Entertainment alle pijlers

De Pfaffs

13-11-2006 22:17 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook graag naar dit programma? Ik heb hier op het forum ooit een topic over De Pfaffs gezien maar zoek functie leverde niets op...

Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen?
Ik ben er wel heel erg mee bezig. :$

Maar op de site van RTL staat het volgende uitzendschema:

Uitzendschema

[fgcolor=#0000ff]di 17-04, 19:53 uur, RTL 7[/fgcolor]

[fgcolor=#0000ff]wo 18-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]

[fgcolor=#0000ff]do 19-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]

[fgcolor=#800080]vr 20-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]

[fgcolor=#800080]zo 22-04, 21:00 uur, RTL 4[/fgcolor]

Dus vrijdag ook een uitzending en zondag om 21.00 uur!!

Dan verandert het rijtje dus als volgt:

Maandag: aflevering 3

Dinsdag: 4

Woensdag: 5

Donderdag: 6

Vrijdag: 7

Zondag: 8

Dan zijn we dus helemaal bij. Zou het dan volgende week niet meer komen?

Ik ga toch maar even een mailtje sturen naar RTL. Erg hè.
Ook hoier was het zondag flink balen.

Soms krijg je echt de hik van RTL. Er is al nix op die kijkbuis en dan gaan ze ook nog even de programering omgooien.

Gister dus maar naar 5 gekeken en die boeiende speech van JM proberen te volgen. Ik was de weg WEER kwijt bij het " begin van het begin........". Dat die man zelf snapt wat hij zegt.

Hij werd hier laatst vergeleken met Cruijf. En omdat hij, volgens mij tv-gids, volgende week 60 wordt (moet je je indenken, er is een heuse thema avond over hem) staan er een paar quotes van hem bij. Let op "Als im, thuis kom van een tv-analyse, vraagt mijn vrouw altijd:" wat heb je gezegd?" Dan zeg ik:" al sla je me dood".  Zoiets moetJM toch ook zeggen als hij thuis komt.
Nou mensen, ik heb nieuws. ;(

Was natuurlijk wel te verwachten. Maar wat moet ik nu elke avond doen? :P

Beste kijker,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De Pfaff's zijn afgelopen  zondag om 21:00 uur uitgezonden.

Deze aflevering wordt  a.s. vrijdag herhaald om 19:50 uur op RTL7.

Na deze uitzending is de serie alleen nog te zien met nieuwe delen op

zondagavond om 21:00 uur op RTL4.

Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksvoorlichting
Hoi Aliminimi, goed werk hoor, haha, ik moest echt lachen om je posting.:D

Maar idd, wat een leegte elke avond straks.

Dan maar in de tuin werken, bbq-en roseetje drinken.

Maar ik zit vrijdag aan de buis. Oh nee, ik heb al een afpraak. :(
Wat moeten we nu om 20.00 uur???????????

Ik weet het niet, laten we maar hopen dat we vanaf volgende week beter weer krijgen kunnen we lekker buiten gaan zitten.

En dan een hele week wachten op het vervolg.

Weten ze bij RTL wel wat ze ons aandoen?
We kunnen ook met z'n allen naar deal or no deal gaan kijken. Dan gaan bij tien de kijkcijfers eindelijk eens omhoog.
Of toch maar eens GTST gaan volgen. Geen idee waar het over gaat, maar het zal vast niet al te moeilijk invallen zijn. :D

Maar dan zijn we daar eindelijk aan gewend, krijgen we weer de zomerprogammering. Dat betekent: herhaling, herhaling, herhaling, herhaling.

Hé, misschien kunnen we RTL een mailtje sturen of ze de Pfaff's vanaf de eerste aflevering kunnen herhalen. Lijkt me een goed plan.

We gaan dit jaar niet op vakantie en als het goed gaat, krijg ik eind augustus een baby. Dus kan ik me heerlijk thuis op de bank ontspannen.

;):)

Gisteravond eindelijk eens begonnen aan een digitaal fotoboekje. De eerste foto's zijn nog van vorig jaar. :$

Dus helemaal geen TV gekeken. Woensdag is toch al niet echt mijn favoriete TV-avond. Dus toch nog wat positiefs.
Gisteren in de nieuwe TV-gids gekeken.

Vanaf maandag komt Allo Allo weer. Mwah.

Maar zondag wel de Pfaffs. Leuk. Dan wordt de baby geboren!!

In de gids stond weer 22.00 uur, volgens mij. Maar het is dus om 21.00 uur.

Handig, zo'n gids. :P
quote:

Gisteren in de nieuwe TV-gids gekeken.

Vanaf maandag komt Allo Allo weer. Mwah.

Maar zondag wel de Pfaffs. Leuk. Dan wordt de baby geboren!!

In de gids stond weer 22.00 uur, volgens mij. Maar het is dus om 21.00 uur.

Handig, zo'n gids. :P Bij mij staat in de nieuwe 21.00 uur en van afgelopen week 22 uur heb de Veronica gids:P
Weet iemand of het mogelijk is om de aflevering van gister ergens te bekijken of te downloaden? Ik heb em gemist, en wil em erg graag zien! Vooral omdat Lindsey is bevallen, en zij is toch wel m'n favoriet..
nog ff ter aanvulling... Ik heb al op de site van rtl video gekeken, en op de site van vtm. Maar op beide sites is de aflevering nog niet te zien...
quote:

Nou mensen, ik heb nieuws. ;(

Was natuurlijk wel te verwachten. Maar wat moet ik nu elke avond doen? :P

Beste kijker,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De Pfaff's zijn afgelopen  zondag om 21:00 uur uitgezonden.

Deze aflevering wordt  a.s. vrijdag herhaald om 19:50 uur op RTL7.

Na deze uitzending is de serie alleen nog te zien met nieuwe delen op

zondagavond om 21:00 uur op RTL4.

Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksvoorlichting

Aha! vandaar dus, ik zat gisteravond al helemaal klaar om 19.50 om te gaan kijken....... niks!! :(

Vond het al wel vreemd dat er zondag ineens een aflevering was, die heb ik gelukkig wel gezien.

Maar zitten we nu in seizoen 5 waarin ze in Belgie ook al zitten of lopen we nog steeds 1 seizoen achter?
Ohw nou ik heb even op de site gekeken van de Pfaffs maar we zitten inderdaad al in seizoen 5 waarin ze in Belgie ook zitten. Ik dacht dat we behoorlijk achterliepen maar dat valt reuze mee.:) Jammer dat het niet meer dagelijks komt hoor..
Wij zitten hier ook met afkickverschijnselen.

Ze mogen wel weer opnieuw beginnen met de eerste afleveringen.

Volgens mij heb ik die nog nooit gezien.
Wat heerst er hier een radiostilte!!!!

Kijkt er niemand meer met dit goeie weer?
Ikke wel.

Ik moest afgelopen zomdag heel hard slikken toen de beelden van Bompa in het ziekenhuis te zien waren. Wat was die man er slecht aan toe.

Ik vond trouwens al de hele aflevering dat je goed kon zien dat hij achteruit ging.
Hoi Claudia, ik vond het hier ook al stil worden, en heb goede weer maar de schuld gegeven. En natuurlijk zijn er door de week geen herhalingen meer, wat ik nog steeds erg jammer vind. Ik ga zo maar even op de vtm site kijken naar de aflevering die in Belgie zijn uitgezonden...

Maargoed, nog 2 dagen en dan kunnen we weer gaan kijken.
Niemand gisteren gekeken?

Ik vind Bruce een leuke baby, maar dat komt ook omdat ik Lindsey en Dave erg leuk vind. Op de VTM site zie je Bruce al groter en Lindsey met de bolle buik van nr. 2.
Hoi,

Ik vind t vreselijk dat t alleen nog maar op zondag komt en ik vind de aflevering ook zo kort...Ik baal er echt van, maja niks aan te doen!! Ik vond trouwens dat Lyndsey er afgelopen zondag er goed uitzag!!

En Bruce heeft idd een heerlijk koppie zeg!

Groetjes Pfaff fan
Hij is wel groot Bruce, afgelopen zondag zat Carmen met Liam en Lindsey met Bruce en veel verschil zag ik niet (in grootte dan). Maar 't zijn wel poepies hoor. Ik vind Keanu er ook zo engelachtig uitzien, maar wat een handenbinder zeg, je moet ogen voor èn achter hebben pfjoe.

Oh ja, zat ik me af te vragen, doen ze niet aan borstvoeding in Belgie? Heb ik ze namelijk nooit over gehoord (zowel Debby als Lindsey niet). Maakt verder niet uit natuurlijk, maar moest er ineens aan denken toen ze met die flesjes zaten.
Ik kijk natuurlijk ook trouw elke zondag.

Mij was ook al opgevallen, dat de aflevering korter zijn. Volgens mij wordt het laatste stuk er afgeknipt. En dat allemaal voor Dancing wis de stars. :(
quote:

Oh ja, zat ik me af te vragen, doen ze niet aan borstvoeding in Belgie? Heb ik ze namelijk nooit over gehoord (zowel Debby als Lindsey niet). Maakt verder niet uit natuurlijk, maar moest er ineens aan denken toen ze met die flesjes zaten.

Ik denk dat de Pfaffs niet aan borstvoeding doen, want dan kunnen ze niet drinken.

Het viel me al op dat toen ze zwanger waren ze bij elke gelegenheid wijn of champagne dronken. En nu zat Lindsey met Bruce op de bank en het viel me gelijk op dat er een glas wijn naast haar stond.
Wie heeft er toevallig afgelopen woensdag (16 mei) naar Jensen gekeken?

Daar zaten JM en Kelly.

Er werden fragmenten getoond van de begrafenis van Bompa :R.

Kelly gaf toen aan dat ze in Belgie veel commentaar haddeb gehad op hun sluiers en ze zei nogmaals dat dit de wens van Bompa was. Hij had dit gezien op de begrafenis van Monte Carlo en vond dat mooi. Zij hebben toen die wens van hem in vervulling gebracht. En over de zonnebrillen zei ze: " als je 3/4 dagen geweend hebt, dan ga je echt niet op camera zonder zonnebril"

Ook ging het over dat fragment met die tuinman en Kelly vertede dat die man in eerste instantie schrok, maar dat hij naderhand wel erom kon lachen. Maar DAT laten ze natuurlijk niet zien.

Verder mis ik mijn dagelijkse portie Pfaff's toch wel. Je kon zo lekker even niet nadenken over de dingen van alledag en even lekker lachen.
Wij "hebben" ze nog elke zondagavond op VTM.

Maar ik heb de laatste tijd wel al wat afleveringen gemist, wegens niet thuis....

Toch moet ik eerlijk bekennen dat ze me veel minder boeien dan vroeger....

't is niet altijd even "puur natuur".  Natuurlijk gebeurt er niet altijd iets spectaculairs in een mensenleven, maar nu merk je echt dat ze scenario's "instuderen".  Geforceerde uitstappen, uitgelokte situaties... De kunst van succestelevisie is tijdig stoppen, uit een uitgedroogde citroen komt geen sap.

Misschien toch tijd voor een break.
Shit, gisteren helemaal vergeten te kijken.Was er nog wat leuks gebeurd???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven