*Bar Too Much*217*
donderdag 12 april 2018 om 13:11
Ik heb geen idee hoe dat vroeger ging in de bar heb het nooit gevolgd toen. Was het gewoon voor de leut of ook serieus zeg maar? Het stamcafé is destijds ook een beetje verzand in welke kwalen iedereen had en dat was nou niet echt leuk meer toen. Hoewel dat nu weer beter gaat daar geloof ik.jooppie schreef: ↑11-04-2018 16:05Yette ik vind het vervelend dat je weg bent gegaan uit onze bar.
Wellicht hebben we allemaal een andere scheidingslijn hier, tussen virtueel en real life en slaat het voor de één meer naar virtueel en bij de ander meer naar real life door.
Het voelt nu niet goed voor mij dat je niet meer komt en dat wilde ik even zeggen....
En nu......5 in de klokklokklok
Borreltje!!
Ik denk dat hier best veel mensen zitten die juist aan hun kwalen/ziektes willen ontsnappen. En ik vind het soms ook lastig te lezen over al dat NAH misschien vooral omdat mijn man het ook heeft en het is allemaal vreselijk maar dat maak ik thuis al genoeg mee hoewel dat niks is in vergelijking met wat Yette thuis heeft, maar daar gaat het niet om natuurlijk.
Nou ja wat weet ik er ook van, het is lastig.
donderdag 12 april 2018 om 15:34
donderdag 12 april 2018 om 17:47
Orgasme cocktail: Neem een whiskeyglas en doe hierin een bodem vermalen of fijngehakte ijsblokjes. Voeg vervolgens gelijk delen Baileys, Grand Marnier en Cointreau toe. Zelf gebruik ik voor de Orgasme cocktail een borrelglas dat driekwart is gevuld. Roer de ingredienten met een roerstokje goed door en klaar is je Orgasme! Om deze cocktail extra te garneren kun je een of twee kersen toevoegen! Proost!
Dat is best een sterk drankje
Ik neem er ook eentje!
Dat is best een sterk drankje
Ik neem er ook eentje!
donderdag 12 april 2018 om 17:50
Oh zo eentje mag ook!_Inkie_ schreef: ↑12-04-2018 17:47Orgasme cocktail: Neem een whiskeyglas en doe hierin een bodem vermalen of fijngehakte ijsblokjes. Voeg vervolgens gelijk delen Baileys, Grand Marnier en Cointreau toe. Zelf gebruik ik voor de Orgasme cocktail een borrelglas dat driekwart is gevuld. Roer de ingredienten met een roerstokje goed door en klaar is je Orgasme! Om deze cocktail extra te garneren kun je een of twee kersen toevoegen! Proost!
Dat is best een sterk drankje![]()
Ik neem er ook eentje!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 12 april 2018 om 20:17
Dit.
Of eerst 50 kilo aankomen en daarna weer afvallen. Dan vind je dit gewicht ineens prachtig.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar