, omdat ze echt allebei nog nooit echt een date hebben gehad).
dinsdag 3 april 2018 om 22:03
Heb nog niet echt een advies (anders dan "koken is kut" en "hou het kort") voorbij zien komen.. :p Maar ik neem jullie advies aan en plan dan verder niets anders dan dit (of jullie moeten met een ander geniaal idee komen..). De twee vrienden hebben nu nog alleen een tijd van mij doorgekregen en dat is wel met eten erbij. Persoonlijk vind ik iets doen zoals koken dan nog net even leuker als date dan in een restaurant tegenover elkaar zitten.