Stapelverliefd maar..
zondag 8 april 2018 om 22:36
Hallo,
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
zondag 8 april 2018 om 22:40
Ik zou hiervoor bedanken, ten eerste omdat het mij veel te gecompliceerd lijkt, een relatie met iemand die intussen een kind krijgt met iemand anders, daar zou ik dus al geen trek in hebben, en ten tweede omdat hij overkomt als iemand die alle verantwoordelijkheid op een ander afschuift. Hij wilde de relatie beïndigen, maar zij liet dat niet toe - sloot ze hem op in de meterkast? Zij presteerde het om zwanger te raken - daar was hij zelf niet bij? Dat er na de breuk seks is geweest lag vast ook niet aan hem?
Ze zou hem van mij echt mogen houden.
Ze zou hem van mij echt mogen houden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 8 april 2018 om 22:41
En jij bent zijn soulmate, die hem moet redden van de feeks?Lionesz schreef: ↑08-04-2018 22:36Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem..
Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
zondag 8 april 2018 om 22:43
Hij wist toch andersom ook dat zij wel kinderen wilde? Dom om er dan op te vertrouwen dat ze die pil goed slikte als hun relatie al helemaal niet goed (meer) was en zij hem 'dwong' om een relatie met haar voort te zetten. Hoe je het ook wendt of keert, het is ook zijn verantwoordelijkheid. Net als dat die relatie zo lang heeft doorgesudderd en dat ze na de breuk nog seks hebben gehad.
susan wijzigde dit bericht op 08-04-2018 22:44
9.14% gewijzigd
Don't waste your time on jealousy,
zondag 8 april 2018 om 22:44
Maar wel gewoon seks met elkaar dus? Best apart om dat te doen met iemand die je gestoord vindt en er vanaf wil.
zondag 8 april 2018 om 22:44
Wat gemeen van die ex allemaal. Ze had hem nooit mogen verleiden. Jij vindt Tim van Temptation Island ook een slachtoffer zeker?
Ik denk dat hij nu 9 maanden met jou scharrelt en als de baby er is weer terug gaat naar die gestoorde vrouw zoals hij haar noemt. En zij neemt hem toch wel terug.
Ik zou dit eerst afkappen. Laat hem eerst alles met zijn ex afronden en mocht hij dan echt echt echt voor je willen gaan en jij ook voor hem dan komt het ook wel goed na de geboorte van het kind.
Ik denk dat hij nu 9 maanden met jou scharrelt en als de baby er is weer terug gaat naar die gestoorde vrouw zoals hij haar noemt. En zij neemt hem toch wel terug.
Ik zou dit eerst afkappen. Laat hem eerst alles met zijn ex afronden en mocht hij dan echt echt echt voor je willen gaan en jij ook voor hem dan komt het ook wel goed na de geboorte van het kind.
zondag 8 april 2018 om 22:49
zondag 8 april 2018 om 22:50
Misschien is hij dat ook wel, hoeft hij niet persé te veinzen hoor. Maar bij zijn vrouw en kind weg gaan doet hij echt niet, jij bent gewoon leuk voor erbij. Klinkt heel hard en pijnlijk, maar dat hij gewoon met haar naar bed ging en "niet bij haar weg kon"..dat zegt wel wat.
zondag 8 april 2018 om 22:55
Waarom reageert de ex gestoord? Bedoel ik ben m ook wel even geflipt. Ja ook tegen de "andere vrouw"
Is ook zo'n naive die denkt dat ik gestoord ben en zij goud in handen heeft. Dat hij alles aan mekaar liegt en bedriegt en mij daar enorm mee triggerde vergeten we voor het gemak.
2 kanten aan dit verhaal.
Is ook zo'n naive die denkt dat ik gestoord ben en zij goud in handen heeft. Dat hij alles aan mekaar liegt en bedriegt en mij daar enorm mee triggerde vergeten we voor het gemak.
2 kanten aan dit verhaal.