Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Snok, wat jammer ! Maar goed hoor dat je die rust gewoon wel neemt....je voelt het zelf wel aan.

Kom je de 15e wel ?

Doggie, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad...heb nog wel veel aan je gedacht hoor vrijdag...hoe je je zou voelen en hoe het zou zijn....

Ben heel erg benieuwd naar de foto's.

Morgen mijn dag ja, maar dat is toch wel ff wat anders hoor hahaha...

Rennies helpen bij mij heel goed....maar gisteren wel een overdosis genomen volgens mij

En ik slaap nu op mijn voedingskussen en bevalt goed....als je hoofd wat hoger ligt, heb je ook wat minder last van maagzuur.

Beetje eigen schuld was het gisteren ook denk ik want er zijn inderdaad dingen die je beter kunt laten staan....

Koolzuurhoudende dranken, koffie en zware kost (uien/bonen), vet of gekruid eten....

Staan lijstjes van op internet....

Zei gisteren al tegen vriend, ik voel me eigenlijk gewoon het lekkerst als ik de hele dag niks eet....maar dat kan natuurlijk niet.

Zeker 's avonds krijg ik er vaak een afknapper van en krijg ik ook dat benauwde gevoel en alsof je buik helemaal opzwelt.

Ik heb ook alles eraf geschoren van onderen...dat leek me het makkelijkst...ik scheer me iedere dag en vriend wil het best een keertje doen maar iedere dag wordt wat veel vond ik....

Teennagels toevallig zelf geknipt gisteren maar dat moet dus voor de avondmaaltijd...dan is buik nog redelijk soepel.
Zo hele verhaal staat op prive!
Mmmm, over die naam op de muur...zat ik van het weekend over te denken...denk dat ik die pas ga plakken als prinses er is....

Ik heb natuurlijk nog veel mensen over de vloer met die verhuizing en ook het kamertje zal dan niet overgeslagen worden....dus naam wil ik dan zeker nog niet hebben hangen.

Wat het geslacht betreft weten alleen mijn (schoon)ouders en beste vriendin wat het wordt....maar hoe hou ik dat geheim als er tussen de verhuisspullen allemaal roze babydingen zitten ?

Koffieboom ? Wordt wel heel erg nieuwsgierig nu....haha, ga ff googelen....kijken wat ie geeft !
quote:sanne069 schreef op 02 maart 2009 @ 11:31:

Wat het geslacht betreft weten alleen mijn (schoon)ouders en beste vriendin wat het wordt....maar hoe hou ik dat geheim als er tussen de verhuisspullen allemaal roze babydingen zitten ?

!

Dat wordt moeilijk! Alles in dozen en zakken stoppen met groot erop geschreven:

BABYKAMER!! AFBLIJVEN!!!!
Zo ga alles maar eens opruimen van het weekend. Kom straks weer terug!
Wauw elza, twee kijkers!!!

Heb niet geterpt, moet naar de stad voor vk!! Ze liep uit een kwartier, dus kneep hem wel want ik moet om kwart voor 12 weer bij school staan, maar er kwam een buurvrouw/vriendin bij de logopediste weg (ook in dat pand gevestigd) en die zou ons zoon wel opvangen als ik er niet zou zijn. Maar is dus niet nodig.

Alles was trouwens goed: bloeddruk 110/65, harttonen prima, ligging nog met hoofd naar boven, liet ze me ook voelen, had dat bolletje al eens gevoeld maar dacht dat het een knie zou zijn omdat je het zo heen en weer kunt bewegen, hopelijk heeft beeb er geen hersenschudding aan over gehouden!!!hahaha!!!
doggie, zal straks even prive lezen en reageren!!!*

Gefeliciteerd meid!!!
Ik heb ook een tip... niet de badkamervloer boenen en dus ondersteboven hangen! ;)
Gisteravond voor het eerst mijn beha band losgemaakt... die drukte enorm op mijn buik! pffff
Fijn Janets...dat alles weer goed was...

Sanne ben er gewoon bij hoor als het goed is 15e!

Was gisteren ook bedoeling maar merk gewoon dat ik steeds meer toch voor mezelf ga kiezen...Ben nogal druk baasje zeg maar altijd hhahahah maar lekker relaxen en me zo goed blijven voelen vind ik toch wel heel prettig ....

Ik wil ff foto laten zien..oh trouwens zet ik wel ff prive...dan kun je zien wat ik bedoel...Ik vind het stoer zon ding...je ziet ook veel dit soort dingen als takken in potten....Wil het als soort kapstok gebruiken...dus bijv. jasje eraan...een speeltje....

Nou zie prive ;-0
quote:Elza35 schreef op 02 maart 2009 @ 11:43:

Gisteravond voor het eerst mijn beha band losgemaakt... die drukte enorm op mijn buik! pffff

Haha, gister voor het eerst sinds mijn 15e denk ik BHloos doorgebracht! Zelfs nog even naar de Gamma geweest zonder BH. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb.

Maar ik was zo klaar met die bh's.

En ik moet zeggen het beviel me wel. Vriendlief was er minder blij mee, die zag de boel al gaan hangen na de zwangerschap hahaha.
mooi ding Snok. Ik ben benieuwd hoe dat er straks in de kamer uit komt te zien.
Euh ja ik ook Julia Heb weer eens wat in me kop zeg maar whahaahah....maar vind het gewoon leuk om net ff wat anders te hebben zeg maar....;-) Heb het heel basic die kamer en ik denk dat het helemaal stylie staat zeg maar wahhahaah
Sanne.. heb jij nog wat gehoord van die laatste kijkers??... ze houden je wel in spanning!

Ik laat trouwens niet zo veel staan, ga van 60 naar 100m2 dus heb de spullen nodig. Alleen de bank blijft staan...

Die koffieboom bekijke ik vanavond wel even (noooooit va gehoord!)

Julia, dat hoef ik niet te doen, beha loos... men wat een enorme dingen worden dat :(

Sanne.. die naam doen wij ook pas op de muur als ze er is, welke site was het ook al weer waar de letters te koop zijn ?? ben het ff kwijt hoor
Snok, leuk zeg die koffieboon!!!

Julia, bh-loos...hahaha. Misschien sportbh's gaan dragen, zitten minder in de weg.

Ja, Sanne welke site ook al weer voor die letters?

Janets, fijn dat alles goed was!
Koffieboon = natuurlijk koffieboom!
quote:doggie75 schreef op 02 maart 2009 @ 12:40:

Koffieboon = natuurlijk koffieboom!
http://www.nl.discountletters.eu/ is de site van die letters....

Oh, heb net ff gegoogled op die boom....leuk idee zeg !

Janets, fijn dat alles weer goed was bij de vk !

Tja Elza, ik ga ook van 50m2 naar 130m2 dus bij mij gaat ook alles zoveel mogelijk wel mee...heb eerder tekort dan teveel spullen....

Heb nu wel wat leuke hoekjes met plankjes en een vitrinekast in het app...dat is juist een blikvanger met verlichting enzo...dus laat daar wel wat leuke spulletjes in staan...en ik heb nog 2 grote rieten stoelen die nu voor mijn voordeur staan (pastten niet meer in het app) en die zet ik straks binnen neer...gordijnen laat ik ook allemaal hangen dus het is wel leeg maar niet helemaal kaal.

Ik heb vorig jaar toen ik van 150m2 naar 50m2 ging heel veel weggegeven of weggegooid....heb ik nu een beetje spijt van...

Ik heb straks een zolder met 3 kamers, misschien dat er eentje wordt gebruikt maar voor die andere heb ik gewoon geen spullen.....ook weleens lekker misschien

Ik heb nog niks gehoord van die vorige bezichtigers....verwacht er ook eigenlijk niks meer van...ben alweer bezig met die nieuwe van morgen

Omdat we plek zat hebben op prinses d'r kamertje heb ik nog een witte schommelstoel besteld voor bv enzo....hebben jullie al iets van een stoel voor op babykamer ?

Wie gaat er nu eigenlijk mee de 15e ? Elza, Snok, ik en........
Thanks Sanne... ik ga voor de zilveren letters!

Ja idd Janets, je verwacht bijna niet meer anders.. maar elke keer weer fijn te horen dat het goed gaat!

Ik laat ook gordijnen hangen, dat scheelt! wilde vitrages meenemen maar die zijn geloof ik 15 cm te kort!

Lekker toch, beetje de ruimte! proberen zo te houden, niet alles volproppen...

Ja jij vanavond ook weer aan de poets?.. haha! Ik krijg vanavond ook de verhuizdozen, die parkeer ik even in de schuur, maar ga vanaf morgen beginnen met een beetje inpakken denk ik.

hmm... staat dat niet allemaal op de prive?
whahah koffieboon boom..dat is het volgens mij ...maar whatever...vrijdag komt tie...Enne net gebeld door kidsfactory...donderdag komen alle spullen!
Ja, wij ook.....heb ze al besteld....

Hoop dat ze een beetje uitkomen tegen de kleur verf ook.

Zo te zien heb jij hele hoge ramen in het app. ja...

Wel lekker toch ook om weer wat nieuws te kopen..

Ik ben morgen de hele dag vrij...je krijgt een dag voor geregistreerd partnerschap dus ga dan nog wel ff poetsen.

Om 9 uur 's ochtends al gemeentehuis, ff tekenen en daarna gaan we met beide ouders koffie met gebak nuttigen in een leuk koffiehuisje.

Wel spannend, is de 1e x dat ouders elkaar gaan zien.

Daarna gaan we naar het kinderdagverblijf, ff een kijkje nemen en verder geen plannen echt...we gaan wel ff hapje eten samen 's avonds maar kan daarvoor nog wel ff wat doen thuis.

Ze komen pas om 8 uur hé dus dan zie je het stof toch niet meer liggen in het donker.

Ik word er ook wel steeds makkelijker in moet ik zeggen.

Kijk nou na vorige week....mensen hartstikke enthousiast maar verder hoor je niks meer...makelaar belt er nog wel achteraan denk ik...

Ik ga de 1e dag van mijn verlof inpakken.....vandaag over 3 weken....vriend is dan ook uitgewerkt bij deze baas dus komt allemaal wel lekker uit.....4 dagen voor de sleutel.

Ja, staat wel iets op privé maar niet echt duidelijk wie precies of waar we bv heen gaan.
Snok, fijn dat je spullen komen donderdag, kan je vrijdag lekker aan de slag!! heb de koffie boom ook bekeken op prive, maar daar kan je leuke dingen mee doen zeg, je moet er maar op komen!!!

Doggie, gaaf weekend hoor, heb bericht achtergelaten op prive!!

Sanne, leuke dag voor de boeg!! Geniet er lekker van en laat ons weten of beide ouders het uit konden houden met elkaar!!!! hahaha
Zat ik ook te denken, maar de muur is redelijk donker grijs... dus moet goed komen.

Ja, nogal en hoge plafonds... nou ja de overgordijnen zijn het belangrijkst. kan altijd nog vitrages doen.

whow spannend dat de ouders elkaar voor het eerst gaan ontmoeten! en dat bij zo'n gelegenheid...

Ja, ik vind het wel goed als ze na 5-en komen kijken, zien ze ook niet dat de ramen gedaan moeten worden en idd geen stof!

Ja er is geen pijl op te trekken, die morgen voor de 2e bezichtiging komen zijn dat jonge stel die aan het orienteren waren. Nou heeft mijn hutje dus wel indruk gemaakt ;)

Ok, ik kan dus wel! en maakt me niet uit waar... als Utrecht nog steeds het makkelijks is, prima ! en dan idd nog het restaurantje...

Oh even klagen hoor... heb zo'n last van mijn rug!!! en pukkie is weer aan het koprollen over mijn blaas, dat doet gewoon pijn!!
Over onze date...heb net op privé gekeken maar kom niet verder dan dat we met z'n 5-en gaan en dan weet ik niet eens zeker of dat dan ook voor de 15e geldt ???

Tis een beetje rommelig omdat we eerst 7 maart hadden staan, daarna 14 en toen werd het 15 dus is het nu niet duidelijk wie echt de 15e ook konden....de meesten hebben nl op de 7e of 14e gereageerd of ze konden....
Ik heb geen pjin maar vandaag is het ook koppeltje rol dag in mijn buik volgens mij....

Daarnaast merk ik aan mezelf dat ik vreselijk geirriteerd ben. Jawel heb het weer

GEvoel dat ik alles doe...overal aan denk. Overal voor thuis ben....nou ja gewoon baal gevoel. Hij werkt...ik werk en doe de rest ...snappie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven