Geslacht (droom)

13-04-2018 11:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi
Ik moet toch echt even iets kwijt.
Ik ben zwanger van mijn 5e kindje,
Nu word er nogal regelmatig gevragen wat ik hoop jongen of meisje,( heb 3 jongens 1 meisje) eerlijk gezegt maakt het mij niet uit, mijn jongste is een zoon 2.5 jaar de andere 3 kinderen zijn 14 jaar en ouder dus eigenlijk lijkt een jongen me wel leuk voor me zoontje.

Maar nu het volgende ik had vanacht een droom betreft geslacht bepaling en het was indd een jongetje, het rare was omdat ik hierboven al schrijf een jongetje leuk vind voor me zoontje dat ik in mijn droom best verdrietig was dat t een jongetje was, en ik dus in mijn droom 'besefte' nooit meer moeder van nog een meisje zou worden. Vraag me af wat dit betekent, wil ik dan toch liever een meisje heel ergens diep van binnen? zou het wel leuk vinden maar heb niet een sterke voorkeur voor een meisje zeg ook tegen me omgeving als ze het vragen dat ik een jongetje voor me zoon leuker vind.

Maar gelukkig is het maar een droom en kan me niet voorstellen dat als ik echt de geslachts bepaling laat doen dat ik verdrietig zou zijn als het een jongen is.
En er komt ook nooit een volgend kindje omdat nr 5 eigenlijk al niet mogelijk was ivm sterilisatie.

Maar was gewoon benieuwd wat somigge dromen betekenen.
Ik zou niet teveel waarde hechten aan je droom ;-) Toen ik zwanger was van mijn zoontje droomde mijn zus dat ik een hond zou krijgen en een ander zusje droomde dat ik een jongetje kreeg, maar deze wel per se in meisjeskleding wilde steken. Beide niet gebeurd ;-)
Je wilt een tweeling.
ik geef mn bek ook maar een douw
1. dromen betekenen niks. Dat is maar goed ook, anders zou ik seks moeten hebben met mijn baas. Geregeld van een flat afvallen. En bevallen van een nest jonge katjes.

2. de enige die weet wat jij diep van binnen voelt, ben jezelf. Misschien heb je wel een voorkeur, dat mag best hoor.
In mijn familie kloppen alle dromen die vrouwen kregen tijdens hun zwangerschap over het geslacht wel. Het is al een lange traditie bij ons en het is altijd waarheid geworden.

Dus ja, het kan, maar zeker weet je het niet.
Iets met de meeste dromen zijn bedrog?

Zou er niet te veel waarde aan hechten, het is gewoon een droom.
Ik droom dat ik mijn pas geboren kind overal achterlaat omdat ik het dan vergeet mee te nemen. Ben ik thuis, belt de slager dat het kind nog op de toonbank daar staat.
Ik heb niet eens een kind, ik bedoel maar.
Lil0u schreef:
13-04-2018 11:37
In mijn familie kloppen alle dromen die vrouwen kregen tijdens hun zwangerschap over het geslacht wel. Het is al een lange traditie bij ons en het is altijd waarheid geworden.

Dus ja, het kan, maar zeker weet je het niet.
Bij ons ook.

Ik dacht dat ik een jongen in mijn buik had, en de nacht voor de 20 weken echo kwam ze vertellen dat ze eigenlijk een meisje was. En dat was ook.
Morgenstond schreef:
13-04-2018 11:34
Ik zou niet teveel waarde hechten aan je droom ;-) Toen ik zwanger was van mijn zoontje droomde mijn zus dat ik een hond zou krijgen en een ander zusje droomde dat ik een jongetje kreeg, maar deze wel per se in meisjeskleding wilde steken. Beide niet gebeurd ;-)
Och jammer, vooral die hond is een droom die je graag uit zou willen zien komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Madeliefjees schreef:
Je wilt een tweeling.
Haha jaa, had ik wel gewillen maar dan wel in mijn eerdere zwangerschappen😂
Morgenstond schreef:
Haha gelukkig maar indd😉
lilalinda schreef:
13-04-2018 11:35
1. dromen betekenen niks. Dat is maar goed ook, anders zou ik seks moeten hebben met mijn baas. Geregeld van een flat afvallen. En bevallen van een nest jonge katjes.

2. de enige die weet wat jij diep van binnen voelt, ben jezelf. Misschien heb je wel een voorkeur, dat mag best hoor.
O jee sex met de baas😂 pas op hoor foei.

En indd voorkeur mag ook maar voel m niet speciaal voor n meisje😊
groenebroek schreef:
13-04-2018 11:40
Iets met de meeste dromen zijn bedrog?

Zou er niet te veel waarde aan hechten, het is gewoon een droom.
Ik droom dat ik mijn pas geboren kind overal achterlaat omdat ik het dan vergeet mee te nemen. Ben ik thuis, belt de slager dat het kind nog op de toonbank daar staat.
Ik heb niet eens een kind, ik bedoel maar.
😊😂
shala91 schreef:
13-04-2018 11:41
Bij ons ook.

Ik dacht dat ik een jongen in mijn buik had, en de nacht voor de 20 weken echo kwam ze vertellen dat ze eigenlijk een meisje was. En dat was ook.
Dit had ik ook! Mijn gevoel zei een meisje, maar de nacht voor de geslachtsbepaling zag ik in mijn droom dat het een jongetje was en dit klopte. Mijn oma van mijn moeders kant, mijn moeder en mijn zussen hebben allemaal dit soort dromen gehad die klopten. Ik vind het erg bijzonder :D
shala91 schreef:
13-04-2018 11:41
Bij ons ook.

Oké appart dus mischien een jongen voor mij 😊 wat ik ook wel denk haha niet qua gevoel hoor maar als ik kijk naar wat ik al heb 3 zonen 1 dochter lijkt mijn de kans op een jongentje ook groter 😉
Mama12345 schreef:
13-04-2018 11:52
Oké appart dus mischien een jongen voor mij 😊 wat ik ook wel denk haha niet qua gevoel hoor maar als ik kijk naar wat ik al heb 3 zonen 1 dochter lijkt mijn de kans op een jongentje ook groter 😉
puur op basis van statistiek, is de kans grootst dat je een jongen krijgt
- In gezin waar al jongen is, is kans op volgende jongen groot
- Er worden nou eenmaal meer jongens geboren

Trouwens, puur obv statistiek is de kans flink groot, dat dit jongetje dan homoseksueel is. (weet je dat vast, scheelt hem straks uit de kast :) komen).
lilalinda schreef:
13-04-2018 11:55

Trouwens, puur obv statistiek is de kans flink groot, dat dit jongetje dan homoseksueel is. (weet je dat vast, scheelt hem straks uit de kast :) komen).
Ach als die dan maar gelukkig is dan ben ik dat als moeder ook.
Wat zijn geaardheid dan ook is ik heb zowiezo niks tegen mensen die op het zelfde geslacht vallen😉 en laat het zo zijn dat mijn broer ook op jongens valt dus ja mischien zit t in de genen😊
lilalinda schreef:
13-04-2018 11:55

Of één van de andere jongens? ;-)
Morgenstond schreef:
13-04-2018 12:26
Of één van de andere jongens? ;-)
nee, de jongste heeft de grootste kans
lilalinda schreef:
13-04-2018 13:01
nee, de jongste heeft de grootste kans
Ah ok! Dat wist ik niet. Grappig. Hoe zou dat nou werken?
Morgenstond schreef:
13-04-2018 13:33
Ah ok! Dat wist ik niet. Grappig. Hoe zou dat nou werken?
de aanname is, dat het komt door hormoonaanmaak in de baarmoeder
die na enkele zoons afneemt
lilalinda schreef:
13-04-2018 13:36
de aanname is, dat het komt door hormoonaanmaak in de baarmoeder
die na enkele zoons afneemt
Ah. En is zoiets er ook bij meisjes?
http://www.sciencefocus.com/feature/life/gay-genetics

Gaat volgens mij alleen op bij jongens, nooit gehoord dat het bij vrouwen zo is (misschien nooit onderzocht?)
Thanks! Leuk artikel.
Zaterdag weet ik het eindelijk of het een jongen of een meisje is.
Het geslacht is al bekend bij andere onder andere mijn moeder en peetkind voor mij komt de verassing zaterdag zooo nieuwsgierig nog even geduld hahaha
Mama12345 schreef:
24-05-2018 11:40

Het geslacht is al bekend bij andere onder andere mijn moeder en peetkind voor mij komt de verassing zaterdag
hoe dat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven