Mode & Beauty alle pijlers

Rokjesdag

07-04-2018 08:41 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Metro heeft kennelijk de rol van Martin Bril overgenomen en zondag uitgeroepen tot rokjesdag. Mee eens ?
En de media zit fout, het is vandaag al rokjesdag.
Wel een jurkje maar blote benen? Zo warm is t nu ook weer niet...
Ik sla rokjesdag over. Heb nog geen zin om mijn berenvachtje te verwijderen :rolling:
misz81 schreef:
07-04-2018 13:23
Ik zie hier een overbuurknulletje in enkel een luier door de tuin lopen. Maar goed, dan hebben we het wel over een zonnige en zeer beschutte binnentuin in Amsterdam Oud-West.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
misz81 schreef:
Ik draag vandaag een jurkje met blote benen en sandaaltjes. Kan prima.
misz81 schreef:
Hier kon het ook hoor.

Op weg naar de Halfords was ik nog even bang dat ze me na zouden kijken alsof ik half naakt liep, maar ik was niet de enige. Mannen in hemden met blote schouders en een enkele in een short.

Daarna zomerbanden op twee auto's gezet. Dat bleek minder fijn voor mijn blote knieën, maar een omgekeerd automatje (rubber boven - tip!) bleek de oplossing.

Mode-technisch heb ik er de ballen verstand van. Het is vast geen King Louietje or whatever. Iets uit zo'n retro-winkel.

En nu heb ik een wijntje verdiend in m'n tuttenjurk in de zon :D
Berenvacht verwijderen? Scheren jullie in de winter niet en heb je dan zo veel haren op je benen dat je het berenvacht noemt?
Vandaag voor het eerst weer een jurkje met blote benen. Heerlijk.
Ik scheer in de winter minder vaak. Maar ik denk dat je 'berenvacht' niet al te letterlijk moet nemen.
Maar goed, ik heb nu zwarte benen, dus dat ze glad zijn is meer een detail :rofl:
Blondie456 schreef:
07-04-2018 17:44
Berenvacht verwijderen? Scheren jullie in de winter niet en heb je dan zo veel haren op je benen dat je het berenvacht noemt?
Nee, en ja.
-Esmeralda- schreef:
07-04-2018 09:11
Massaal allemaal lange broeken aan. We bepalen zelf wel wanneer en of we een rokje aandoen. Bah bah, ik kan het ook niet meer horen. Het doet echt geen recht aan hoe Bril dit ooit bedoelde.
:rofl:

Sorry hoor, dramaqueen.

Doe een rokje aan, als je een rokje aan wil of doe het niet als je het niet wil.

Maar geen rokje aan doen, omdat het morgen zogenaamd rokjesdag is... You lost me.

Vandaag was het absoluut rokjesdag. En ik liep in een lange jurk, omdat ik niet van korte rokjes/jurkjes hou. In de tuin was het windstil en heerlijk warm!
lattemachiato schreef:
07-04-2018 08:44
Ik heb de laatste jaren zo'n antipathie tegen rokjesdag gekregen. Het is een soort massa-hysterie geworden. Ik bepaal zelf wel wat ik draag en niet journalistiek mannelijk Nederland. Je hebt op deze manier gewoon geen zin meer om nog een rok aan te doen als het mooi weer is. Laat ze zich eens druk gaan maken om wat mannen dragen ofzo.
Daar neig ik ook naar. Ik maak zelf wel uit wanneer en of ik uberhaupt wel een rokje aantrek...
Blondie456 schreef:
07-04-2018 17:44
Vandaag voor het eerst weer een jurkje met blote benen. Heerlijk.
Valt mee hoor. Ik heb dun blond haar op m'n benen dus het valt niet zo heel erg op. Zou met blote benen naar de supermarkt kunnen zonder dat het iemand opvalt, voelt alleen zo onverzorgd dat ik het nooit zou doen.
Tsja. Als je je kledingkeuze laat bepalen door je antipathie, ben je wat mij betreft net zo suf bezig als wanneer je een rokje aantrekt omdat iemand zegt dat het rokjesdag is.
Rokjesdag heeft niks met speciaal een jurkje/rokje dragen te maken.

Het is meer als je die dag en rokje of jurkje uit de kast trekt je besluit dat dit ook wel zonder legging/panty gedragen kan worden.
MargjeM schreef:
07-04-2018 20:04
Rokjesdag heeft niks met speciaal een jurkje/rokje dragen te maken.

Het is meer als je die dag en rokje of jurkje uit de kast trekt je besluit dat dit ook wel zonder legging/panty gedragen kan worden.
Die keus heb je elke dag van het jaar.
yette schreef:
07-04-2018 20:09
Die keus heb je elke dag van het jaar.
Oh echt

Had het dan ook over het besluit de panty te laten liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven