Stapelverliefd maar..
zondag 8 april 2018 om 22:36
Hallo,
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
zondag 8 april 2018 om 23:40
24 hoop ik voor haarJollyRider schreef: ↑08-04-2018 23:36Dat is ongetwijfeld ook heel sterk. En hard. En ergens tussen de 14 en 24 centimeter.
Onderschat nooit de kracht van testosteron, maar verwar het niet met liefde, eerlijkheid of fatsoen
zondag 8 april 2018 om 23:41
De sex is ook echt fantastisch.JollyRider schreef: ↑08-04-2018 23:36Dat is ongetwijfeld ook heel sterk. En hard. En ergens tussen de 14 en 24 centimeter.
Onderschat nooit de kracht van testosteron, maar verwar het niet met liefde, eerlijkheid of fatsoen
Maar voor sex alleen hoeft hij toch niet zo verliefd en gevoelig te doen. Bedoel het is een ontzettend knappe charmante man, goed lijf en een lekkere babbel. Voor alleen sex hoeft hij zn hand niet om te draaien.
zondag 8 april 2018 om 23:43
Niet dat ik ook maar iets van je verhaal geloof hoor, maar fijn voor je
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 8 april 2018 om 23:44
Verliefdheid en liefde zijn twee verschillende dingen, na 7 jaar ben je niet meer verliefd maar er is wel liefde. Hij werd verliefd op jou, dan lijkt dat heel wat maar met een paar maanden gaan zijn hormonen weer liggen en zie maar wat er dan gebeurt.
zondag 8 april 2018 om 23:49
Nee absoluut niet. Hij geeft ook aan altijd met haar nauw contact te zullen hebben. Persoonlijk zie ik niet in waarom. Ben zelf eerder gescheiden kort na de geboorte van mn zoon. heb amper contact met mn ex. Onze zoon is inmiddels 11.
Ik vind je ex is je ex. En in principe na het vaststellen van omgang of zorgregeling hoeft er niet veel contact te zijn.
zondag 8 april 2018 om 23:50
Oh nee, hier is nog een kind bij betrokken?Lionesz schreef: ↑08-04-2018 23:49Nee absoluut niet. Hij geeft ook aan altijd met haar nauw contact te zullen hebben. Persoonlijk zie ik niet in waarom. Ben zelf eerder gescheiden kort na de geboorte van mn zoon. heb amper contact met mn ex. Onze zoon is inmiddels 11.
Ik vind je ex is je ex. En in principe na het vaststellen van omgang of zorgregeling hoeft er niet veel contact te zijn.
En wat je zegt over ouderschap is echt zo dom
zondag 8 april 2018 om 23:54
Hoezo dom? Contact slechts over het kind. Je hoeft verder niet met elkaar op de koffie oid. Goede verstandhouding en contact kan fijn zijn. Maar dit geld niet voor alle exen.
Helemaal met de ex die hij heeft. Snap daarom niet waarom hij haar steeds opzoekt of gehoor geeft aan haar smeekbedes dat het "slecht" gaat met de zwangerschap en dat ze het allemaal niet red in dr eentje.
zondag 8 april 2018 om 23:57
Je zou in het belang van het kind dat nog komen gaat moeten wensen dat de ouders een hele goed verstandhouding krijgen. Wel bij elkaar opd e koffie en verjaardagen samen vieren natuurlijk. Dat jij dat niet doet met je ex is treurig voor jouw kind. Hij krijgt een kind met haar eb voor hun kind zijn hij en de ex de belangrijkste mensen op aarde. Jij speelt daarin slecht een bijrol als je geluk hebt.Lionesz schreef: ↑08-04-2018 23:54Hoezo dom? Contact slechts over het kind. Je hoeft verder niet met elkaar op de koffie oid. Goede verstandhouding en contact kan fijn zijn. Maar dit geld niet voor alle exen.
Helemaal met de ex die hij heeft. Snap daarom niet waarom hij haar steeds opzoekt of gehoor geeft aan haar smeekbedes dat het "slecht" gaat met de zwangerschap en dat ze het allemaal niet red in dr eentje.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 08-04-2018 23:58
0.70% gewijzigd
zondag 8 april 2018 om 23:57
Omg. Snap je dat écht niet?Lionesz schreef: ↑08-04-2018 23:54Hoezo dom? Contact slechts over het kind. Je hoeft verder niet met elkaar op de koffie oid. Goede verstandhouding en contact kan fijn zijn. Maar dit geld niet voor alle exen.
maandag 9 april 2018 om 00:02
Lionesz schreef: ↑08-04-2018 23:49Nee absoluut niet. Hij geeft ook aan altijd met haar nauw contact te zullen hebben. Persoonlijk zie ik niet in waarom. Ben zelf eerder gescheiden kort na de geboorte van mn zoon. heb amper contact met mn ex. Onze zoon is inmiddels 11.
Ik neem aan dat hij zijn ex dan toch regelmatig zal blijven zien: bij de geboorte, op de verjaardag van het kind, bij bezoekregelingen,diploma uitreikingen,ouderavonden etc.
Plus daarnaast contact over de zorg van het kind, bijv naar welke school het zal gaan, als hij/zij gespijbeld heeft, ziek is etc.
Als je daar geen trek in hebt zou ik toch even goed nadenken hoe je verder wilt.
anoniem_362802 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 00:03
0.06% gewijzigd
maandag 9 april 2018 om 00:02
Mijn ex heeft heel erg veel issues gehad. Wij hadden een fijne relatie alleen hij had een drugsprobleem. Het heeft even geduurd maar wij hebben zeker wel een goede verstandhouding. Spreken mekaar over onze zoon goed en verder leven we ons eigen leven.S-Meds schreef: ↑08-04-2018 23:57Je zou in het belang van het kind dat nog komen gaat moeten wensen dat de ouders een hele goed verstandhouding krijgen. Wel bij elkaar opd e koffie en verjaardagen samen vieren natuurlijk. Dat jij dat niet doet met je ex is treurig voor jouw kind. Hij krijgt een kind met haar eb voor hun kind zijn hij en de ex de belangrijkste mensen op aarde. Jij speelt daarin slecht een bijrol als je geluk hebt.
Ik bedoel meer te zeggen dat er wel een duidelijke grens moet zijn.
maandag 9 april 2018 om 00:04
Tussen hem en zijn ex is er geen duidelijke grens. Hij is vreemgegaan met jou en toen ging hij vreemd met haar. Dat hij vaak naar haar toe gaat is omdat hij van haar houdt. En de vraag is maar of hij ooit met jou in dat stadium gaat komenLionesz schreef: ↑09-04-2018 00:02Mijn ex heeft heel erg veel issues gehad. Wij hadden een fijne relatie alleen hij had een drugsprobleem. Het heeft even geduurd maar wij hebben zeker wel een goede verstandhouding. Spreken mekaar over onze zoon goed en verder leven we ons eigen leven.
Ik bedoel meer te zeggen dat er wel een duidelijke grens moet zijn.
maandag 9 april 2018 om 00:04
Nee ik snap niet waarom er zoveel tegenstrijdigheid in zijn woorden en daden moet zijn. Bedoel ik hou hem niet vast. Als hij terug wil naar zn ex ook prima maar dan moet hij daar eerlijk in zijn. Als ik hem ernaar vraag zegt hij dat hij graag normaal met haar wil omgaan omwille van het kindje straks
maandag 9 april 2018 om 00:06
Kijk naar de daden dan weet je wat er in het hart leeft.Lionesz schreef: ↑09-04-2018 00:04Nee ik snap niet waarom er zoveel tegenstrijdigheid in zijn woorden en daden moet zijn. Bedoel ik hou hem niet vast. Als hij terug wil naar zn ex ook prima maar dan moet hij daar eerlijk in zijn. Als ik hem ernaar vraag zegt hij dat hij graag normaal met haar wil omgaan omwille van het kindje straks
Woorden zijn maar woorden
maandag 9 april 2018 om 00:08
Vandaar ook mn gevoel. Ik wil graag dat dit wat word maar vraag me inderdaad af of er nog iets is tussen hun. Er zijn nog regelmatig conflicten en deze brengt hij weer naar mij. Soms vraag ik me dan dus af waarom hij met iemand waar hij zegt geen gevoel meer voor te hebben dan zoveel conflict heeft. Omdat hij nog van haar houd? Dat idee krijg ik ook niet direct namelijk.
maandag 9 april 2018 om 00:16
Goh dit verhaal klinkt als mijn ex scharrel.. Bijna 2,5 jaar lang lief en leed delen, geweldige seks en toen kwam ik er zelf keihard achter dat hij gewoon tussendoor een andere scharrel er bij had en haar zwanger had gemaakt. Die gozer heeft mij echt zo ontzettend veel pijn gedaan, maar ik ben nu blij dat het voorbij is.
Begint zijn naam soms met een T en woont hij in Utrecht??
maandag 9 april 2018 om 00:20
Hij zegt dat hij nu alleen contact heeft ivm kindje. Dat zij steeds hem vraagt te blijven en terug te komen en daar de ruzies door ontstaan.
Ze doet soms compleet hysterisch en hij zegt zich zorgen te maken dan.
Hij wil liever geen of minimaal contact met haar. Maar wel een vaderrol spelen voor het kind. Heeft zelfs al een advocaat ivm omgang dadelijk omdat zij vaak aangeeft dat hij het kind dan niet mag zien enz.
Ik vind het ontzettend lastig dit te beoordelen.
maandag 9 april 2018 om 00:25
Nee toch... check je inbox evenwriemeltje schreef: ↑09-04-2018 00:16Goh dit verhaal klinkt als mijn ex scharrel.. Bijna 2,5 jaar lang lief en leed delen, geweldige seks en toen kwam ik er zelf keihard achter dat hij gewoon tussendoor een andere scharrel er bij had en haar zwanger had gemaakt. Die gozer heeft mij echt zo ontzettend veel pijn gedaan, maar ik ben nu blij dat het voorbij is.
maandag 9 april 2018 om 00:29
Waarom dan de sex met je ex?? Lust?Lionesz schreef: ↑09-04-2018 00:20Hij zegt dat hij nu alleen contact heeft ivm kindje. Dat zij steeds hem vraagt te blijven en terug te komen en daar de ruzies door ontstaan.
Hij wil liever geen of minimaal contact met haar. Maar wel een vaderrol spelen voor het kind. Heeft zelfs al een advocaat ivm omgang dadelijk omdat zij vaak aangeeft dat hij het kind dan niet mag zien enz.
Buitenom of je wel de situatie straks met kindje erbij kan handelen. Moet je zo'n vent willen?? Gaat vreemd met jou, gaat vreemd bij jou.. Niets is zijn fout.
Je heb er gewoon gestoorde narcisten tussen zitten. Dit ligt niet aan jou. maar probeer alsjeblieft die roze bril af te zetten.
maandag 9 april 2018 om 00:58
Nou dat kind zal niet verwekt zijn uit haat.Lionesz schreef: ↑09-04-2018 00:08Vandaar ook mn gevoel. Ik wil graag dat dit wat word maar vraag me inderdaad af of er nog iets is tussen hun. Er zijn nog regelmatig conflicten en deze brengt hij weer naar mij. Soms vraag ik me dan dus af waarom hij met iemand waar hij zegt geen gevoel meer voor te hebben dan zoveel conflict heeft. Omdat hij nog van haar houd? Dat idee krijg ik ook niet direct namelijk.
maandag 9 april 2018 om 07:03
Lionesz schreef: ↑09-04-2018 00:20Hij zegt dat hij nu alleen contact heeft ivm kindje. Dat zij steeds hem vraagt te blijven en terug te komen en daar de ruzies door ontstaan.
Wat lief van hem dat hij zich zo enorm opoffert. Gelukkig heeft hij een goed medicijn wat hij in haar spuit.
Even wat anders: ga alsjeblieft aan jezelf werken zodat je een goede, stabiele en betrouwbare moeder kunt zijn voor je kind. Stel hem ook absoluut niet bloot aan je relatie(s) totdat je dat (wat ik in de vorige zin noem) gedaan hebt.