Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 april 2018 om 19:52
donderdag 12 april 2018 om 19:57
donderdag 12 april 2018 om 20:18
Vreselijk hè! Wat een gezeik om niks.Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2018 19:59Kolere. Iemand vraagt wat een eigen peerd kost en binnen twee pagina's wordt ze compleet doorgezaagd of haar man het wel goed vindt dat ze een peerd wil en waarom ze niet wat meer werkt en blablablablabla.
Ik weet het nu ook idd. Thanks voor de crypto!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 12 april 2018 om 20:20
Ik vind het ook zo extreem gelijk.
"Hoi jongens, ik zat eens, heel gek he, te denken over een paard. Leuk paardje, ja, moet eten natuurlijk en hoefjes, maar leek me....."
JA, EN WIE GAAT DAT BETALEN, JE MAN ZEKER! EN ALS HIJ BIJ JE WEGGAAT MOET JE JE PAARD OPETEN. HAHAHAHA. ZAL JE LEREN MET JE PAARD
"Hoi jongens, ik zat eens, heel gek he, te denken over een paard. Leuk paardje, ja, moet eten natuurlijk en hoefjes, maar leek me....."
JA, EN WIE GAAT DAT BETALEN, JE MAN ZEKER! EN ALS HIJ BIJ JE WEGGAAT MOET JE JE PAARD OPETEN. HAHAHAHA. ZAL JE LEREN MET JE PAARD
donderdag 12 april 2018 om 20:22
Dat hele topic is echt bijzonder.vrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 20:20Ik vind het ook zo extreem gelijk.
donderdag 12 april 2018 om 20:28
vrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 20:20Ik vind het ook zo extreem gelijk.
donderdag 12 april 2018 om 20:29
Hilarisch!
donderdag 12 april 2018 om 20:30
Ah zet even daar neer, OP is toch al wegvrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 20:20Ik vind het ook zo extreem gelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 12 april 2018 om 20:36
There is always something happening, and it's usually right now