Waarom?

11-04-2018 19:56 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh, ik weet gewoon niet hoe ik dit moet neerzetten, ik gooi er een poging tegen aan.

Ik heb echt een nare dag en snap gewoonweg niet hoe mensen in elkaar steken.i
Ik ben kwaad, mijn ogen spuwen vuur en ik voel mij verraden.

Ik heb moeten vernemen dat iemand die ik heel hoog heb staan een keuze heeft gemaakt die mij tot in het diepste van mijn ziel doet walgen, gatver ik heb letterlijk overgegeven.

Diegene waar ik een goede band mee (dacht ik)heb heeft mijn verkrachter weer in diens leven toegelaten.
Deze persoon weet dat dit heeft plaatsgevonden, en toch staat dit individu er voor open om weer een (vriendschappelijke)relatie aan te gaan met dat walgelijke figuur.

Ik snap het niet, ik krijg te horen dat walgelijk persoon aan het veranderen is en zijn leven aan het beteren is.
Maar waarom, waarom moet dit gebeuren?
Overdrijf ik?
Stel ik mij aan?

Ik voel me zo kut, geen idee hoe hier mee om te gaan.
normandina schreef:
12-04-2018 17:46
Ik begrijp je pijn en het diepe gevoel van verraden zijn. Zou willen dat ik je irl een dikke knuffel kon geven en een kopje thee voor je kon zetten, je even kon vertroetelen. Daar had ik iig destijds de meeste behoefte aan terwijl ik het tegelijkertijd ook niet toe kon laten. Zou zoveel meer willen schrijven om je wat beter te laten voelen. Ik denk aan je! :hug:
Je mag mij altijd per pb benaderen.
:hug:

Dankjewel voor je lieve woorden en het delen van jouw verhaal!
En bedankt voor het aanbod voor een Pb, ik zal dat zeker in mijn gedachten houden!
Kristallenbolletje schreef:
12-04-2018 17:47
Dankjewel voor je berichtje, het is zeker teleurstellend en niet fijn als je dacht iemand goed te kennen.

Ik ga denk ik even een rustige avond houden voor mezelf.
Als je maar onthoudt dat je boos mag zijn. :P
Sterkte met het verwerken van dit monster van een teleurstelling. Lekker warm bad met geurkaarsjes, boekje en een goed glas wijn is ook geen slecht idee. Boos zijn is oke, maar denk alsjeblieft niet "waarom ik" want met jou zoveel anderen.
Sterkte, sterkte, sterkte!
Fijne avond.
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
Wat olya zegt; wees lief voor jezelf. Zorg voor jezelf als hoe je voor iemand zou zorgen die je lief is in deze situatie. Hij heeft nu zijn ware gezicht laten zien en verliest daarmee een echte vriendin. Zijn pech meid! Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Jouw echte vrienden blijven wel en dat zijn ook uiteindelijk de mensen die je om je heen wilt hebben, al zijn het er maar 1 of 2. :hug:
Zo herkenbaar, je voelt je niet serieus genomen.
Ik heb het ook meegemaakt. In mijn geval gaat het om mijn moeder :'(
Daar heb ik dus ook geen contact meer mee. Het blijft heel naar.

Heel veel sterkte
Dankjewel Normandina :hug:, Spijker op zijn kop!
Dat komt er ook bij kijken, lijkt als of het niet is gebeurd, ik mij aanstel.

Maar wat heftig Chantal(quote je express niet) dat de persoon die zo dicht bij je staat dit jou aan doet :hug:.
Ik heb het gevoel dat mensen misschien denken dat er een termijn aanhangt en zodra deze is verstreken het weer oké is of iets in die richting :(.
Nou, ik heb hem gesproken, hij zegt dat het mijn keuze is hoe ik hiermee wil omgaan in het geval van de vriendschap verbreken.
Het was een raar gesprek, nul begrip over hoe ik mij er onder voel.

Ik kan niet bepalen met wie hij afspreekt en dat het een toffe gast is verder en een kans moet kunnen krijgen :(.
13-04-2018 16:46
Nou, ik heb hem gesproken, hij zegt dat het mijn keuze is hoe ik hiermee wil omgaan in het geval van de vriendschap verbreken.
Het was een raar gesprek, nul begrip over hoe ik mij er onder voel.

Ik kan niet bepalen met wie hij afspreekt en dat het een toffe gast is verder en een kans moet kunnen krijgen :(.
Lijkt me een no brainer denk ik.
Loyaliteit zat diep bij die vriend van je.
12-04-2018 14:57
Dat iedereen een kans verdiens.
Ik heb het aangegeven wat het met mij doet , lijkt alleen of hjj het niet wil horwn.
Iedereen verdient een kans, maar jij niet de kans om hem uit je leven te houden, als het aan die vriend ligt. Lijkt me met 2 maten meten.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gate_Keeper schreef:
13-04-2018 18:15
Lijkt me een no brainer denk ik.
Loyaliteit zat diep bij die vriend van je.
Het is inderdaad klaar.
Blijkbaar niet zoals ik had verwacht, wat kun je je vergissen in iemand :(.
nlies schreef:
13-04-2018 18:24
Iedereen verdient een kans, maar jij niet de kans om hem uit je leven te houden, als het aan die vriend ligt. Lijkt me met 2 maten meten.
Blijkbaar moet ik me er maar overheen zetten ofzo, wat een kut mentaliteit..
Onbegrijpelijk.
Niet ter verdediging van je jeugdvriend, maar heeft hij de verkrachting wel erkend? Of zag hij het als een vervelend voorval tussen jullie twee?
roodmiertje schreef:
14-04-2018 07:42
Niet ter verdediging van je jeugdvriend, maar heeft hij de verkrachting wel erkend? Of zag hij het als een vervelend voorval tussen jullie twee?
Jeugdvriend weet dat het om een verkrachting gaat(helaas).
Geen woorden voor, wat een idioot van een vriend, beter dat je die kwijt bent al zal het echt wel zeer doen.
Ik vind ook niet dat iedereen een tweede kans moet krijgen, sommige daden zijn daar te gruwelijk voor.
De slachtoffers krijgen ook geen tweede kans en als je dan al een tweede kans kunt krijgen dan zeker niet in de inner circle van het slachtoffer.

Sterkte TO!
Een tweede kans oké, maar in een andere omgeving.. Ik vind dat je als jeugdvriend moet zorgen dat vriendin niet geconfronteerd hoeft te worden met zo iemand uit haar verleden. Echt zonde dat hij dat niet ziet.. Sterkte to
Lillybit schreef:
14-04-2018 15:22
Geen woorden voor, wat een idioot van een vriend, beter dat je die kwijt bent al zal het echt wel zeer doen.
Ik vind ook niet dat iedereen een tweede kans moet krijgen, sommige daden zijn daar te gruwelijk voor.
De slachtoffers krijgen ook geen tweede kans en als je dan al een tweede kans kunt krijgen dan zeker niet in de inner circle van het slachtoffer.

Sterkte TO!
Zeker idioot en het is super kut, bah :(.

Sommige dingen verdienen geen tweede kans, het is gewoon te heftig.
Bedankt voor je sterkte wensen!
azrielle schreef:
14-04-2018 19:00
Een tweede kans oké, maar in een andere omgeving.. Ik vind dat je als jeugdvriend moet zorgen dat vriendin niet geconfronteerd hoeft te worden met zo iemand uit haar verleden. Echt zonde dat hij dat niet ziet.. Sterkte to
Helaas ziet hij het niet zo, dus dan is de vriendschap die ik dacht dat wij hadden voorbij :(.

Dankjewel voor de support.
Even een update, jeugdvriend niet meer gesproken, maar ik ben wel in één Klap overal geblokkeerd en verwijderd.

Lekker die dichte deur..
Ik dacht dat hij misschien een keer het licht zou gaan zien, but no such thing.
Dikke knuckle voor jou! Allereerst omdat je dit overkomen is en dan het verraad er nog achteraan. Bedenk je dat je dit soort ‘vrienden’ liever kwijt dan rijk bent, hier kan je niet op bouwen. Het is een soort rouwperiode die je nu in gaat vanwege het verlies van die ‘vriend’. Je bent meer waard dan dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven