Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring intiem piercing?

06-04-2018 12:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden.

Ik overweeg al een tijdje op een intime piercing (VCH) te laten zetten.
Wie heeft er een? en kan de na en voordelen vertellen?

Wat zijn de ervaringen met bedpartners en of je vriend?

Ben heel benieuwd.
Jaren geleden zo'n ding laten zetten. Tussen mijn 19e en 22e gedragen. Ik kijk nu met schaamte daarop terug. Waarom wilde ik dat?

- Ik had geen voordelen, geen één. Maar heb ook nooit zo'n ding laten zetten voor eventuele voordelen. Vond het destijds mooi :bonk:. Nu dus al jaren niet meer. Vind het niet meer bij mij passen, wie ik ben als persoon en waar ik voor sta. Gelukkig kun je er altijd voor kiezen om het niet meer te dragen, en na verloop van tijd groeit het dicht zonder een litteken achter te laten.

- Ik ondervond alleen maar nadelen (niet ontzettend veel, maar toch). Vooral in bed werd het gevoeliger, op een niet aangename manier. Als je een partner hebt die niet altijd heel voorzichtig is kan je er juist meer pijn door krijgen.

- Ontstekingen heb ik niet gehad. En het was na 2 weken zo goed al genezen. Geen last van lopen, fietsen, etc. Direct na het zetten kon alles meteen weer, behalve intieme dingen dan. Daar even enkele weken mee wachten.

- Kies de piercer zorgvuldig, iemand die echt 100% voor zijn werk gaat en jou als klant tevreden wilt houden. Mocht er iets gebeuren, infectie of wat dan ook, dan kun je altijd bij de piercer terecht voor advies of hulp.

Succes met je keuze.
Die heb ik. Voordelen; je voelt meer tijdens de seks. Het is gevoeliger geworden, fijn gevoelig. Mijn bedpartners vonden het allemaal mooi en spannend.
Nadelen; bij het zetten, grote auw! Holy moly, ik zat echt ff tegen het plafond. Je moet het de eerste maanden goed schoonhouden met unicura zeep. Maar het geneest heel snel, na 3 dagen geen last meer.
Volgens mijn ex was het verstandig om dan niet alleen op condooms te rekenen om te voorkomen dat er kindjes ontstaan... geen idee of het een hoax is, maar in zijn vriendengroep werden piercings niet gewaardeerd ivm een tienerzwangerschap van 1 van de ex-vriendinnetjes met een piercing in haar clit en tong.

Ik moet er alleen al door de pijn niet aan denken.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
OpenHaardVuur schreef:
06-04-2018 12:52
Volgens mijn ex was het verstandig om dan niet alleen op condooms te rekenen om te voorkomen dat er kindjes ontstaan... geen idee of het een hoax is, maar in zijn vriendengroep werden piercings niet gewaardeerd ivm een tienerzwangerschap van 1 van de ex-vriendinnetjes met een piercing in haar clit en tong.

Uhhhh Wut???? :HA:
OpenHaardVuur schreef:

:rofl:

Okee...

Ik heb er eentje gehad. Totaaaal overrated. Ik vond het alleen maar verfraaiing van mijn poes. Totaal geen functionele toevoeging. Mijn vriend vond het vervelend met beffen, kwam steeds tegen zijn tanden. Alhoewel hij het er heel sexy uit vond zien vroeg hij me toch om hem er uit te halen.

Doet eventjes zeer met zetten, maar geneest idd supersnel.
[quote=koosje-87 post_id=28352087 time=1523011587 user_id=318847]
Jaren geleden zo'n ding laten zetten. Tussen mijn 19e en 22e gedragen. Ik kijk nu met schaamte daarop terug. Waarom wilde ik dat?

- Ik had geen voordelen, geen één. Maar heb ook nooit zo'n ding laten zetten voor eventuele voordelen. Vond het destijds mooi :bonk:. Nu dus al jaren niet meer. Vind het niet meer bij mij passen, wie ik ben als persoon en waar ik voor sta. Gelukkig kun je er altijd voor kiezen om het niet meer te dragen, en na verloop van tijd groeit het dicht zonder een litteken achter te laten.

- Ik ondervond alleen maar nadelen (niet ontzettend veel, maar toch). Vooral in bed werd het gevoeliger, op een niet aangename manier. Als je een partner hebt die niet altijd heel voorzichtig is kan je er juist meer pijn door krijgen.

- Ontstekingen heb ik niet gehad. En het was na 2 weken zo goed al genezen. Geen last van lopen, fietsen, etc. Direct na het zetten kon alles meteen weer, behalve intieme dingen dan. Daar even enkele weken mee wachten.

- Kies de piercer zorgvuldig, iemand die echt 100% voor zijn werk gaat en jou als klant tevreden wilt houden. Mocht er iets gebeuren, infectie of wat dan ook, dan kun je altijd bij de piercer terecht voor advies of hulp.

Succes met je keuze.

Idem voor mij... zelfde verhaal! Geen voordelen enkel ongemak. Geen last vam gehad bij het zetten 3 dagen was wel genezen. Blij dat dat kreng er uit is 🤓
Het ziet er niet uit en voelt echt niet fijn, zo'n stom stuk metaal tegen je tanden aan komt

Tepelpiercings vind ik ook 10 x niks: met geluk tref je een vrouw met stevige maar toch erg zachte borsten
Hard koud metaal past daar totaal niet bij

Tongpiercing vind ik ook super irritant, en nee met pijpen echt geen voordeel, voor mij niet prettig iig

Blijft over een navel piercing, nou vooruit, als je 14 bent of zo

(Maar ook dan vind ik een mooie navel en smetteloze huid veel aantrekkelijk zonder zo'n metalen ding)
Ik had een piercing in mijn lul.
Maar mijn vriendin kreeg dan last van haar vullingen.
OpenHaardVuur schreef:

Het is de minst pijnlijke piercing die je kan laten zetten.
Het voegt wat seks betreft niets toe. Ik vond en vind een klein diamantje er wel mooi uitzien.
Toen ik hem er uit had gehaald realiseerde ik me dat de seks zonder dat harde ijzer toch echt veel fijner was.
Ook gehad, vond het ook niks.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Moiren’ schreef:
07-04-2018 00:43
Het is de minst pijnlijke piercing die je kan laten zetten.
Toch grappig, hoe verschillend dit wordt ervaren. Vond het hel toen deze werd gezet. Heb met knie, reflex, piercer stoot tegen hoofd gegeven waardoor naald er weer uitgehaald werd en opnieuw moest. :'( Heel gênant. Andere piercings nooit problemen gehad met zetten. Maar hoor van veel dat ze intiempiercing minst pijnlijk vonden.

OT: geen specifieke voordelen tijdens seks. Ik heb piercing laten zetten omdat ik het mooi vond, plus idee dat je daar piercing hebt en niemand dat weet. Ook geen nadelen trouwens dus heb piercing er nog steeds zitten.
Door de enorme doorbloeding zegt men idd dat de pijn meevalt. Echter dat is persoonsafhankelijk.

Ik heb ooit een wenkbrouwpiercing gehad en geloof me dat dat een bloedbad was én pijnlijk.

Klitpiercing gehad. Overrated vind ik het inderdaad ook voor wat betreft sexueel genot. Ik vond het leuk en mooi. Voelde me “speciaal” door iets te hebben wat niemand wist en waarover men vast en zeker een mening zou hebben. Mijn geheimpje zeg maar.

Piercing moeten alleen gezet worden voor jezelf. Niet voor een ander.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 09:13
0.19% gewijzigd
Ik schrijf iedere ochtend de naam van mijn buurvrouw op mijn lul. Weet ook niemand.
Voel me dan de hele dag heel speciaal.
Fijn Willem. Blij dat jij hebt gevonden waarvan jij gelukkig weet te zijn.
Ik heb de mijne (vch) al sinds mijn 18e. En ben er nog steeds happy mee.
Het ziet er gaaf uit, en is mijn geheimpje...
Voegt het wat toe aan de seks. Ja en nee, als je die piercing er nadrukkelijk bij betrekt zeker wel !! Verder niet maar heb er ook geen last van.
De prik is ff pijnlijk, meer ook niet en het genezen gaat erg snel 2/4 wkn.
Ik heb ooit een piercing laten zetten daar, venuspiercing heette dat geloof ik. Is dat hetzelfde als wat jij bedoelt ts?
Ik vond het mijn minst pijnlijke bij het plaatsen, maar de meest ongemakkelijke 'in gebruik'. Tijdens de sex was er soms onaangename druk/wrijving tegen dat ding. En doordat het inderdaad erg snel herstelt, vergat ik soms dat hij er zat. Als je dan na het douchen even snel gaat afdrogen...pling! Ging de handdoek er weer iets te hard bij langs.
Na een paar maanden het ding er weer uitgehaald. Zonde van mn geld.
Wat jij noemt is een Christina piercing. Die zit op/door je Venus heuvel. En is puur voor de sier.
Hoewel het wel een rot plek is, je blijft er makkelijk achter haken zoals jezelf al schrijft.

Een VCH of HCH gaat door het velletje/kapje dat over je clitoris valt.
Daar heb je normaal gesproken eigenlijk geen ongemak van omdat het sierraad er netjes tussen valt.
En bij juist gebruik/stimulatie kan de zeker (VCH) extra genot geven.
Ah ja, dat was het inderdaad. Dank voor de uitleg. :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven