Stapelverliefd maar..
zondag 8 april 2018 om 22:36
Hallo,
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
zondag 8 april 2018 om 23:00
zondag 8 april 2018 om 23:07
Weet het echt niet meer..
Alle berichtjes die ik door de dag krijg. De aandacht en het gevoel wat hij mij geeft.
maar inderdaad de vragen waarom hij dan nog sex heeft gehad met zijn ex.. of hij wel echt eerlijk is met mij..
Vind de soms harde reacties ergens fijn. Ben ergens bang dat mn liefde blind maakt. Maar geef hem zo graag een kans
Alle berichtjes die ik door de dag krijg. De aandacht en het gevoel wat hij mij geeft.
maar inderdaad de vragen waarom hij dan nog sex heeft gehad met zijn ex.. of hij wel echt eerlijk is met mij..
Vind de soms harde reacties ergens fijn. Ben ergens bang dat mn liefde blind maakt. Maar geef hem zo graag een kans
zondag 8 april 2018 om 23:18
zondag 8 april 2018 om 23:19
Nou, waarom al die negativiteit en intolerantie? De man heeft gewoon een fetisj voor hysterisch geschifte vrouwen. Kan toch.
De echte vraag TO, waarom krijgt hij dan van jou een harde plasser?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 8 april 2018 om 23:19
Liefde maakt inderdaad blind, maar je weet best hoe de vork echt in de steel zit daarom heb je dit topic ook geschrevenLionesz schreef: ↑08-04-2018 23:07Weet het echt niet meer..
zondag 8 april 2018 om 23:20
Ze liet niet toe dat hij de relatie verbrak?
Hoe moet ik dat voor me zien?
Het is uit!
Nee dat wil ik niet!
Ok, dan bezwanger ik je wel
Kijk het zit zo, een relatie heb je samen
Als 1 van de 2 niet meer wil, en het uitmaakt heb je dus per definitie geen relatie meer.
En hoef Je, op het verdelen van de spullen en zo eigenlijk geen contact meer te onderhouden.
Doe je dat wel....tjsa dan vraag ik me af of ex wel zo ex is.
Hoe moet ik dat voor me zien?
Het is uit!
Nee dat wil ik niet!
Ok, dan bezwanger ik je wel
Kijk het zit zo, een relatie heb je samen
Als 1 van de 2 niet meer wil, en het uitmaakt heb je dus per definitie geen relatie meer.
En hoef Je, op het verdelen van de spullen en zo eigenlijk geen contact meer te onderhouden.
Doe je dat wel....tjsa dan vraag ik me af of ex wel zo ex is.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 8 april 2018 om 23:22
Nadat uitkwam dat hij wat was begonnen met mij is hij definitief bij haar weg gegaan. Ik weet het klinkt naïef..
Hebben hier veel over gepraat samen waarom hij er geen punt achter zette. Zelf zegt hij moeite gehad te hebben met haar los laten. Vond het ook zielig voor haar en was bang dat ze zichzelf wat aan zou doen.
zondag 8 april 2018 om 23:23
En daarom stopte hij zijn piemel er inLionesz schreef: ↑08-04-2018 23:22Nadat uitkwam dat hij wat was begonnen met mij is hij definitief bij haar weg gegaan. Ik weet het klinkt naïef..
Hebben hier veel over gepraat samen waarom hij er geen punt achter zette. Zelf zegt hij moeite gehad te hebben met haar los laten. Vond het ook zielig voor haar en was bang dat ze zichzelf wat aan zou doen.
Definitief met iemand stoppen is iets anders dan met iemand neuken
zondag 8 april 2018 om 23:26
Uiteraard.Lionesz schreef: ↑08-04-2018 23:22Nadat uitkwam dat hij wat was begonnen met mij is hij definitief bij haar weg gegaan. Ik weet het klinkt naïef..
Je weet dat dit een van de meest cliché antwoorden is die een vreemdgaande man tegen zijn minnares kan zeggen?
Lieve TO, open je ogen. Die twee lagen gewoon nog iedere avond samen hun series te bingewatchen in bed hoor.
zondag 8 april 2018 om 23:28
7 jaar
Hier heb ik wel aan gedacht. Daarom ben ik denk ik ook wel onzeker. Alleen verliefd worden op iemand anders gebeurt ook. Het gevoel wat hij uitzend naar mij voelt heel sterk.
zondag 8 april 2018 om 23:31
zondag 8 april 2018 om 23:31
Terecht dus, hij is al heel lang met haar, relatie wordt saai, is dit alles gevoel, ga je samen de volgende stap zetten of probeer je wat anders, hij kreeg koudwatervrees. En jij bent het groene gras en straks als de baby er is wil hij weer bij haar zijn, let maar op. Laat hem los, je hebt geen toekomst met hem. Ik gun je een vriendje met wie je zonder gedoe ook als de tijd rijp is een kind kan krijgen
zondag 8 april 2018 om 23:32
QueenArachnia schreef: ↑08-04-2018 23:26Uiteraard.
Je weet dat dit een van de meest cliché antwoorden is die een vreemdgaande man tegen zijn minnares kan zeggen?
Lieve TO, open je ogen. Die twee lagen gewoon nog iedere avond samen hun series te bingewatchen in bed hoor.
Dit all the way!!!!
zondag 8 april 2018 om 23:34
Zulke kerels krijgen nog een harde plasser van een krentenbol.JollyRider schreef: ↑08-04-2018 23:19Nou, waarom al die negativiteit en intolerantie? De man heeft gewoon een fetisj voor hysterisch geschifte vrouwen. Kan toch.
zondag 8 april 2018 om 23:36
Dat is ongetwijfeld ook heel sterk. En hard. En ergens tussen de 14 en 24 centimeter.
Onderschat nooit de kracht van testosteron, maar verwar het niet met liefde, eerlijkheid of fatsoen
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)