Blind date organiseren

03-04-2018 21:42 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik "moet" een blind date organiseren voor 2 mensen uit mijn kennissenkring (24 & 27). De personen in kwestie hebben eigenlijk nog nooit echt gedate of een relatie gehad, maar stonden er allebei wel voor open om dit zo te laten organiseren, dus ik dacht, leuk, dat doe ik even!

Maar nu loop ik daarmee een klein beetje vast...

Mijn idee is nu om ze allebei boodschappen te laten doen en naar het huis van mij en mijn partner te sturen (wij hebben die avond een bruiloft, dus zijn niet thuis). Daar kunnen ze dan samen een recept koken en dat opeten. Voor de avond weet ik alleen niet of het leuk is om ze dan nog op pad te sturen ergens heen voor een activiteit..

Jullie misschien ideeën / tips? :)
In een vreemd huis is sowieso ongemakkelijk. En dan ook nog eens in een vreemde keuken waar je werkelijk niets kan vinden. Dat maakt koken alleen maar nog meer een martelgang.
DEATH schreef:
03-04-2018 21:53
En dan zeker samen de soeplepel aflebberen en voor je het weet liggen ze te douwen in je bed.
Dat is het hele doel toch?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
saszee schreef:
03-04-2018 21:52
Waarom niet gewoon iets simpels, drankje of een wandeling of eventueel als je dan perse iets groter wil een etentje
In mijn date-verleden zou ik hier niet blij mee zijn geweest. Duurt allemaal veel te lang. Als het ongemakkelijk wordt zit je elkaar nog uren aan te gapen.
Moiren’ schreef:
03-04-2018 21:55
In een vreemd huis is sowieso ongemakkelijk. En dan ook nog eens in een vreemde keuken waar je werkelijk niets kan vinden. Dat maakt koken alleen maar nog meer een martelgang.
Vind je het wel fijn als iemand voor jou kookt?
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
Vind je het wel fijn als iemand voor jou kookt?
Dat is nog beter dan een orgasme krijgen.
Ik zou het niet weten.

Jezus wat gaat het hier snel.
Moiren’ schreef:
03-04-2018 21:56
:flirting:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
Dat is het hele doel toch?
Ja maar toch wel in hun eigen nest?
Fauna69 schreef:
In mijn date-verleden zou ik hier niet blij mee zijn geweest. Duurt allemaal veel te lang. Als het ongemakkelijk wordt zit je elkaar nog uren aan te gapen.
Ja precies, ik ben ook een voorstander van kort afspreken.
Moiren’ schreef:
03-04-2018 21:56
Ik heb liever een orgasme
Je hebt in ieder geval een ondankbare taak gekregen TO.
DEATH schreef:
03-04-2018 21:57
Ja maar toch wel in hun eigen nest?
Waarom dan in huis van TO? Ik nam aan dat dat was omdat TO haar bdsm-kelder ter beschikking stelt
(Dead Kennedys)
saszee schreef:
03-04-2018 21:58
Dat duurt maar heel kort. Van mijn smerige spaghetti heb je de hele nacht plezier.
cilly2 schreef:
03-04-2018 21:53
Ik hou niet van koken maar ik vind dit opzich best een leuk idee To,
Dank u :yes: (man, wat een negatieve reacties trouwens zeg.. maargoed).

Even voor de duidelijkheid: ik laat beiden apart van elkaar boodschappen doen met een apart lijstje. Dan komen ze bij ons thuis aan en daar ligt een briefje met "bedankt dat jullie onze weekboodschappen hebben gedaan... maar jullie mogen ook pizza bestellen, hier is het nummer van de pizzeria". En dan op de achterkant ofzo "als jullie toch liever samen koken kunnen jullie dit recept maken." Dan laat je het toch ook wel een beetje open :) Daarbij... beiden lijkt het gewoon leuk en interessant om een keer zo'n date te doen (ook om sowieso het ijs voor hun twee een beetje te breken dacht ik een beetje iets te organiseren, omdat ze echt allebei nog nooit echt een date hebben gehad).
juffert22 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 22:01
0.11% gewijzigd
Gate_Keeper schreef:
03-04-2018 21:59
Je hebt in ieder geval een ondankbare taak gekregen TO.
Waarom ondankbaar?

Best leuk toch om een blinddate te regelen? Ik zou het alleen simpel houden
JollyRider schreef:
Waarom dan in huis van TO? Ik nam aan dat dat was omdat TO haar bdsm-kelder ter beschikking stelt
Oh dat zou kunnen. TO reageer je nog ff op de adviezen?
Edit; daar is ze al.
anoniem_351580 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 22:01
4.37% gewijzigd
saszee schreef:
03-04-2018 21:58
Dat kan ik prima zonder man. Maar dat koken..... :love:
Oh, je wilde alleen horen dat het een geniaal idee is. Zeg dat dan meteen.

Het is echt een geniaal idee
(Dead Kennedys)
DEATH schreef:
Dat duurt maar heel kort. Van mijn smerige spaghetti heb je de hele nacht plezier.
Van een orgasme ook. Ik slaap daarna als een :rose:
DEATH schreef:
:rofl:

Nou vooruit dan maar, ik kom je spagetti wel ff proeven. Wil wel een avondvullend pleziertje :proud:
juffert22 schreef:

Even voor de duidelijkheid: ik laat beiden apart van elkaar boodschappen doen met een apart lijstje. Dan komen ze bij ons thuis aan en daar ligt een briefje met "bedankt dat jullie onze weekboodschappen hebben gedaan... maar jullie mogen ook pizza bestellen, hier is het nummer van de pizzeria". En dan op de achterkant ofzo "als jullie toch liever samen koken kunnen jullie dit recept maken." Dan laat je het toch ook wel een beetje open :) Daarbij... beiden lijkt het gewoon leuk en interessant om een keer zo'n date te doen (ook om sowieso het ijs voor hun twee een beetje te breken dacht ik een beetje iets te organiseren, omdat ze echt allebei nog nooit echt een date hebben gehad).
Dit meen je toch niet?
saszee schreef:
03-04-2018 22:00
Waarom ondankbaar?

Best leuk toch om een blinddate te regelen? Ik zou het alleen simpel houden
Je doet het waarschijnlijk toch nooit goed.
JollyRider schreef:
03-04-2018 22:01
Oh, je wilde alleen horen dat het een geniaal idee is. Zeg dat dan meteen.

Het is echt een geniaal idee
+1
Niets meer aan veranderen.
juffert22 schreef:

Jezus :facepalm:
DEATH schreef:
03-04-2018 22:00
Oh dat zou kunnen. TO reageer je nog ff op de adviezen?
Edit; daar is ze al.
Heb nog niet echt een advies (anders dan "koken is kut" en "hou het kort") voorbij zien komen.. :p Maar ik neem jullie advies aan en plan dan verder niets anders dan dit (of jullie moeten met een ander geniaal idee komen..). De twee vrienden hebben nu nog alleen een tijd van mij doorgekregen en dat is wel met eten erbij. Persoonlijk vind ik iets doen zoals koken dan nog net even leuker als date dan in een restaurant tegenover elkaar zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven