Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
10-04-2018 19:55
Ik heb je ge-linked-int. Dan kan ik je wel pb-en. (Als je wil hoor)
LinkedIn staat op mijn werkaccount. Ga ik nu even niet heen, maar tuurlijk wil ik met je linken. Doe ik morgen. Ik heb intussen via andere kanalen vernomen van de bijtende hond. Vreselijk. Rillingen over mijn lijf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
10-04-2018 20:08
LinkedIn staat op mijn werkaccount. Ga ik nu even niet heen, maar tuurlijk wil ik met je linken. Doe ik morgen. Ik heb intussen via andere kanalen vernomen van de bijtende hond. Vreselijk. Rillingen over mijn lijf.
:redrose:
Vreselijk nieuws inderdaad. :-(.
Azarole schreef:
11-04-2018 10:08
Vreselijk nieuws inderdaad. :-(.
Namens diegene, veel liefs voor iedereen. :heart:
Afbeelding
Afbeelding
Ik kom net vanuit een vergadering weer mijn eigen kantoor binnen. Zegt mijn collega: 'Eh blond je bloes staat open'. Heb ik daar dus zowat in mijn bh gezeten. Waarom gebaart niet even iemand dat mijn knoopjes open gegaan zijn? :@
Oudblond schreef:
11-04-2018 14:41
Ik kom net vanuit een vergadering weer mijn eigen kantoor binnen. Zegt mijn collega: 'Eh blond je bloes staat open'. Heb ik daar dus zowat in mijn bh gezeten. Waarom gebaart niet even iemand dat mijn knoopjes open gegaan zijn? :@
Genant!

Misschien hadden ze het zelf niet gezien?
Oudblond schreef:
11-04-2018 14:41
O_O oei :proud:

Kijk ff mee in het glittertopic :heart:
Lillybit schreef:
11-04-2018 10:56
Namens diegene, veel liefs voor iedereen. :heart:
Veel liefs terug!
Lillybit schreef:
11-04-2018 16:00
O_O oei :proud:

Kijk ff mee in het glittertopic :heart:
Gezien! Lieverd is het!
Oudblond schreef:
11-04-2018 16:20
Gezien! Lieverd is het!
Ik heb het ook gezien!
Lief <3
Ik heb een appelboom gekocht :P
En nog veel meer leuke plantjes en een tuinkleed en een draai in de wind dinges.
Morgen ga ik tuinieren. :yes:
Mogge stammers!
Die buikgriep duurt inderdaad lang... ben wel weer aan het werk maar niet helemaal fit. Bleh.

Gisteren is het appartement van mijn moeder overgeschreven bij de notaris. Nu heb ik nauwelijks meer een band met mijn geboortedorp. Ook nog even langs mijn ouderlijk huis geweest en bij de overburen daar even thee gedronken. En dat was het dan... Nou ja, nog wel (verre) familie en contacten daar, maar ik zal er niet vaak meer komen denk ik. Voelt raar.

Bij thuiskomst een briefje van de buren in de bus. Bejaard stel wat er zelden is, overwinteren in Spanje en de hele zomer zitten ze op de camping. Maar als ze er wel zijn altijd iets te zeuren. En dat doen ze dan per briefje, ook als we gewoon thuis zijn. Zó'n hekel aan. Dit briefje was gericht aan 'buurvrouw', geen idee waarom, man praat vaker met ze dan ik. Gaat over een tak van onze (toegegeven, enorme) dennenboom die een ruitje van hun schuur beschadigd zou hebben. Ik denk erover een briefje terug in de bus te doen, of ze bewijs hebben. Ik ben het zo zat... maar misschien maakt een briefje het alleen maar erger. Wat denken jullie?
The owls are not what they seem
Ik zou het niet met briefjes doen Lady. Man even langs laten gaan met het briefje en de vraag wat er nou precies gebeurd is? Ruitje vergoeden als het inderdaad door de tak komt en zelf de boom aan hun kant snoeien een optie? Tegen zoveel vriendelijkheid kan toch geen azijnpisser op?
Oh, ik zou dat zo vervelend vinden Lady! Zeker omdat ze niks anders zeggen. Beetje jammer dit.
Ik zou aanbellen om te kijken of het inderdaad echt zo is.
Hmmm morgen maar even moed verzamelen om aan te bellen dan. En in elk geval nu geen vals briefje tikken... :peace: Dank dames!
Tik dat valse briefje maar hier dan :proud:
Azarole schreef:
12-04-2018 10:46
Tik dat valse briefje maar hier dan :proud:
:lol: Ik kan wel wat inspiratie in die zin gebruiken. Vanmiddag een 'moeilijk' gesprek met o.a. een hele valse nicht. Bleh.
Ik wou iets sturen in de trant van:

"Beste buurvrouw en buurman,
Wat vervelend dat er een raam stuk is. Als dat door onze boom komt willen we de schade natuurlijk graag vergoeden. Heeft u bewijs dat het door onze boom kwam, foto's bijvoorbeeld? We horen het graag.
Met vriendelijke groet, buurvrouw én buurman"

Wij geloven er namelijk helemaal niks van, ze willen gewoon die boom weghebben...

Sterkte met de valse nicht Oudblond! :whip:
Oeh, I'm on a roll, so tell me.
Hoeveel inspiratie heb je nodig?
Azarole schreef:
12-04-2018 11:01
Oeh, I'm on a roll, so tell me.
Hoeveel inspiratie heb je nodig?
Mijn collega is goed op dreef om me input te geven. Ze heeft een mooi dossiertje samengesteld aan de hand van de 'valse' aantijgingen die ik verwacht.... Heel fijntjes gedaan :devil: Hierdoor kan ik nu even rustig koffie drinken!
Oudblond schreef:
12-04-2018 11:10
Mijn collega is goed op dreef om me input te geven. Ze heeft een mooi dossiertje samengesteld aan de hand van de 'valse' aantijgingen die ik verwacht.... Heel fijntjes gedaan :devil: Hierdoor kan ik nu even rustig koffie drinken!
Whaha, lieve collega!
LadyL0101 schreef:
12-04-2018 10:57
Ik wou iets sturen in de trant van:

"Beste buurvrouw en buurman,
Wat vervelend dat er een raam stuk is. Als dat door onze boom komt willen we de schade natuurlijk graag vergoeden. Heeft u bewijs dat het door onze boom kwam, foto's bijvoorbeeld? We horen het graag.
Met vriendelijke groet, buurvrouw én buurman"

Wij geloven er namelijk helemaal niks van, ze willen gewoon die boom weghebben...

Sterkte met de valse nicht Oudblond! :whip:
Lijkt me een prima briefje Lady.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven