Uitgerekend 10 - 20 november 2018
maandag 5 maart 2018 om 06:14
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.
Hopelijk tot snel & op naar november
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
Hopelijk tot snel & op naar november
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
| Bella15 (32/36) |
2e | 6 november | Jongen! | ? | |
| 86Lizz (32/32) |
2e | 6 november | Meisje! | Eind juni GUO | Schrijft verder op fb |
| Jippiejajeej (31/34) |
3e | 10 november | Geheim | ? | Schrijft verder op fb |
| H1988 (31/31) |
1e | 11 november | Verrassing | eind juni 20w echo | |
| Suusberg (41/45) |
2e | 11 november | Meisje! | ? | 2,5 jaar bezig geweest; 4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe |
| Vlinders90 (28/33) |
1e | 13 november | Verrassing | ? | |
| Nijntje* (32/32) |
3e | 14 november | Meisje! | 19 juni 20w echo | Schrijft verder op fb |
| flipje2 (30) |
1e | 16 november | Meisje! | 26 juni GUO | Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk) |
| Daantjuh88 (29) |
1e | 16 november | Verrassing | 3 juli 20w echo | |
| Merl0t (31/46) |
1e | 17 november | Verrassing | ? GUO | Grote zus uit eerdere relatie van vriend |
| Drika79 (38) |
2e | 17 november | wacht op 20w echo | ? | |
| Nov18 (27/29) |
1e | 18 november | ? | ? | |
| lalameme (23/26) |
1e | 18 november | Meisje! | ? | Schrijft verder op fb zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm |
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
zondag 8 april 2018 om 20:53
zondag 8 april 2018 om 21:20
Haha @nijntje dat vele eten komt me enorm bekend voor. Dat dempt nog een beetje.
@suusberg, getsie zeg. Vervelend hè als het je functioneren zo belemmert. Veel succes met je werk, hopelijk red je het een beetje.
@flipje, brrrr.. Klinkt echt heel naar. Dat je zulke symptomen hebt, is natuurlijk hoopgevend! Maar meteen zo heftig is weer een tikkie jammer.
@suusberg, getsie zeg. Vervelend hè als het je functioneren zo belemmert. Veel succes met je werk, hopelijk red je het een beetje.
@flipje, brrrr.. Klinkt echt heel naar. Dat je zulke symptomen hebt, is natuurlijk hoopgevend! Maar meteen zo heftig is weer een tikkie jammer.
Hips, hopsakee en pierlala.
maandag 9 april 2018 om 09:46
maandag 9 april 2018 om 14:41
maandag 9 april 2018 om 15:20
Gefeliciteerd Daantje!
En voor jou gelukkig ook weer goed nieuws, Lalameme! Gaat die quiste vanzelf weg? Bloedverlies blijft een mysterie dus... Erg vervelend.
Veel misselijke dames hier. Bij sommigen wel heel heftig... lijkt me heel lastig, vooral met werken. Succes morgen, Flipje!
Ik was vorige week ook erg misselijk, maar dit weekend veel gerust en dat lijkt te helpen. Vandaag met werken wordt het meteen weer erger. Veel blijven eten helpt hier ook wel. Ik ben inmiddels een kilo aangekomen, maar het voelt als meer. Mijn buik puilt nu al een beetje over mijn broek heen.
En voor jou gelukkig ook weer goed nieuws, Lalameme! Gaat die quiste vanzelf weg? Bloedverlies blijft een mysterie dus... Erg vervelend.
Veel misselijke dames hier. Bij sommigen wel heel heftig... lijkt me heel lastig, vooral met werken. Succes morgen, Flipje!
Ik was vorige week ook erg misselijk, maar dit weekend veel gerust en dat lijkt te helpen. Vandaag met werken wordt het meteen weer erger. Veel blijven eten helpt hier ook wel. Ik ben inmiddels een kilo aangekomen, maar het voelt als meer. Mijn buik puilt nu al een beetje over mijn broek heen.
dinsdag 10 april 2018 om 08:25
dinsdag 10 april 2018 om 16:27
Goedemiddag dames,
Sorry voor mijn afwezigheid. Ik lees wel geregeld mee maar ik ben op het moment zo moe en misselijk dat ik weinig kan. Daarbij heb ik een peuter die al heel mijn zwangerschap loopt te tobben met de griep en haar amandelen dat ik verder weinig tijd over hou.
Wat fijn om te horen dat alle echo’s er goed uit zien.
Ook ik heb vanwege bloedverlies al 3 echo’s gehad. En het ziet er allemaal super goed uit. Ik ben nu 9+2 weken zwanger. Over 2,5 week heb ik alweer de termijnecho
.
Sorry voor mijn afwezigheid. Ik lees wel geregeld mee maar ik ben op het moment zo moe en misselijk dat ik weinig kan. Daarbij heb ik een peuter die al heel mijn zwangerschap loopt te tobben met de griep en haar amandelen dat ik verder weinig tijd over hou.
Wat fijn om te horen dat alle echo’s er goed uit zien.
Ook ik heb vanwege bloedverlies al 3 echo’s gehad. En het ziet er allemaal super goed uit. Ik ben nu 9+2 weken zwanger. Over 2,5 week heb ik alweer de termijnecho
dinsdag 10 april 2018 om 22:49
woensdag 11 april 2018 om 09:11
Fijn Flipje!!
En bella ook met tussentijds bloedverlies, hopelijk stopt het snel en kun je fulltime genieten!!
Vanmorgen moest ik al bloedprikken, het is en blijft geen hobby en nu moesten ze ook nog knetter veel buisjes voor mijn idee. Hebben er al meer bloed moeten prikken? Bij mij was het om uit sluiten dat ik suiker heb, voldoende vitamines in mijn lijf en of ik alle kinderziektes heb gehad.
En bella ook met tussentijds bloedverlies, hopelijk stopt het snel en kun je fulltime genieten!!
Vanmorgen moest ik al bloedprikken, het is en blijft geen hobby en nu moesten ze ook nog knetter veel buisjes voor mijn idee. Hebben er al meer bloed moeten prikken? Bij mij was het om uit sluiten dat ik suiker heb, voldoende vitamines in mijn lijf en of ik alle kinderziektes heb gehad.
woensdag 11 april 2018 om 19:30
Hier eindelijk een afspraak bij vk en ook meteen voor echo, spannend! Merk dat het nu steeds echter wordt. Vanwege vele miskramen in mijn omgeving houd ik er heel erg rekening mee dat het niet blijft maar nu er een datum met de vk staat begint het gevoel te komen.
Ben wel bijna de hele dag misselijk, gelukkig helpt regelmatig eten. En ik ga vroeg naar bed want ik ben de gewoon op na een dag werken.
Mooi om zoveel kloppende hartjes te zien!
ps heb mezelf eindelijk in de tabel erbij gezet..
Ben wel bijna de hele dag misselijk, gelukkig helpt regelmatig eten. En ik ga vroeg naar bed want ik ben de gewoon op na een dag werken.
Mooi om zoveel kloppende hartjes te zien!
ps heb mezelf eindelijk in de tabel erbij gezet..
donderdag 12 april 2018 om 13:58
Vandaag de termijn echo gehad, wat bijzonder! Echt al een groot verschil met de eerste echo 2 weken geleden.
Ben wel wat terug gezet, 9+2 dus uitgetekende datum 13 november ipv 10 november.
We konden het kindje zelfs al zien bewegen met het hoofdje en de handjes. Daarnaast een mooie hartslag te zien volgens vk.
Over 2 weken mogen we een extra echo laten maken. Dan kunnen ze een iets mooiere echo foto maken. Nu zie je nog niet echt heel duidelijk t kindje.
Ben nu echt wel wat meer gerustgesteld!
Ben wel wat terug gezet, 9+2 dus uitgetekende datum 13 november ipv 10 november.
We konden het kindje zelfs al zien bewegen met het hoofdje en de handjes. Daarnaast een mooie hartslag te zien volgens vk.
Over 2 weken mogen we een extra echo laten maken. Dan kunnen ze een iets mooiere echo foto maken. Nu zie je nog niet echt heel duidelijk t kindje.
Ben nu echt wel wat meer gerustgesteld!