Met date naar dierentuin

12-04-2018 10:30 56 berichten
Goedemorgen!

Heb morgen mijn 3e date gepland staan, maar we hebben nog geen concrete plannen.

Nu zit ik eroverna te denken om haar mee te nemen naar de Dierentuin.
Dit is toch niet te vroeg voor een 3e date? Of denken de vrouwen er hier anders over? :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh haha Zimi:-)
Zo grappig, mannen denken daar vak niet over na. Die denken; leuk een verrassing voor haar!
Ik raak in paniek als een man mij "ergens" mee naartoe wil nemen en ik weet helemaal niets.
Zo had mijn ex een keer een "verrassing" voor mij geregeld toen ik 30 werd. Na een lange zweterige dag op het werk keek ik enorm uit naar lekker uitgebreid douchen, smeren, make-up, kleding...het verjaardagsbezoek zou toch pas in de avond komen. en degenen die mij een piepklein beetje kennen die weten dat ik die tijd voor mezelf nodig heb om op te laden.
Maar nee, ze zaten allemaal al bij mij thuis "surprise" te gillen. :cry: :cry:
henkgeheim schreef:
12-04-2018 10:46
Ik zat er eigenlijk aan te denken om haar te verrassen en daar morgen samen heen te rijden zonder dat ze het weet.

Maybe toch maar even vragen voor de zekerheid of ze dit wel leuk vind?
welnee, hartstikke leuk idee joh!
haha jullie brengen me in verwarring, of wel vragen, of niet vragen (en dan een tip geven dat ze geen naaldhakken moet aantrekken haha)
Ik houd ook niet van verrassingen.
Maar als je al afgesproken hebt, dat je op date gaat.
En erbij zegt, dat het buiten is en goede schoenen handig zijn.
Kan het net :-D
stuur haar een appie en geef aan dat je een leuk idee hebt en daarbij de tip om comfortabele schoenen aan te doen.
Vragen! Want 1. misschien houdt ze niet van dierentuinen (ik niet iig), en 2. misschien houdt ze niet van verrassingen. Dus met een beetje pech sla je 2 keer de plank mis.
Ik hou ook absoluut niet van verrassingen! Ik wil gewoon weten wat het plan is én inspraak hebben.
redbulletje schreef:
12-04-2018 10:39
Zou wel polsen of ze niet tegen dieren in hokjes is. Verder plan je bezoek buiten schoolvakanties en weekenden om niet helemaal horendol te worden van de krijsende kinderen.
En eventuele allergieën :-)
Hekel aan verassingen! Ik zou het haar vertellen.

Dierentuin vind ik altijd wel een goede voor dates, je hebt wat te zien en genoeg over te kletsen.
Prima. Maar ik zou het wel eerst vragen of zij zin heeft om mee te gaan naar de dierentuin. Tenzij zij iemand is die het leuk vind om verrast te worden. Ik zou het zelf niet waarderen om maar in de auto te stappen en zien waar je beland.
Onze tijd is nu.
redbulletje schreef:
12-04-2018 11:39
Ik hou ook absoluut niet van verrassingen! Ik wil gewoon weten wat het plan is én inspraak hebben.
tja, TS vind het blijkbaar leuk om te verrassen en houdt wel van dierentuinen, als zij daar helemaal niet van houd dan is dit meteen een goede test toch? Dan zijn ze misschien niet meant to be ;-)
henkgeheim schreef:
12-04-2018 10:46
Ik zat er eigenlijk aan te denken om haar te verrassen en daar morgen samen heen te rijden zonder dat ze het weet.

Maybe toch maar even vragen voor de zekerheid of ze dit wel leuk vind?
Zou ik wel even doen ja. Misschien is ze allergisch, heeft ze ongemakkelijke schoenen aan, te warm of te koud gekleed... Ik zou het graag willen weten als ik de hele dag buiten aan de wandel zou zijn
Voor mij zou het een enorme hit zijn TO, maar ik hou van dierentuinen én verrassingen. Tip van de kleding is wel fijn (ik heb een verrassing, tip, trek comfortabele schoenen aan)
Als je nou doet wat het beste bij jou past dan merk je aan haar reactie meteen hoe zij het vind. Of ze een type is dat een verrassing leuk vind of juist niet, etc. Zo leer je elkaar kennen en dat is waar daten voor bedoeld is. Hoe dichter je bij jezelf blijft hoe transparanter de reactie is die je terugkrijgt en hoe beter (en sneller) je erachter komt of jullie bij elkaar passen.
guppekop schreef:
12-04-2018 11:34
stuur haar een appie en geef aan dat je een leuk idee hebt en daarbij de tip om comfortabele schoenen aan te doen.
niet appen, bellen!
Dan kun je de intonatie horen als ze "ja leuk"zegt. Of ze niet net 3 tellen stil is voor ze anwtoord geeft
etc
zeeuwsmeisje1981 schreef:
12-04-2018 11:50
Als je nou doet wat het beste bij jou past dan merk je aan haar reactie meteen hoe zij het vind. Of ze een type is dat een verrassing leuk vind of juist niet, etc. Zo leer je elkaar kennen en dat is waar daten voor bedoeld is. Hoe dichter je bij jezelf blijft hoe transparanter de reactie is die je terugkrijgt en hoe beter (en sneller) je erachter komt of jullie bij elkaar passen.
dat dus.!
zeeuwsmeisje1981 schreef:
12-04-2018 11:50
ik houd niet van verrassingen, dat vind mijn man best lastig. Maar dat staat een leuke relatie niet in de weg hoor.
Bij mij zou het er van afhangen welke dierentuin. De ene, met kleine hokjes waar dieren zenuwachtig heen en weer lopen in hun cel, vind ik verschrikkelijk. De grotere waar dieren meer ruimte krijgen, vind ik soms wel leuk.
Ik zal is even een leuke dierentuin in de buurt van groningen zoeken!
En dan zal ik het vanavond wel aan haar vragen, vind het ook weer zo lullig als we daar morgen aankomen en ze vind het he-le-maal niets haha
Ik vind iemand meenemen naar een dierentuin niet echt een verrassing.
Wel een heel leuk idee, maar iets om te overleggen. Je wilt toch weten of zij dat ook leuk vindt? En handig om voor haar om te bepalen hoe zich te kleden... (extra vest mee als het niet zo warm is bijvoorbeeld, zo'n tut ben ik dan ;) ).
Sereia schreef:
12-04-2018 11:43
Hekel aan verassingen! Ik zou het haar vertellen.
Daar heb ik ook een hekel aan ;-). Verrassingen daarentegen kan ik heel leuk vinden.
Ik ben zo'n dierenwelzijnstype die dit helemaal niks zou vinden, dus even checken kan geen kwaad!

Ohja, ik houd ook al niet van verrassingen. Dan weet je gewoon niet waar je aan toe bent, dat is zo irritant. En als je bijv. zegt dat ze comfortabele schoenen moet aantrekken dan zou ik weer bang zijn dat we 25 km. gaan lopen ofzo.

Verder wel leuk dat je iets leuks wilt bedenken om samen te gaan doen, hoor ;-)
Ik doe graag me best :-)
redbulletje schreef:
12-04-2018 10:48
Dat weet ik en ik vind dat soort dierentuinen wel leuk, maar er zijn wel dierenwelzijnstypes die het niets vinden.
Ik ben zo 1: ik voel met dieren mee , ik vind het (ook) niet leuk dat ze opgesloten zitten . Ik vind de dieren dan zielig . Ook Dolfinarium "verdraag" ik niet .
Het is een overgevoeligheid .

Wel kan ik genieten van de tropische vlinderkas.
Als ik met mijn gezin e/o vrienden naar de dierentuin ga, ben ik daar het liefst.

Maar weinig mensen hebben dit ook , veel mensen kunnen gewoon genieten van dierentuinen . Zelf vind ik Hortussen leuker.

Als date van TO niet lijdt aan zo'n overgevoeligheid en het net als TO leuk vind, is het een prima date idee. Wandelen en tegelijk van alles te zien . Kopje koffie drinken op terras.
Que Sera Sera

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven