Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Scratte schreef:
11-04-2018 20:39
Alleen mensen met kinderen hebben recht om te zeggen dat ze moe zijn. Geen kinderen? Onzin, dan kun je ook niet moe zijn.

Werkelijk :roll:

overig/van-welke-uitspraken-krijgen-jul ... start=1280#

Ja ongelooflijk arrogant.
Scratte schreef:
Alleen mensen met kinderen hebben recht om te zeggen dat ze moe zijn. Geen kinderen? Onzin, dan kun je ook niet moe zijn.

Zo'n opmerking is net zo dom, dat als je enigst kind bent geen echt geen gezin bent. Want alleen als je broers en zussen hebt ben je een echt gezin :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Scratte schreef:

Typisch zo iemand die zichzelf heel bijzonder vindt omdat ze moeder is. En dat nog even versterkt door op mensen die geen kinderen hebben neer te kijken.
Tja, vrouwen krijgen al zolang ze bestaan kinderen. Koeien krijgen kinderen. Vleermuizen krijgen kinderen, kakkerlakken krijgen kinderen.
Vreselijk :facepalm: Sinds de geboorte van haar wondertjes deelt ze haar hersens met de kinderen lijkt het wel.
Head schreef:
11-04-2018 20:53
Typisch zo iemand die zichzelf heel bijzonder vindt omdat ze moeder is. En dat nog even versterkt door op mensen die geen kinderen hebben neer te kijken.
Tja, vrouwen krijgen al zolang ze bestaan kinderen. Koeien krijgen kinderen. Vleermuizen krijgen kinderen, kakkerlakken krijgen kinderen.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Scratte schreef:
11-04-2018 21:15
Vreselijk :facepalm: Sinds de geboorte van haar wondertjes deelt ze haar hersens met de kinderen lijkt het wel.
Ja zo'n supermoeder heeft uiteraard wondertjes :sick:
Oh man. Ik ga nu echt maar even in bad liggen... op mijn handen in dat topic waar Ksn en nog wat doorgaat.
En ja, mensen die geen kinderen opvoeden mogen zich door mensen die dat wel doen vaak niet uitspreken. Ik ervaar het ook in RL. Mindere burger ben je, want 'veel geld' want geen onkosten en elke nacht doorslapen! Hoe kan je dan moe zijn? Luxe en makkelijk alom in mijn leven! Volgens 'de ouders van wondertjes'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat is the Shape of Water toch een mooie film :love:
De trailer ziet er al fantastisch uit :love:
Ik kon het na een half uur niet meer aanzien. Maar dat kan ook zijn doordat ik me in een vliegtuig moeilijk kan concentreren op films. Het onderwerp pakte me in elk geval niet.
Naam + plaats + traktatietopic + eerste post

kinderen/lastige-traktatie/list_messages/408177
Sommige forummers wiens nick met een Y begint moeten geen Engels gebruiken als dat áltijd verkeerd gespeld wordt.
Ik :love: traktatietopics.
RégineFilange schreef:
12-04-2018 11:47
Sommige forummers wiens nick met een Y begint moeten geen Engels gebruiken als dat áltijd verkeerd gespeld wordt.
Wier.
Lady*Voldemort schreef:
12-04-2018 11:59
Wier.

Autsj. Bedankt.
De grote Lilou-show is ook weer aan de gang (van welke uitspraken topic).
Star² schreef:
12-04-2018 12:34
De grote Lilou-show is ook weer aan de gang (van welke uitspraken topic).
Ik kom nooit reageren hier op napraat, maar ik heb zonet dat hele topic van L gelezen en heb dat mens een op haar plaats gezet.
Wat een omhooggevallen mens zeg!
Walgelijk dat ze kinderloze vrouwen die moe zijn zo kleineert. Bah!
Moemoe64 schreef:
12-04-2018 12:45
Ik kom nooit reageren hier op napraat, maar ik heb zonet dat hele topic van L gelezen en heb dat mens een op haar plaats gezet.

Troost je, ze doet dat bij iedereen die niet in haar hokje past/denkt, ook vrouwen met kinderen.
Moemoe64 schreef:
12-04-2018 12:45

Het topic is helemaal niet van haar (en ze is dus ook niet de TO zoals je schrijft) en gaat ook eigenlijk over iets heel anders.
RégineFilange schreef:
12-04-2018 12:50
Het topic is helemaal niet van haar (en ze is dus ook niet de TO zoals je schrijft) en gaat ook eigenlijk over iets heel anders.
Ik heb hiervoor mijn excuses aangeboden in het betreffende topic.
Star² schreef:
12-04-2018 12:47
Troost je, ze doet dat bij iedereen die niet in haar hokje past/denkt, ook vrouwen met kinderen.
Triest zulke vrouwen!
Die lilou heeft ook weer de zelfde stokpaardjes bij sterilisatie.
:idee:
Star² schreef:
12-04-2018 12:47

Ik was haar nog niet eerder tegengekomen. Maar wat een simpel gemuts..
Scratte schreef:
12-04-2018 13:28
Ik was haar nog niet eerder tegengekomen. Maar wat een simpel gemuts..
Je bent haar vast wel eerder tegengekomen hoor maar dan onder een andere nick :idee:
_Inkie_ schreef:
12-04-2018 13:47
Je bent haar vast wel eerder tegengekomen hoor maar dan onder een andere nick :idee:

Oooh? :lightbulb:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven