De Pfaffs
dinsdag 17 april 2007 om 08:34
Ik ben er wel heel erg mee bezig. 
Maar op de site van RTL staat het volgende uitzendschema:
Uitzendschema
[fgcolor=#0000ff]di 17-04, 19:53 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#0000ff]wo 18-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#0000ff]do 19-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#800080]vr 20-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#800080]zo 22-04, 21:00 uur, RTL 4[/fgcolor]
Dus vrijdag ook een uitzending en zondag om 21.00 uur!!
Dan verandert het rijtje dus als volgt:
Maandag: aflevering 3
Dinsdag: 4
Woensdag: 5
Donderdag: 6
Vrijdag: 7
Zondag: 8
Dan zijn we dus helemaal bij. Zou het dan volgende week niet meer komen?
Ik ga toch maar even een mailtje sturen naar RTL. Erg hè.
Maar op de site van RTL staat het volgende uitzendschema:
Uitzendschema
[fgcolor=#0000ff]di 17-04, 19:53 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#0000ff]wo 18-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#0000ff]do 19-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#800080]vr 20-04, 19:50 uur, RTL 7[/fgcolor]
[fgcolor=#800080]zo 22-04, 21:00 uur, RTL 4[/fgcolor]
Dus vrijdag ook een uitzending en zondag om 21.00 uur!!
Dan verandert het rijtje dus als volgt:
Maandag: aflevering 3
Dinsdag: 4
Woensdag: 5
Donderdag: 6
Vrijdag: 7
Zondag: 8
Dan zijn we dus helemaal bij. Zou het dan volgende week niet meer komen?
Ik ga toch maar even een mailtje sturen naar RTL. Erg hè.
dinsdag 17 april 2007 om 11:52
Ook hoier was het zondag flink balen.
Soms krijg je echt de hik van RTL. Er is al nix op die kijkbuis en dan gaan ze ook nog even de programering omgooien.
Gister dus maar naar 5 gekeken en die boeiende speech van JM proberen te volgen. Ik was de weg WEER kwijt bij het " begin van het begin........". Dat die man zelf snapt wat hij zegt.
Hij werd hier laatst vergeleken met Cruijf. En omdat hij, volgens mij tv-gids, volgende week 60 wordt (moet je je indenken, er is een heuse thema avond over hem) staan er een paar quotes van hem bij. Let op "Als im, thuis kom van een tv-analyse, vraagt mijn vrouw altijd:" wat heb je gezegd?" Dan zeg ik:" al sla je me dood". Zoiets moetJM toch ook zeggen als hij thuis komt.
Soms krijg je echt de hik van RTL. Er is al nix op die kijkbuis en dan gaan ze ook nog even de programering omgooien.
Gister dus maar naar 5 gekeken en die boeiende speech van JM proberen te volgen. Ik was de weg WEER kwijt bij het " begin van het begin........". Dat die man zelf snapt wat hij zegt.
Hij werd hier laatst vergeleken met Cruijf. En omdat hij, volgens mij tv-gids, volgende week 60 wordt (moet je je indenken, er is een heuse thema avond over hem) staan er een paar quotes van hem bij. Let op "Als im, thuis kom van een tv-analyse, vraagt mijn vrouw altijd:" wat heb je gezegd?" Dan zeg ik:" al sla je me dood". Zoiets moetJM toch ook zeggen als hij thuis komt.
dinsdag 17 april 2007 om 13:30
Nou mensen, ik heb nieuws. ;(
Was natuurlijk wel te verwachten. Maar wat moet ik nu elke avond doen?
Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De Pfaff's zijn afgelopen zondag om 21:00 uur uitgezonden.
Deze aflevering wordt a.s. vrijdag herhaald om 19:50 uur op RTL7.
Na deze uitzending is de serie alleen nog te zien met nieuwe delen op
zondagavond om 21:00 uur op RTL4.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Beste kijker,
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
woensdag 18 april 2007 om 21:41
donderdag 19 april 2007 om 08:27
Of toch maar eens GTST gaan volgen. Geen idee waar het over gaat, maar het zal vast niet al te moeilijk invallen zijn. 
Maar dan zijn we daar eindelijk aan gewend, krijgen we weer de zomerprogammering. Dat betekent: herhaling, herhaling, herhaling, herhaling.
Hé, misschien kunnen we RTL een mailtje sturen of ze de Pfaff's vanaf de eerste aflevering kunnen herhalen. Lijkt me een goed plan.
We gaan dit jaar niet op vakantie en als het goed gaat, krijg ik eind augustus een baby. Dus kan ik me heerlijk thuis op de bank ontspannen.
:)
Gisteravond eindelijk eens begonnen aan een digitaal fotoboekje. De eerste foto's zijn nog van vorig jaar.
Dus helemaal geen TV gekeken. Woensdag is toch al niet echt mijn favoriete TV-avond. Dus toch nog wat positiefs.
Maar dan zijn we daar eindelijk aan gewend, krijgen we weer de zomerprogammering. Dat betekent: herhaling, herhaling, herhaling, herhaling.
Hé, misschien kunnen we RTL een mailtje sturen of ze de Pfaff's vanaf de eerste aflevering kunnen herhalen. Lijkt me een goed plan.
We gaan dit jaar niet op vakantie en als het goed gaat, krijg ik eind augustus een baby. Dus kan ik me heerlijk thuis op de bank ontspannen.
Gisteravond eindelijk eens begonnen aan een digitaal fotoboekje. De eerste foto's zijn nog van vorig jaar.
Dus helemaal geen TV gekeken. Woensdag is toch al niet echt mijn favoriete TV-avond. Dus toch nog wat positiefs.
vrijdag 20 april 2007 om 16:35
quote:
Gisteren in de nieuwe TV-gids gekeken.
Vanaf maandag komt Allo Allo weer. Mwah.
Maar zondag wel de Pfaffs. Leuk. Dan wordt de baby geboren!!
In de gids stond weer 22.00 uur, volgens mij. Maar het is dus om 21.00 uur.
Handig, zo'n gids.
Bij mij staat in de nieuwe 21.00 uur en van afgelopen week 22 uur heb de Veronica gids:P
Gisteren in de nieuwe TV-gids gekeken.
Vanaf maandag komt Allo Allo weer. Mwah.
Maar zondag wel de Pfaffs. Leuk. Dan wordt de baby geboren!!
In de gids stond weer 22.00 uur, volgens mij. Maar het is dus om 21.00 uur.
Handig, zo'n gids.
woensdag 25 april 2007 om 07:30
quote:
Beste kijker,
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Aha! vandaar dus, ik zat gisteravond al helemaal klaar om 19.50 om te gaan kijken....... niks!!
Vond het al wel vreemd dat er zondag ineens een aflevering was, die heb ik gelukkig wel gezien.
Maar zitten we nu in seizoen 5 waarin ze in Belgie ook al zitten of lopen we nog steeds 1 seizoen achter?
Beste kijker,
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Aha! vandaar dus, ik zat gisteravond al helemaal klaar om 19.50 om te gaan kijken....... niks!!
Vond het al wel vreemd dat er zondag ineens een aflevering was, die heb ik gelukkig wel gezien.
Maar zitten we nu in seizoen 5 waarin ze in Belgie ook al zitten of lopen we nog steeds 1 seizoen achter?
vrijdag 4 mei 2007 om 22:26
Hoi Claudia, ik vond het hier ook al stil worden, en heb goede weer maar de schuld gegeven. En natuurlijk zijn er door de week geen herhalingen meer, wat ik nog steeds erg jammer vind. Ik ga zo maar even op de vtm site kijken naar de aflevering die in Belgie zijn uitgezonden...
Maargoed, nog 2 dagen en dan kunnen we weer gaan kijken.
Maargoed, nog 2 dagen en dan kunnen we weer gaan kijken.
maandag 7 mei 2007 om 17:51
dinsdag 8 mei 2007 om 13:33
Hij is wel groot Bruce, afgelopen zondag zat Carmen met Liam en Lindsey met Bruce en veel verschil zag ik niet (in grootte dan). Maar 't zijn wel poepies hoor. Ik vind Keanu er ook zo engelachtig uitzien, maar wat een handenbinder zeg, je moet ogen voor èn achter hebben pfjoe.
Oh ja, zat ik me af te vragen, doen ze niet aan borstvoeding in Belgie? Heb ik ze namelijk nooit over gehoord (zowel Debby als Lindsey niet). Maakt verder niet uit natuurlijk, maar moest er ineens aan denken toen ze met die flesjes zaten.
Oh ja, zat ik me af te vragen, doen ze niet aan borstvoeding in Belgie? Heb ik ze namelijk nooit over gehoord (zowel Debby als Lindsey niet). Maakt verder niet uit natuurlijk, maar moest er ineens aan denken toen ze met die flesjes zaten.
dinsdag 8 mei 2007 om 15:06
quote:
Ik denk dat de Pfaffs niet aan borstvoeding doen, want dan kunnen ze niet drinken.
Het viel me al op dat toen ze zwanger waren ze bij elke gelegenheid wijn of champagne dronken. En nu zat Lindsey met Bruce op de bank en het viel me gelijk op dat er een glas wijn naast haar stond.
Ik denk dat de Pfaffs niet aan borstvoeding doen, want dan kunnen ze niet drinken.
Het viel me al op dat toen ze zwanger waren ze bij elke gelegenheid wijn of champagne dronken. En nu zat Lindsey met Bruce op de bank en het viel me gelijk op dat er een glas wijn naast haar stond.
vrijdag 18 mei 2007 om 20:45
Wie heeft er toevallig afgelopen woensdag (16 mei) naar Jensen gekeken?
Daar zaten JM en Kelly.
Er werden fragmenten getoond van de begrafenis van Bompa :R.
Kelly gaf toen aan dat ze in Belgie veel commentaar haddeb gehad op hun sluiers en ze zei nogmaals dat dit de wens van Bompa was. Hij had dit gezien op de begrafenis van Monte Carlo en vond dat mooi. Zij hebben toen die wens van hem in vervulling gebracht. En over de zonnebrillen zei ze: " als je 3/4 dagen geweend hebt, dan ga je echt niet op camera zonder zonnebril"
Ook ging het over dat fragment met die tuinman en Kelly vertede dat die man in eerste instantie schrok, maar dat hij naderhand wel erom kon lachen. Maar DAT laten ze natuurlijk niet zien.
Verder mis ik mijn dagelijkse portie Pfaff's toch wel. Je kon zo lekker even niet nadenken over de dingen van alledag en even lekker lachen.
Daar zaten JM en Kelly.
Er werden fragmenten getoond van de begrafenis van Bompa :R.
Kelly gaf toen aan dat ze in Belgie veel commentaar haddeb gehad op hun sluiers en ze zei nogmaals dat dit de wens van Bompa was. Hij had dit gezien op de begrafenis van Monte Carlo en vond dat mooi. Zij hebben toen die wens van hem in vervulling gebracht. En over de zonnebrillen zei ze: " als je 3/4 dagen geweend hebt, dan ga je echt niet op camera zonder zonnebril"
Ook ging het over dat fragment met die tuinman en Kelly vertede dat die man in eerste instantie schrok, maar dat hij naderhand wel erom kon lachen. Maar DAT laten ze natuurlijk niet zien.
Verder mis ik mijn dagelijkse portie Pfaff's toch wel. Je kon zo lekker even niet nadenken over de dingen van alledag en even lekker lachen.
vrijdag 18 mei 2007 om 23:53
Wij "hebben" ze nog elke zondagavond op VTM.
Maar ik heb de laatste tijd wel al wat afleveringen gemist, wegens niet thuis....
Toch moet ik eerlijk bekennen dat ze me veel minder boeien dan vroeger....
't is niet altijd even "puur natuur". Natuurlijk gebeurt er niet altijd iets spectaculairs in een mensenleven, maar nu merk je echt dat ze scenario's "instuderen". Geforceerde uitstappen, uitgelokte situaties... De kunst van succestelevisie is tijdig stoppen, uit een uitgedroogde citroen komt geen sap.
Misschien toch tijd voor een break.
Maar ik heb de laatste tijd wel al wat afleveringen gemist, wegens niet thuis....
Toch moet ik eerlijk bekennen dat ze me veel minder boeien dan vroeger....
't is niet altijd even "puur natuur". Natuurlijk gebeurt er niet altijd iets spectaculairs in een mensenleven, maar nu merk je echt dat ze scenario's "instuderen". Geforceerde uitstappen, uitgelokte situaties... De kunst van succestelevisie is tijdig stoppen, uit een uitgedroogde citroen komt geen sap.
Misschien toch tijd voor een break.