Met date naar dierentuin

12-04-2018 10:30 56 berichten
Goedemorgen!

Heb morgen mijn 3e date gepland staan, maar we hebben nog geen concrete plannen.

Nu zit ik eroverna te denken om haar mee te nemen naar de Dierentuin.
Dit is toch niet te vroeg voor een 3e date? Of denken de vrouwen er hier anders over? :-)
Ik zou dat een hele leuke date vinden. En ook niet te snel ofzo. Maar misschien kun je het haar vragen?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Veel plezier
IK vind dierentuinen leuk
Hoop zij ook.
Een dierentuin duurt vaak wel de hele dag (incl. reistijd). Dat zou ik misschien wat lang vinden. Je kunt niet zo snel tussendoor weer gaan als je er genoeg van hebt.
Ik zou dit overleggen en kijken hoe het gaat.
Doen, mits zij geen hekel heeft aan dierentuinen. Wij hebben dit ook gedaan in de datingfase. In de dierentuin ontdekten wij dat wij o.a. dezelfde humor hebben bijvoorbeeld. Inmiddels zijn wij 18 jaar getrouwd ;-).
Ik zou het superleuk vinden
Leuk idee!
Ik vind t ook leuk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Zou wel polsen of ze niet tegen dieren in hokjes is. Verder plan je bezoek buiten schoolvakanties en weekenden om niet helemaal horendol te worden van de krijsende kinderen.
Leuk!
Heb ik ook gedaan toentertijd! En als het mooi weer is, is het ook gewoon lekker rondlopen :)
Ik zat er eigenlijk aan te denken om haar te verrassen en daar morgen samen heen te rijden zonder dat ze het weet.

Maybe toch maar even vragen voor de zekerheid of ze dit wel leuk vind?
@Redbulletje : dierentuinen hebben tegenwoordig steeds minder 'dieren in hokjes', meer op weiden en dergelijke.
Leuk!!
Voor een 3de date een geschikte locatie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Beter.Laat schreef:
12-04-2018 10:46
@Redbulletje : dierentuinen hebben tegenwoordig steeds minder 'dieren in hokjes', meer op weiden en dergelijke.
Dat weet ik en ik vind dat soort dierentuinen wel leuk, maar er zijn wel dierenwelzijnstypes die het niets vinden.
Ik vind de dierentuin zo saai. Ik zou naar het strand gaan. Maar dat is zo persoonlijk.
Leuk!
Ik zou het alleen wel navragen of ze de dierentuin wel leuk vindt.
Ik vind het een leuk idee! Zelf ook al eens gedaan op een date, was erg gezellig
Eat glitter for breakfast and shine all day
Ik zou wel even overleggen inderdaad. Het is meestal moeilijk bereikbaar met OV dus als jullie samen rijden is het wel fijn dat ze weet dat ze niet zomaar weg kan.
Naar de dierentuin zou ik heel erg leuk vinden.

Een verrassingsuitje niet.
Als jij mij van te voren niet zou vertellen waar we heen gingen dan ging ik dus echt niet mee.

Dus ik zo haar vandaag bellen of appen met wat vindt je van het idee om morgen naar de dierentuin te gaan.
bedankt voor de reacties!
Ik zal haar vanavond bellen of ze het leuk vind om morgen mee naar de dierentuin te gaan!
henkgeheim schreef:
12-04-2018 10:46
Ik zat er eigenlijk aan te denken om haar te verrassen en daar morgen samen heen te rijden zonder dat ze het weet.

Maybe toch maar even vragen voor de zekerheid of ze dit wel leuk vind?
Verrassen zou ik niet zo snel doen. Stel ze komt op haar hakken aanzetten, daar wil je niet uren mee door de dierentuin.
Idd, wel van te voren ten minste aangeven wat voor soort schoenen ze aan moet.
Ze zal haar killer naaldhakken maar aandoen en da loop je daar de hele dag....auw....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven