Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Lesara?

11-04-2018 11:59 46 berichten
Hoi allen!

Zag net bij Lesara een stel sneakers die ik heel graag zou willen hebben, deze dus:

Afbeelding

Ik heb nooit iets bij deze website besteld en weet dan ook niet of deze wel betrouwbaar is en of je waar voor je geld krijgt.
E
Wie heeft ervaring met Lesara en kan me er meer over vertellen?

Bij voorbaat dank!
Alle reacties Link kopieren
ik heb er onlangs schoenen bestelt, stond dat het ongv 2-3 weken zou duren maar had ze binnen een week.

ben er nog steeds tevreden mee :)
Relax we're all crazy, it's not a competition
hier komt een run op....
Lorem Ipsum
Heb de Trustpilot opgezocht en daar lees ik wel heel veel, problemen Rouge.
Cateautje schreef:
11-04-2018 12:14
Heb de Trustpilot opgezocht en daar lees ik wel heel veel, problemen Rouge.
echt waar, dan heb ik geluk gehad, was de 1ste keer dat ik er bestelde heb ook ervaringen opzocht maar zag niet veel negatiefs
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik quote mezelf even uit een ander topic hierover, scheelt typen;
stripverhaal schreef:
12-01-2017 17:29
Eén bestelling gedaan tot nu toe.

Vier jurkjes bestelt, drie vielen perfect qua pasvorm en klopte precies met het plaatje.

De vierde viel helaas veel te groot en wijd, bij het model zat het jurkje strak, maar bij mij was het echt veel te groot (zelfs de mouwen waren zeker 5 cm te lang) terwijl ik die in dezelfde maat had bestelt als de andere drie. Dat was jammer, maar die andere drie zijn zo leuk dat ik dat "foutje" niet zo erg vond.

Levertijd weet ik zo niet meer, week volgens mij, het was in iedergeval minder lang dan dat ik verwacht had op basis van de indicatie die bij de artikelen staat.
Bovenstaande was januari vorig jaar en ik heb er sindsdien niets meer besteld, dus durf eigenlijk niet te zeggen of het nog steeds zo is, mijn eerste ervaring was best goed. (het vierde jurkje heb ik trouwens wel gehouden, was van heel zacht katoen en hij is ondertussen omgedoopt tot mijn favoriete pyjama).
Lesara was tijd geleden veel reclame van op TV. Ik vermoed dat wanneer ze zo groots uitpakken dat het in ieder geval iets is wat het daglicht mag deugen voor wat betreft daadwerkelijk leveren etc.

Een zaak die bedriegt zal niet groots in de media verschijnen denk ik. In ieder geval niet met reclame over zichzelf.
Rouge__ schreef:
11-04-2018 12:16
echt waar, dan heb ik geluk gehad, was de 1ste keer dat ik er bestelde heb ook ervaringen opzocht maar zag niet veel negatiefs
Ik kon ze bestellen met een soort afterpay, dus dat heb ik dan maar gedaan, dan loop ik geen risico's.
turquasi schreef:
hier komt een run op....

Waarop? Het topic?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
turquasi schreef:
hier komt een run op....
Zou best eens kunnen, ze zijn echt heel leuk. :)
stripverhaal schreef:
11-04-2018 12:16
Ik quote mezelf even uit een ander topic hierover, scheelt typen;

Bovenstaande was januari vorig jaar en ik heb er sindsdien niets meer besteld, dus durf eigenlijk niet te zeggen of het nog steeds zo is, mijn eerste ervaring was best goed. (het vierde jurkje heb ik trouwens wel gehouden, was van heel zacht katoen en hij is ondertussen omgedoopt tot mijn favoriete pyjama).
Bedankt voor het delen. :)
Ik hou niet van blote voeten. Ook niet van teendecollete’s. En bloot en decolleté zie je door deze stof heen schijnen. Niet mijn soort schoen. Hoewel hij verder best leuk is.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 13:09
0.28% gewijzigd
Troeteltje schreef:
11-04-2018 12:23
Lesara was tijd geleden veel reclame van op TV. Ik vermoed dat wanneer ze zo groots uitpakken dat het in ieder geval iets is wat het daglicht mag deugen voor wat betreft daadwerkelijk leveren etc.

Een zaak die bedriegt zal niet groots in de media verschijnen denk ik. In ieder geval niet met reclame over zichzelf.
Ik wacht het af Troetel. Heb zelf die reclames niet gezien, kijk nauwelijks tv, maar het is inderdaad wel een goed teken.
Troeteltje schreef:
11-04-2018 12:28
Ik hou niet van blote voeten. Ook niet van teendecolete’s. En bloot en decolleté zie je door deze stof heen schijnen. Niet mijn soort schoen. Hoewel hij verder best leuk is.
Ik koop ze ook niet voor je verjaardag. :proud:
ik wil ze nu ook haha

kwam al browsend wel bijzondere dingen tegen

https://www.lesara.nl/muts-octopus.html
Lorem Ipsum
Gaan ze niet snel kapot denk je ? Mijn dochter heeft van die Nike's met stof aan de bovenkant en binnen een paar maanden aan allebei de kanten de tenen erdoor.
turquasi schreef:
11-04-2018 12:48
ik wil ze nu ook haha

Je moet wel eventjes je voet opmeten, want ze vallen wat groot. Ik heb een maat kleiner moeten bestellen.

Machtige muts. Uit Pirates of the caribean. :proud:
paper-clip schreef:
11-04-2018 12:55
Gaan ze niet snel kapot denk je ? Mijn dochter heeft van die Nike's met stof aan de bovenkant en binnen een paar maanden aan allebei de kanten de tenen erdoor.
Kan, maar ik draag sokken van de Zeeman en de Action en daar doe ik jaren mee, terwijl er vreselijk op neergekeken wordt omdat de kwaliteit slecht zou zijn. Ik wil maar zeggen, er valt geen peil op te trekken.
Ik wacht het af.
Cateautje schreef:
11-04-2018 12:57
Kan, maar ik draag sokken van de Zeeman en de Action en daar doe ik jaren mee, terwijl er vreselijk op neergekeken wordt omdat de kwaliteit slecht zou zijn. Ik wil maar zeggen, er valt geen peil op te trekken.
Ik wacht het af.
Ik heb ook sokken van Zeeman maar helaas gaan die geen jaren mee :proud:
Ik bedoelde meer dat het zonde zou zijn dat ze al na 3 weken kapot zijn, ze zien er teer uit qua stof, geen idee wat ze kosten maar zo
bedoelde ik het niet in ieder geval.
paper-clip schreef:
11-04-2018 13:00
Ik heb ook sokken van Zeeman maar helaas gaan die geen jaren mee :proud:
Ik bedoelde meer dat het zonde zou zijn dat ze al na 3 weken kapot zijn, ze zien er teer uit qua stof, geen idee wat ze kosten maar zo
bedoelde ik het niet in ieder geval.
Ach, ze zijn niet zo duur, dus als ze niet lang meegaan heb ik er toch eventjes plezier van gehad. Het is ook niet zo dat ik ze dagelijks afdraag, voor de zomer draag ik toch meestal mijn Clarcks sandalen, maar ik vind dit leuk voor onder een spijkerbroek.
Cateautje schreef:
11-04-2018 12:30
Ik koop ze ook niet voor je verjaardag. :proud:
Mag ik weten wat je wel voor mijn verjaardag koopt? :hihi:
Troeteltje schreef:
11-04-2018 13:10
Mag ik weten wat je wel voor mijn verjaardag koopt? :hihi:
Ja hoor, dat is natuurlijk een verrassing, tuthola!

Ik wil mijn vivamail wel plaatsen, dan kan je mij je adres en verjaarsdatum sturen en dan stuur ik je met alle plezier iets toe hoor, voor je verjaardag.
turquasi schreef:
11-04-2018 12:48
ik wil ze nu ook haha

heb je ze besteld Turquasi?
Het kan 'vriezen f dooien' wat Lesara betreft. Ik heb twee keer een bestelling gedaan

De 1e keet was ik blij met het item zelf maar de levering was een ramp. Ondanks dat het item "op voorraad" was was ik 8 weken (en heel wat mailtjes en telefoontjes) verder voor het bezorgd werdt.

Omdat get item zelf goed beviel heb ik hetzelfde item wat later nog eens besteld, in tweevoud.

Tenminste: op papier was het hetzelfde item. Bij de 1e bestelling van heel goede kwaliteit, maar de tweede keer was er een veel goedkopere en dunnere stof gebruikt en lieten de naden van beide nieuwe items na 1x dragen los. Het model was na een rondje door de wasmachine er ook helemaal uit.

Mèh dus.
BrightLights schreef:
11-04-2018 14:21
Het kan 'vriezen f dooien' wat Lesara betreft. Ik heb twee keer een bestelling gedaan

De 1e keet was ik blij met het item zelf maar de levering was een ramp. Ondanks dat het item "op voorraad" was was ik 8 weken (en heel wat mailtjes en telefoontjes) verder voor het bezorgd werdt.

Omdat get item zelf goed beviel heb ik hetzelfde item wat later nog eens besteld, in tweevoud.

Tenminste: op papier was het hetzelfde item. Bij de 1e bestelling van heel goede kwaliteit, maar de tweede keer was er een veel goedkopere en dunnere stof gebruikt en lieten de naden van beide nieuwe items na 1x dragen los. Het model was na een rondje door de wasmachine er ook helemaal uit.

Mèh dus.
Dankje voor het delen. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven