Stapelverliefd maar..
zondag 8 april 2018 om 22:36
Hallo,
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
maandag 9 april 2018 om 21:23
100+ reacties van wildvreemden die allemaal op een lijn zitten, kan ik niet meer negeren.
Heb besloten een tijdje te minderen. Hem verteld dat hij voorlopig even niet hier hoeft te komen en aan zichzelf en de situatie moet werken.
Het was een erg emotioneel gesprek en ik vind dit erg moeilijk omdat mijn hart en verstand niet samen werken. Mis hem nu al, we zagen elkaar dagelijks en hij sliep hier ook vaak. Maar is inderdaad misschien beter voorlopig even mn eigen dingen te doen.
Heb besloten een tijdje te minderen. Hem verteld dat hij voorlopig even niet hier hoeft te komen en aan zichzelf en de situatie moet werken.
Het was een erg emotioneel gesprek en ik vind dit erg moeilijk omdat mijn hart en verstand niet samen werken. Mis hem nu al, we zagen elkaar dagelijks en hij sliep hier ook vaak. Maar is inderdaad misschien beter voorlopig even mn eigen dingen te doen.
maandag 9 april 2018 om 21:37
Jouw situatie is zo herkenbaar!! Alleen ik ben een zwangere, bedrogen "verlaten" vrouw.
ALLES van wat jij zegt aan wat hij doet herken ik. Alleen dan vanaf de andere kant. Zijn "grote liefde" doet precies hetzelfde. Mij zwart maken en hem hopeloos romantiseren.
De dingen die mijn ex over zijn huidige vriendin tegen mij zegt ( of probeert want ik heb geen interesse) daar lust zelfs een hongerige Roemeense straathond geen brood van.
Afin zij neemt zn kletspraatjes en zn extra scharrel(s) (ja ook dat nog..)
Spannend hè dat zo'n "geweldige" man huis en haard op geeft voor jouw liefde. Flikker toch op!!
Jouw type vrouw mogen ze van mij part euthanaseren. Lekker het slachtoffertje spelen samen met je nieuwe aanwinst.
ALLES van wat jij zegt aan wat hij doet herken ik. Alleen dan vanaf de andere kant. Zijn "grote liefde" doet precies hetzelfde. Mij zwart maken en hem hopeloos romantiseren.
De dingen die mijn ex over zijn huidige vriendin tegen mij zegt ( of probeert want ik heb geen interesse) daar lust zelfs een hongerige Roemeense straathond geen brood van.
Afin zij neemt zn kletspraatjes en zn extra scharrel(s) (ja ook dat nog..)
Spannend hè dat zo'n "geweldige" man huis en haard op geeft voor jouw liefde. Flikker toch op!!
Jouw type vrouw mogen ze van mij part euthanaseren. Lekker het slachtoffertje spelen samen met je nieuwe aanwinst.
anoniem_367523 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 22:06
22.07% gewijzigd
maandag 9 april 2018 om 21:43
Jouw reactie doet me zo goed!Lotte312071 schreef: ↑09-04-2018 18:15Hoi Lionesz,
Je geeft aan een man ontmoet te hebben, maar hij zat nog in een relatie? Dan zit je naar mijn mening al fout, waar is je waardigheid/ zelfrespect om iets te beginnen/romantisch contact te hebben met een gebonden man? Als je jezelf niet respecteert zal een man je ook nooit met respect behandelen.
Het excuus is dat hij de relatie probeerde te beëindigen, maar dit wilde ze niet. Dit is echt complete bullshit!!! En als je het gelooft dan ben je echt super super naïef. Als een man klaar is met een relatie, dan is het klaar punt.
Ze waren 7 jaar samen, en dat verbreek je meestal niet zomaar....misschien twijfelde hij, en misschien was er iets anders aan de hand. Op zijn woord hoef je hem niet te geloven want uit alles blijkt dat het een onbetrouwbare man is.
Het meest walgelijke aan dit verhaal, is hoe deze man zijn ex zwart maakt, en hoe jij over haar praat. Jij kent zijn ex niet, en bent een passant in haar leven. Hoe durf je? Een man die zo over een ex en toekomstige moeder van zijn kind praat is echt heel laag en respectloos.
Blijkbaar was ze niet gestoord toen hij 7 jaar lang een relatie met haar had. Is ze opeens na 7 jaar gestoord geworden? Of is ze gestoord omdat haar partner haar zwanger maakt, zijn verantwoordelijkheden niet neemt, en haar de schuld geeft van alles wat mis gaat in zijn leven?
Een echte man had zijn verantwoordelijkheden genomen. Als je een vrouw zwanger verlaat, omdat het niet meer gaat prima. Maar hoe laag is het dan om zo vreselijk negatief over haar te gaan praten en onmiddellijk weer een relatie te beginnen, en vervolgens ook nog vreemd te gaan.
Hij zou zich moeten concentreren op het kind dat komt, en zijn zwangere vrouw/vriendin moeten steunen.
Je hebt een onbetrouwbare schoft aan de haak geslagen, die ontrouw is en zijn exen als oud vuil behandelt.
Als jij ooit zwanger van hem word, dan weet je in ieder geval dat hij je zo kan verlaten. Ook weet je al dat hij niet monogaam is.
Zielig voor je kind dat deze man een rol in zijn/ haar leven zal spelen.
Het is een echte loser. Veel succes met hem. Jullie verdienen elkaar eigenlijk wel.
En hou op zijn ex zwart te maken je kent haar niet!!! Je hoort alleen zijn kant van het verhaal. Leuke/ lieve mannen praten met respect over exen. Jullie hebben beide geen empathie voor een zwangere vrouw.
Arme vrouw, 7 jaar relatie, zwanger en dan verlaten worden voor een scharreltje. Hoop dat ze hem nooit meer terug neemt en een echte man leert kennen.
Dit gaat niet over mijn ex, maar ik zit in een soort gelijke situatie. Alleen dan als de "gestoorde zwangere ex"
Oprecht dank je wel!
maandag 9 april 2018 om 21:46
Je mist hem niet, maar je mist de aandacht die hij je gaf. Geef jezelf (en je kind) de nodige liefde. Deze kwakzalver heb je niet nodig.Lionesz schreef: ↑09-04-2018 21:23100+ reacties van wildvreemden die allemaal op een lijn zitten, kan ik niet meer negeren.
maandag 9 april 2018 om 23:39
Vervelend. Knuffel voor je...dit is ( vast) niet wat je nu wil horen, maar wees blij dat je van hem af bent. Het zou toch klote zijn om hem te hebben, terwijl hij achter je rug om vreemd zou gaan. Wees/blijf sterk en je kan dit prima alleen! Ga a.u.b niet naar hem terug want de aard van het beestje verander je niet. Ik hoop voor je dat je die echte man tegen zal komen, en dat zal je vast. Hou je niet vast aan hem uit angst of onzekerheid. Blijf altijd bij je zelfrespect.Kenoya861318 schreef: ↑09-04-2018 21:43Jouw reactie doet me zo goed!
Dit gaat niet over mijn ex, maar ik zit in een soort gelijke situatie. Alleen dan als de "gestoorde zwangere ex"
Oprecht dank je wel!![]()
Denk ook aan de voordelen. Je kan je meisje/jongen helemaal opvoeden in je tijd zoals jij wil. Blijf sterk en veel succes
dinsdag 10 april 2018 om 00:35
Lionesz schreef: ↑09-04-2018 21:23100+ reacties van wildvreemden die allemaal op een lijn zitten, kan ik niet meer negeren.
Je kind woont niet bij jou?
dinsdag 10 april 2018 om 03:44
Absoluut, het is ontzettend klote maar beter alleen dan zo'n man.Lotte312071 schreef: ↑09-04-2018 23:39Vervelend. Knuffel voor je...dit is ( vast) niet wat je nu wil horen, maar wees blij dat je van hem af bent. Het zou toch klote zijn om hem te hebben, terwijl hij achter je rug om vreemd zou gaan. Wees/blijf sterk en je kan dit prima alleen! Ga a.u.b niet naar hem terug want de aard van het beestje verander je niet. Ik hoop voor je dat je die echte man tegen zal komen, en dat zal je vast. Hou je niet vast aan hem uit angst of onzekerheid. Blijf altijd bij je zelfrespect.
Denk ook aan de voordelen. Je kan je meisje/jongen helemaal opvoeden in je tijd zoals jij wil. Blijf sterk en veel succes
Ik weet mn waarde en hou ook niet zo van delen
En tuurlijk "mis" ik hem soms en doet het pijn. Houden van is niet zomaar weg. Gun mezelf alleen wel meer dan zo'n man.
Dank je wel
dinsdag 10 april 2018 om 18:42
"Voorlopig" geen contact?Lionesz schreef: ↑09-04-2018 21:23100+ reacties van wildvreemden die allemaal op een lijn zitten, kan ik niet meer negeren.
Over vier weken staat hij met een bos rozen voor de deur.
Met beweringen over ware liefde, soulmates en diepe-gevoelens-die-niet genegeerd mogen worden.
En uiteraard een zielig verhaal over zijn "ex" die borderliner is, suïcidaal, psychotisch, met een eetprobleem, pleinvrees, een slaapritmestoornis en een sociale fobie.
Een kennis vertelde me (toen haar man half bij haar weg was): "Hij beweert nu ook dat ik lesbisch ben." (Oftewel: sommige mannen verzinnen van alles over hun "ex".)
dinsdag 10 april 2018 om 18:55
Je mist hem niet, je mist het ideaalbeeld dat je van hem had.Lionesz schreef: ↑09-04-2018 21:23100+ reacties van wildvreemden die allemaal op een lijn zitten, kan ik niet meer negeren.