Entertainment alle pijlers

De Pfaffs

13-11-2006 22:17 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook graag naar dit programma? Ik heb hier op het forum ooit een topic over De Pfaffs gezien maar zoek functie leverde niets op...

Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen?
quote:Wil iemand weten wat Lindsey krijgt, een jongetje of een meisje. Ik woon in belgie en afgelopen zondag werd het bekend gemaakt. Ik wil niet spoilen.Ik ook, niet daarom had ik een paar weken geleden in het midden gelaten wat ik in Belgie in een tijdschrift had gelezen, maar daarna heeft iemand het toch gemeld. En idd, het staat ook gewoon op de pfaff site te lezen sinds een week of 2.
Sinds 23 mei om precies te zijn.

Zie www.jmpfaff.be
Voor degene onder ons die een dvd- of video-recorder hebben, en niet zo laat nog wakker zijn.

ZONDAG KUNNEN WE (als het goed is) EXTRA LANG GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!

Vanaf 22.00 uur tot 23.30 uur.

Gaat het hier misschien ook weer wat lopen.
Ik heb het ook gelezen in de gids. Leuk!! Ga zo even de recorder instellen.
Pfff vind dit tijdstip van uitzendeb echt ff aanpoten zeg,mn ogen vallen haast dicht.Ligt het aan mij of vinden jullie ook dat het echt teveel is voor Carmen,al die kleinkinderen tegelijk?Kiano en Liam zijn echt 2 beauties zeg!! Bruce daarintegen....sorry
Op die foto's vond ik hem wel schattig hoor.
Liam en Keano zijn inderdaad mooie kindjes, maar ik hoop voor Debby dat Liam niet zo'n boender wordt als zijn broer. Daar heb je echt je handen aan vol denk ik. Bruce is ook een lekker mannetje, maar is gewoon wat groffer. Maar dat zijn Lindsey en Dave toch ook. Ik vond de foto's in elk geval prachtig.
Oh, ik vind Bruce echt een lekkere baby. Lekker stevig, ik vind dat mooi bij kindjes. Ik vind Liam niet zo'n mooie uitdrukking hebben, maar Keano is ook een heel mooi mannetje. Was even lekker, anderhalf uur pfaffs. Vond het wel weer leuke uitzendingen. Ik vind het idd voor Carmen een beetje te hoor. Ik snapte ook niet zo goed waar Debby was met dat verjaardagscadeau voor Keano, zaten die al in dat speelparadijs? Arme Carmen, want in september bevalt Lyndsey ook van de 2e.

Maar volgens mij brengt zij Bruce ook niet zo vaak naar Carmen, of ze is er zelf bij.
Ik heb voor het eerst in een aantal weken de nieuwe serie van de Pfaffs gezien en ik vond het altijd erg leuk, maar ik vind het nou alleen nog maar om die kleinkinderen draaien. Ik loop al een winkel uit als een kind daar keihard staat te bleren, laat staan dat ik daar op zondagavond nog een keer vrijwillig naar ga zitten kijken. En ik vind het niet normaal dat Carmen op al die kinderen past. Dat is toch veel te veel voor haar. Volgens mij liepen en lagen ze er allemaal, behalve Shania. Ik vind overigens Shania en Kenji leuke kinderen, maar ik zag dat Kenji nog steeds met een speen in zijn mond loopt, en dat vind ik wel een beetje extreem. Die Keano vind ik echt een rotjong, en die andere 2 poepen en janken alleen nog maar, dus daar kan ik niets van zeggen. Maar ik vind de Pfaffs er op deze manier niet leuker op worden.
Die kinderen horen toch bij de familie en als je je eraan stoort kijk je toch gewoon niet. En dat poepen en janken van die andere 2 komt vast omdat het nog babies zijn, denk je ook niet?
Ik ben het met je eens baja, dat de kinderen bij de familie horen en natuurlijk wil ik er heus wel wat van zien, ik ben nl. expres gaan kijken omdat ik benieuwd was naar Bruce. Maar er is wel meer dan alleen die kinderen. Kelly en Sam met hun snabbels, Nicolas en Debby met hun salon en zijn modellenwerk, wat ik overig wel een leuk stukje vond afgelopen zondag en Lindsey en Dave maakten in het verleden ook nog wel eens wat leuke dingen mee. Jean Marie heeft ook nog overal zijn klusjes, dus dat lijkt me genoeg om een programma mee te vullen. Ik bleef er tot voor kort voor thuis, maar als er aan die laatste dingen bijna geen aandacht meer geschonken en bijna alleen nog maar de kleinkinderen, nee dat hoeft voor mij niet, en dan kijk ik inderdaad niet meer.
quote:Ik ben het met je eens baja, dat de kinderen bij de familie horen en natuurlijk wil ik er heus wel wat van zien, ik ben nl. expres gaan kijken omdat ik benieuwd was naar Bruce. Maar er is wel meer dan alleen die kinderen. Kelly en Sam met hun snabbels, Nicolas en Debby met hun salon en zijn modellenwerk, wat ik overig wel een leuk stukje vond afgelopen zondag en Lindsey en Dave maakten in het verleden ook nog wel eens wat leuke dingen mee. Jean Marie heeft ook nog overal zijn klusjes, dus dat lijkt me genoeg om een programma mee te vullen. Ik bleef er tot voor kort voor thuis, maar als er aan die laatste dingen bijna geen aandacht meer geschonken en bijna alleen nog maar de kleinkinderen, nee dat hoeft voor mij niet, en dan kijk ik inderdaad niet meer. Jeetje, waar maak je je druk om. Het is maar een programma...:?
Als het alleen maar om een programma gaat, waarom bestaat het De Pfaffs topic dan? Mag je alleen maar zeggen dat je het leuk vind? Ik maak me er verder ook niet druk om, maar het viel me gewoon op dat we op een gegeven moment alleen nog maar naar een redderende Carmen zaten te kijken die tussen de huilende kinderen zat. Ik kijk gewoon liever naar een stukje waar Nicolas bij de modeshow van Gordon meedoet oid.
@galena, ik schreef ook dat ik het een beetje gortig vond voor carmen, daar heb je ook gelijk in. Maarja, da's hun keuze en met het komen van de kinderen en het opgroeien zal het programma ook veranderen.

Ik denk ook niet dat ze nog 10 jaar doorgaan ermee. Ik heb met meer programma's op een gegeven moment het gevoel gehad dat het me niet meer boeide en dan stopte ik met kijken. Het Pfaffs topic wordt ook minder bezocht, en we hebben al eens erover gehad dat we de belevenissen van JM ook niet interessant vonden, maar alleen die kinderen en de kleinkinderen. Tja, die speendiscussie is hier ook al gevoerd. Is ook idioot.

Ik blijf nog wel even kijken maar ik snap dat sommigen nu gaan afhaken.
quote:Als het alleen maar om een programma gaat, waarom bestaat het De Pfaffs topic dan? Mag je alleen maar zeggen dat je het leuk vind? Inderdaad, hahaha!;)
quote:Als het alleen maar om een programma gaat, waarom bestaat het De Pfaffs topic dan? Mag je alleen maar zeggen dat je het leuk vind? Ik maak me er verder ook niet druk om, maar het viel me gewoon op dat we op een gegeven moment alleen nog maar naar een redderende Carmen zaten te kijken die tussen de huilende kinderen zat. Ik kijk gewoon liever naar een stukje waar Nicolas bij de modeshow van Gordon meedoet oid.Ben het met je eens hoor

Ben ook véél minder gaan kijken. Was JM al zat met zijn schnabbels en ik vind ook dat het nu te veel over de kleinkinderen gaat.

Het leukst vond ik gewoon te zien hoe de dochters met hun man omgaan en hun leven zelfstandig op proberen te bouwen.

Neem aan dat je hier gewoon mag zeggen of je de Pfaffs leuk vindt of niet. Ider zijn smaak/mening
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Ik ben het met je eens baja, dat de kinderen bij de familie horen en natuurlijk wil ik er heus wel wat van zien, ik ben nl. expres gaan kijken omdat ik benieuwd was naar Bruce. Maar er is wel meer dan alleen die kinderen. Kelly en Sam met hun snabbels, Nicolas en Debby met hun salon en zijn modellenwerk, wat ik overig wel een leuk stukje vond afgelopen zondag en Lindsey en Dave maakten in het verleden ook nog wel eens wat leuke dingen mee. Jean Marie heeft ook nog overal zijn klusjes, dus dat lijkt me genoeg om een programma mee te vullen. Ik bleef er tot voor kort voor thuis, maar als er aan die laatste dingen bijna geen aandacht meer geschonken en bijna alleen nog maar de kleinkinderen, nee dat hoeft voor mij niet, en dan kijk ik inderdaad niet meer.Excuses mijnerzijds, ik had begrepen dat je net was begonnen met kijken en dat dus niet leuk vond. Ik had niet door dat je het al langer volgde en eerst wel leuk vond. Vandaar dat ik zoiets had van nou dan kijk je toch niet.

Ik vind ook dat het allemaal wat gezapiger wordt, beetje steeds hetzelfde. Het is dat ik gewoon ontzettend nieuwsgierig ben aangelegd, dus ik wil weten wat ze doen. Beetje een gluurder eigenlijk ;)
De pfaaf's lopen hier in nedreland nog wel even (voor degene die het gezapig vindt worden), deze cyclus duurt 42 afl en ze zijn het nieuwe seizoen alweer aan het " tapen". Zo wordt het gezegd op de Pfaff site zelf.
quote:Ik heb voor het eerst in een aantal weken de nieuwe serie van de Pfaffs gezien en ik vond het altijd erg leuk, maar ik vind het nou alleen nog maar om die kleinkinderen draaien. Ik loop al een winkel uit als een kind daar keihard staat te bleren, laat staan dat ik daar op zondagavond nog een keer vrijwillig naar ga zitten kijken. En ik vind het niet normaal dat Carmen op al die kinderen past. Dat is toch veel te veel voor haar. Volgens mij liepen en lagen ze er allemaal, behalve Shania. Ik vind overigens Shania en Kenji leuke kinderen, maar ik zag dat Kenji nog steeds met een speen in zijn mond loopt, en dat vind ik wel een beetje extreem. Ook Shania heeft nog steeds een speen!! Hoe oud zal zij onderhand zijn, een jaar of 6? Ik zou me kapot schamen als mijn dochter op die leeftijd nog met een speen over straat loopt! Die Keano vind ik echt een rotjong, Vind je het gek? Hij ziet zijn ouders amper, oma probeert 'm op te voeden maar heeft nog tig kleinkinderen die bezig gehouden moeten worden. en die andere 2 poepen en janken alleen nog maar, dus daar kan ik niets van zeggen. Maar ik vind de Pfaffs er op deze manier niet leuker op worden.Er staat me iets van bij dat Carmen ooit gezegd heeft dat ze alles voor haar dochters doet (in de zin van op de kleinkinderen passen) omdat Jean-Marie en Carmen vroeger niet veel tijd voor hun dochters hadden.

Ze runden een sportzaak en de meiden werden merendeel door Bompa + zijn vrouw opgevoed.
Even een vraagje over de aflevering van gisteren avond.

Er was een stukje in, waarbij een van de pfaffjes een behandeling kreeg met een kaars, weet iemand van jullie hoe zo iets heet, en waar je dat kan laten doen.

Alvast bedankt!
Sorry, ben ik ook vergeten. Vond het wel wazig hoor. Ik bedoel, welk afval komt er nou via mijn huid naar buiten die kaars in? Misschien zat het er wel in....

Maar even serieus, waarom bel je ze niet? Even googlen en dan heb de de salon van Debby op je scherm. Als je het nou laat doen, wil je dan een keer zeggen hoe het was? Toch wel nieuwsgierig, haha.
Oorkaars of lichaamskaars. Spreekt voorzich welke kaars waar geplaatst wordt.;)
OorkaarsDit is een oeroude therapie, die afkomstig is van de Hopi-indianen in het Zuiden van Noord-Amerika. Door middel van een brandende kaars (een holle katoenen buis , gedrenkt in bijenwas, honingextract, Indiaanse kruiden) in het oor ontstaat een lichte onderdruk (schouweffect) in de oorkaarsen en een trilling van de stijgende lucht. Dit zorgt voor een lichte massage van het trommelvlies. Het brengt een heerlijk en intensief gevoel van aangename warmte teweeg. Als voorbereiding op de oorkaarstherapie vindt er eerst een speciale massage van het hoofd plaats, waarbij vooral de lymfe in het hoofdgebied geactiveerd wordt. Effecten van een oorkaarsbehandeling kunnen zijn: drukregeling in oor-, voorhoofd- en bijholten het verminderen van pijn in het oorgebied en het hoofd het verbeteren van het geurvermogen en een verbeterde ademhaling het stimuleren van het zelfgenezend vermogen het bevorderen van de algemene ontspanning het bevorderen van het afvoeren van de afvalstoffen. De totale behandeling duurt ± 60 minutenLichaamskaarsDe natuurvolkeren hebben het al ondervonden, dat als in het lichaam, in de weg van de energiestromingen, hindernissen ontstaan, een of andere zenuwwortel ontstoken raakt en pijn veroorzaakt. Ontstekingspijnen door reuma of ontstekingen van gewrichtspunten kan men snel en met goede resultaten behandelen door het branden van kaarsen. De lichaamskaarsen zijn handgerolde kaarsen gemaakt uit 100% natuurlijke grondstoffen zoals bijenwas en kurkumakruid (Indische saffraanwortel). De lichaamskaars kan toegepast worden bij rug-, schouder- en/of nekpijn, spanningen in de buik/darmen, op plaatsen met ontstekingen,... gevolgd door een aangepaste massage.
Zoveel plaatsen voor een kaars......

Sorry, beneenbeetjemelig.
Bedankt!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven