De vajayjay Viva? Echt?

03-04-2018 09:32 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit was Viva een vooruitstrevend blad voor de moderne vrouw. Geen onderwerp werd geschuwd, wat inhield dat er elke week wel wat over seks of het sexy vrouwenlichaam in het tijdschrift stond. Geen uitdaging ging Viva uit de weg.

Verfrissend.
En leuk voor de jonge dame, die ik 35 jaar terug was.

Nu zie ik tot mijn verbazing dat Viva het woord 'vagina' niet meer durft te gebruiken. Het is vajayjay geworden. Echt waarom??
Is de vagina ineens een eng woord? Moeten we het met 'speelse' woorden verbloemen? Schrikt vagina af?

Of is de Viva de nieuwe Yes, waarin voor de jonge tienermeisjes de vrouwelijke lichaamsdelen nog niet te 'hard' benoemd mogen worden?

Geen idee wat de reden is, maar voor mij slaat het nergens op,
Vajayjay :nope:
Later is nu
Dreamer schreef:
04-04-2018 11:37
.
Het is een 'bedreigde diersoort' geworden en nestelt zich nu ook graag in wenkbrauwen ;-)
Wenkbrauwen behoren nu ook tot de schaamstreek? :HA:
Nee het zijn nu wenkluizen geworden
Die beestjes kunnen ook in snorren en baarden zitten.
amarna schreef:
04-04-2018 11:54
Die beestjes kunnen ook in snorren en baarden zitten.
Maar volgens Viva is het nu helemaal hip om je snor te verwijderen met scrubzout.
Henk-en-Roelie schreef:
04-04-2018 00:02
Waarschijnlijk niet, vajayjay is "logischer" als je gewend bent om vagina op z'n Engels uit te spreken.
Vajayjay zou in het Nederlands dan vagigi zijn of vagijgij ( vagijn).
Oh, is dát het! Ik dacht aan ayayay, zoals in een Mexicaanse smartlap. Wat trouwens ook best een goede term kan zijn.
nootboek schreef:
04-04-2018 11:43
Nee het zijn nu wenkluizen geworden
:rofl:
Op het vaste repertoire van mijn koor staat een Zuidafrikaans volksliedje
dat heet "Si njay njay njay" (uitgesproken als jay)

Iedere keer als ik Vajayjay lees, moet ik aan dat lied denken.

Ik hoop dat ik me niet vergis bij ons concert volgende week.
Staat zo vreemd als ik al handenklappend en heupwiegend "vajayjay" sta te zingen :-$
Ik weiger gewoon uit principe om die artikelen aan te klikken,ze worden ons zo opgedrongen. Geef mij nou maar gewoon mijn hele bladzijde terug.
Ik eigenlijk ook Rosetrea, maar Vajayay stond vorige week in zo'n kop en toen vroeg ik me oprecht af wat ze ermee bedoelden.

Gisteren kwam ik erachter dat je met het pijltje rechts boven de [lees ook] koppen weg kunt klikken, vandaag deed ik de teleurstellende ontdekking dat ze zo ineens weer terug zijn
Later is nu
Ja, dat had ik ook al eens geprobeert en dan bij de volgende pagina zijn ze er , hieperdepiep hoera, weer terug ;)

Ze kunnen erg opdringerig zijn die berichten. Misschien moet ik ze toch gaan lezen om bij te blijven, want ik dacht eigenlijk dat de engelse die benaming gebruikte ipv vagina.
En kennelijk moet Viva ook Temtation Island promoten, want daar wordt veel over geschreven. Erg Belangrijk enzo.. ;-)
Later is nu
Over de uitspraak van Vajayjay.. ik lees steeds 'Jippiekajee..' zoals Bruce Willis dat zegt in 'The Last Boyscout'
Later is nu
Ik hoor elke keer adele, die het zo mooi kan zeggen.
Ik ergerde me ook aan die titel. In Nederland zeggen we gewoon Vagina. Va-gi-na.
Dreamer schreef:
05-04-2018 09:11
Over de uitspraak van Vajayjay.. ik lees steeds 'Jippiekajee..' zoals Bruce Willis dat zegt in 'The Last Boyscout'
Neeej dat is in Die Hard :D

Ik zou het grappiger hebben gevonden als ze zo als Borat 'vagene' hadden geschreven.
Ze hebben hem er gelijk weer tussen geplaatst, ik had hem nog niet gezien
Rosetrea schreef:
05-04-2018 10:53
Ze hebben hem er gelijk weer tussen geplaatst, ik had hem nog niet gezien

Misschien gebaseerd op de topic die je aanklikt en de woorden die je gebruikt. ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
strikjemetstippels schreef:
05-04-2018 10:14
Neeej dat is in Die Hard :D

Ik zou het grappiger hebben gevonden als ze zo als Borat 'vagene' hadden geschreven.
.
Oh fuck, haal ik ze nu toch door elkaar?
Later is nu
Hahaha, ik zie nu 'een vagina is zoveel charmanter dan een piemel..'

:yes:
Later is nu
Die krijg ik gelukkig nu ook :hyper: Ik hoor er dus ook bij.
Ik zag alleen maar temptation island, die kijk ik niet . Maar een vagina heb ik . Dus daar heb ik dan nog wel iets verstand van. :cheer2:
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 21:46
0.00% gewijzigd
Dreamer schreef:
05-04-2018 11:15
Hahaha, ik zie nu 'een vagina is zoveel charmanter dan een piemel..'

:yes:
En dan dat plaatje erbij :facepalm:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sneu hoor, de redactie lijkt wel een kleuterklas die alles wat met seks en "vieze woorden" in de titel en/of inleiding met rode oortjes nog steeds shocking gewaagd vindt. En dat zo'n overdosis aandacht voor "erotiek", vagina's en piemels verkoopt.

In werkelijkheid worden dit soort "artikeltjes" steeds meer een afgang, komt het nogal gefrustreerd over, steeds maffer, onwaarschijnlijker en irritanter ook, nu weer een jurk die op een vagina zou lijken, en weer iets over het uiterlijk vergelijken (boeien wat ene Alice "charmanter" vindt, pff), tis iig wel duidelijk wat die redactie zoal bezighoudt.

Gaap :facepalm: :bonk:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy65 schreef:
05-04-2018 17:24
Sneu hoor, de redactie lijkt wel een kleuterklas die alles wat met seks en "vieze woorden" in de titel en/of inleiding met rode oortjes nog steeds shocking gewaagd vindt. En dat zo'n overdosis aandacht voor "erotiek", vagina's en piemels verkoopt.

In werkelijkheid worden dit soort "artikeltjes" steeds meer een afgang, komt het nogal gefrustreerd over, steeds maffer, onwaarschijnlijker en irritanter ook, nu weer een jurk die op een vagina zou lijken, en weer iets over het uiterlijk vergelijken (boeien wat ene Alice "charmanter" vindt, pff), tis iig wel duidelijk wat die redactie zoal bezighoudt.

Vergeet het erotisch verhaal niet :rofl:
Suzy65 schreef:
05-04-2018 17:24

Ja, dat bedoel ik. 35 jaar terug was dit misschien nog schokkend, maar nu toch niet meer?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven