Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
...Naaiwerkje in de tuin...

Druk ochtendje Bam! Fijn dat Juul zo lekker gaat.

Ik snap nu waarom ik dan in de war was ja.
was ook maar plagerij, Compu.

Juul heeft veel geleerd daar, dus Juul gaat gewoon door. Hij vindt het onwijs leuk.
gaaaaap...

vanavond er waar weer vroeg in!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 02 maart 2009 @ 15:21:

was ook maar plagerij, Compu.

Juul heeft veel geleerd daar, dus Juul gaat gewoon door. Hij vindt het onwijs leuk.Met zwemmen bedoel je?
quote:Maleficent schreef op 02 maart 2009 @ 16:58:

gaaaaap...

[afbeelding]

vanavond er waar weer vroeg in!

Bah, slaaptekort is killing!

Berend hoorde ik ook vroeg vanmorgen (durde niet op de wekker te kijken, maar het was nog donker!) maar daarna was het weer stil tot half 8, hoeraaaa!!! Al heb ik daarna niet echt meer diep geslapen hoor.

Ik laat hem nu tussen de middag max 2 1/2 uur slapen. Best zielig ha ha. Nouja, hij maakt mij elke ochtend wakker, dus mag ik het best ;s middags doen. En ik doe het heel lieflijk

Berend ook hoor, die roept: papa papa.

Die vervolgens niet gaat hoor...

Hoe gaat het sporten?
Ja met zwemmen
Goedemiddag,

Klus is geklaard. Manlief had gisteravond geen zin meer om nog aan de salontafel te beginnen maar ik heb dan zoiets van: nú wil ik het af hebben, dus ben ik er aan begonnen. Vanochtend verder gegaan en tadáá..... helemaal klaar. Nu nog inrichten en een foto maken.

Daarna naar vriendin gegaan met Lianne en Tim. Ik moest naar de podoloog (wie dat woord ooit heeft bedacht......) omdat ik problemen hebben met mijn linkervoet. Dat worden dus steunzolen (ik voel me net zo'n oud wijf, maar als het helpt...).

Mamax, wat fijn dat je opa van de IC af is.

Hé, goed nieuws van jullie vrienden. Oh, ik hou ook helemaal niet van onenigheid, wil het liefst het gelijk hebben uitgepraat.

Bridges, ha, ha, lachen die opmerking van Ties!

Amalia, zo, jij had het goed voor elkaar, vanmiddag in de tuin. Lekker hoor. Wat leuk van Berend dat 'ie zo meedoet op de muziek.

Jin, arts nog gebeld?

Star, , wat een heerlijk kind heb je toch.

Bam, jij had een lekker druk ochtendje achter de rug. Vanmiddag wat rustiger gehad?

Mal, gefeliciteerd met je nominatie . Hopelijk een wat langere nacht voor je.

Naat, nog wakker of net zo brak als Mal?

Suus, lekker weekend gehad?

Juud, hoe gaat het?

Goede avond meiden!
Bam, is Bammeis nu officieel over? Of aanstaand weekend pas?
Ja, we hebben Bammeis gisteren weggebracht
Hoe was het afscheid Bam? Hoe ging het vandaag met haar? En met jullie?

Arts niet gebeld, gisteravond was de temperatuur goed. Maar mijn hemel, wat kwakkelt dat kind. Ondanks het poeder tegen astma en drie keer inhaleren en drie keer stomen blijft hij maar hees klinken en zo.
Dat duurt erg lang ja, Jin. Wil je ook niet voor de zekerheid even laten luisteren naar longen b.v.? Dat kan toch geen kwaad?

Of zie je er misschien tegenop?

Vond je het moeilijk Bam? En hoe reageerde Juul? Rustigjes in huis denk ik..

CG is ziek, dus heb vandaag de bank gehouden. Nu even naar de super voor brood e.d.
quote:Jinny schreef op 02 maart 2009 @ 19:30:

Hoe was het afscheid Bam? Hoe ging het vandaag met haar? En met jullie?

Arts niet gebeld, gisteravond was de temperatuur goed. Maar mijn hemel, wat kwakkelt dat kind. Ondanks het poeder tegen astma en drie keer inhaleren en drie keer stomen blijft hij maar hees klinken en zo.Jin, bah! Ik zou toch maar even langsgaan en die longen laten controleren hoor. Beter een keer teveel. Het arme kereltje.... Slaapt hij wel goed?
Bam, ik ga met L za 3 uur in Noord, jij?
Maar dat is allemaal afgelopen woensdag gedaan! En toen hebben we bergen medicijnen gekregen en dat moeten we nu een maand geven....

Arme CG, wat heeft ze Compu? Beterschap!

Amalia, heerlijk zo´n middagje, kun je van opknappen he?
quote:amalia schreef op 02 maart 2009 @ 19:50:

Bam, ik ga met L za 3 uur in Noord, jij?

Jij bedoeld met het nieuwe rooster vanaf 27 maart?

Zit Laurens bij de Orka's?
Arme, Simon. Wat een ellende voor het ventjuh. Die medicijnen zullen wel inwerktijd nodig hebben, denk ik?

Hopelijk gaat het snel beter
Zie jij op tegen de operatie Bam? Hoe gaat het met jullie en met Bammeis? Wel ANTWOORD geven ja;-).
We hadden zaterdag een afscheidsdagje gepland: Lunchen, keramieken en uit eten. Heel erg gezellig. Julian ook voorbereid afgelopen week en een paar x meegenomen naar haar nieuwe kamer, en gisteren weggebracht.

dat ging heel erg goed, hij zegt ook steeds suzie kamer he, mama.

De klap kan nog komen uiteraard, maar vanochtend was het heel even waar is bammeis, en meteen de conclusie dat ze op dr kamer was en verder niet over gehoord.

Hij zei gisteren wel toen ik vertelde dat bammeis wegging, ohh mama komt er een nieuw kindje he...... Hoe hij daar bij komt.

Het is stil zonder haar, en het is even wennen.

Had haar gisteren nog maar een tas boodschappen meegegeven onder het mom van laatste zorgstuiptrekkingen, haha kon ze wel om lachen.
We hadden haar gisteren nog een afscheidskadootje gegeven.

Een plastic fotohanger met haar dierbaren en foto's van de afgelopen 7 maanden hier. Vond ze echt helemaal geweldig.

Wij kregen van haar een hele lieve kaart, en wat kadootjes.

Had ik niet verwacht.
dat heb ik vanmorgen al getypt dat ik tegen de narcose op zie, Jinnyke. en de rest type ik net.
Ik lees het Bam. Lijkt me heel gek dat ze nu weg is. En ik vind jullie afscheidscadeautjke echt geweldig. Daar haalt ze vast heel veel warmte uit en ziet ze dat er veel om haar gegeven wordt.
quote:Jinny schreef op 02 maart 2009 @ 19:53:

Maar dat is allemaal afgelopen woensdag gedaan! En toen hebben we bergen medicijnen gekregen en dat moeten we nu een maand geven....

[

Dat is waar Jin. Maar als je je toch zorgen blijft maken... het is zo;n klein ventje, ze nemen je wel serieus hoor. Als moeder ben je de beste dokter.

Ik wil je niet ongerust maken!!!! Maar ik vind je ongerust klinken.
quote:bambino schreef op 02 maart 2009 @ 20:06:

We hadden zaterdag een afscheidsdagje gepland: Lunchen, keramieken en uit eten. Heel erg gezellig. Julian ook voorbereid afgelopen week en een paar x meegenomen naar haar nieuwe kamer, en gisteren weggebracht.

dat ging heel erg goed, hij zegt ook steeds suzie kamer he, mama.

De klap kan nog komen uiteraard, maar vanochtend was het heel even waar is bammeis, en meteen de conclusie dat ze op dr kamer was en verder niet over gehoord.

Hij zei gisteren wel toen ik vertelde dat bammeis wegging, ohh mama komt er een nieuw kindje he...... Hoe hij daar bij komt.

.

Ja Bam, hoe zou hij daar nou bijkomen....?

Laurens is een Walvis, Berend Dolfijntje.

Niet te vergelijken met jouw verhaal maar moet er ineens aan denken:

Laurens vroeg zondag toen we aan tafel zaten ineens heel serieus: mama, wanneer komt Bomba terug.

Het was ook meteen weer over hoor, toen ik zei dat hij nu ergens anders woont, maar toch....

Anyway, die kleintjes zijn makkelijk maar er gaat ook een hoop om in die koppies van ze.
Oh Amalia, dat snijdt door het hart! Oudste heeft vorige week de hele middag bij de deur gestaan toen ik aan het werk was (man was thuis). Hij bleef maar roepen en huilen, waar is mamma nou?
quote:amalia schreef op 02 maart 2009 @ 20:17:

[...]

Ja Bam, hoe zou hij daar nou bijkomen....?

Laurens is een Walvis, Berend Dolfijntje.

Niet te vergelijken met jouw verhaal maar moet er ineens aan denken:

Laurens vroeg zondag toen we aan tafel zaten ineens heel serieus: mama, wanneer komt Bomba terug.

Het was ook meteen weer over hoor, toen ik zei dat hij nu ergens anders woont, maar toch....

Anyway, die kleintjes zijn makkelijk maar er gaat ook een hoop om in die koppies van ze.

Het is hartstikke te vergelijken, voor Laurens is Bomba waarschijnlijk gelijk aan een mens. En idd er gaat veel om in die koppies, ze weten het precies.

Laurens zal Bomba echt wel missen, anders begint hij er niet zomaar over denk ik.

Ah Juul is nu ook walvis, maar dan middel. Ze wilde hem naar de Orka's hebben maar dat is vanaf 4 jaar, dus ze zal wel in de war zijn met zijn leeftijd denk ik zo ( zitten er een paar van 4 jaar).

Waarschijnlijk wordt het dan die van Laurens zijn groep, of hij blijft waar die nu zit. Juul vindt Suze zo leuk & de tijd is ook een stuk aantrekkelijker.

Is de Juf van Laurens leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven