Wat moet ik doen.,

14-04-2018 02:45 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... mijn vriend en ik zijn een aantal jaar samen. We hebben elkaar leren kennen op werk, werden vrienden, beste vrienden.. gaf hem adviezen als hij een date had etc.. maar merkte dat ik dat niet meer leuk vond. Ik wilde niet dat hij naar andere dames ging. Ik was dus verliefd. Of naja dat ontdekte ik. Na een aantal weken heb ik het vertelt.. hij schrok want hij zag me als knappe vriendin in de zin van vriendschap... horror moment want je denkt dan waar is dat zwart gat.... 2 dagen later stond hij voor de deur... met bloemen.. en zei ga je mee... jullie denken nu die is blij en zegt ja.. maar ik zei nee... ik ga niet met je mee... jij scharreld aan en heb heel veel meisjes... ik ga dit niet doen... kom maar terug als je het zeker weet! Dus bedroefd weg. Dagen daarna op werk zijn heel raar, ja hoe moet je normaal doen... na een week stond hij er weer. En zei hij verwijder alles maar dan weet je het zeker dat ik jou wil. Toen ging ik wel mee...

Was een leuke date... gezoend verder niks..

Na 5 maanden kochten we een huis, veel klussen... en het was super leuk!

Sterker nog het was nog steeds leuk.. maar sinds 2 dagen weet ik dus dat hij ook nog een relatie had met een ander meisje...

En dat als ik een dagje weg ben dat ze dus hier in mijn huis zijn...

Heb ook contact met haar inmiddels.. en zei wist het ook niet... sterker nog zwijnen ik zitten samen op het terras wijn te drinken en te praten over wat er allemaal is gebeurd terwijl wij kende elkaar helemaal niet.

Nu is het zo dat ik niet meer in mijn huis kan leven... in elke kamer hebben ze sex gehad. Sterker nog ik heb in hun lakens geslapen nog geen uren later en andersom. Wij zeggen tegen elkaar hoop wel dat hij gedoucht heeft tussendoor...

Ik zeg nu alle nare dingen omdat ze me dwars zitten.. maar dit gedrag herkennen we allebei niet zeg maar. En we zijn alle drie universitair opgeleid..

Hij was in mijn hoofd de ware... en dat maakt het moeilijk... hij kiest voor mij... maar ik weet niet of ik dit kan verkroppen.. wat vinden jullie?
:popcorn:
Dit moet nep zijn..
Het is niet nep... maar ik heb geen relatie met haar... natuurlijk kwam hij met veel leugens maar ik zocht haar op... en we waren allebei verbaasd verdrietig naja wat er allemaal bij hoort..
En eerst was ik boos etc maar ze wist echt van niks... moet zeggen dat we allebei er niks van snappen ja nu omdat we praten... maar mijn kleding verwijderen alles zodat niemand iets zou merken
Ben nog boos
Maar bedankt voor jullie reacties.. dit is geen temptation island hè... zeg dan niks
Die kerel volstaat alleen om het kanaal mee op te vullen.

Of denk je dat je ooit de komende 40 à 50 jaar nog kan vergeten wat ie geflikt heeft?

Wees blij dat je nog geen kinderen samen had.
En dat hij die andere ook niet zwanger heeft gemaakt.
Nou ik had haar bericht en toen zei ze dus okee uhm ja ik wil je wel de waarheid vertellen maar vind dat hij het moet doen eigenlijk.. hij moet zijn verantwoording nemen.. en als ze had zelf ook vragen maar we spreken af dat hij het ons allebei maar moest vertellen.. vertelde hem dat ik met haar praat... en hij zei een versie en ik vertelde het haar en toen zei ze ik geef hem nog 1 kans eerlijk tegen je te zijn anders vertel ik het je.. en toen zei ik nog... je gaat me niet vertellen dat ze zwanger is ofzo... is ze ook niet. Nee vergeten doe je nooit denk ik maar dit helemaal niet
Dommedwaas schreef:
14-04-2018 03:16
Maar bedankt voor jullie reacties.. dit is geen temptation island hè... zeg dan niks
Temptation House blijkbaar.
Dumpen natuurlijk..!

En.. Ik denk dat er meer overheidsgeld naar universiteiten moet...
smileklik schreef:
14-04-2018 03:54
Dumpen natuurlijk..!

Volgens mij is er op de basisschool al wat mis gegaan
Hello, can you hear me?
De universiteiten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
smileklik schreef:
14-04-2018 03:54
Dumpen natuurlijk..!

+1

Man, wat een spelfouten!
Ik heb nog nooit iemand die de universiteit heeft afgerond, zo onleesbaar zien schrijven. Daarnaast zijn die zwijnen op het terras intrigerend! Leuk tekenfilmscenario!
Kom er maar in, amant.. Met je "ik twijfel nog hoor"... Dan kan ik ook eens "+1" tikken ;-)
Tip. Lees eens terug wat je typt voor je post. Ik ben nu gestopt met lezen, omdat ik er gewoon niet uit kom. GTST heeft nog een betere verhaallijn.
Wil je serieus advies, schrijf dan ook een serieus verhaal
Als jouw ware liefde meerdere vrouwen tegelijk heeft, met soms tussendoor douchen maar niet altijd, dan moet je wel bij hem blijven.

Als je dat niet wil omdat jij graag een eerlijke man wil, dan moet je hem eruit schoppen.

Serieus, hij kiest jou? Nooit jou alleen, hij wist dat jij de enige wilde zijn, daarom heeft hij vergeten te vertellen over die ander.
Jij moet kiezen, niet volgen.

Wat wil jij?
Supergoed idee om ook direct een huis te kopen na vijf maanden :popcorn:

TO, verkoop dat huis weer, ga bij hem weg, maak het uit. Next.
Ik twijfel nog, hoor.
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-04-2018 06:14
Ik heb nog nooit iemand die de universiteit heeft afgerond, zo onleesbaar zien schrijven. Daarnaast zijn die zwijnen op het terras intrigerend! Leuk tekenfilmscenario!
Dit dus... man man man.. niet om doorheen te komen...
Maar goed, offtopic.

TO: volgens mij heb je andermans mening helemaal niet nodig.
Tip: lees je eigen verhaal terug alsof het een vriendin is die het geschreven heeft.
Wat zou je haar adviseren?
En vind je deze actie van je vriend erg liefdevol? (Daar gaat het toch om in relaties lijkt mij...)

Amant: :applause: :proud:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 07:53
2.33% gewijzigd
Amant schreef:
14-04-2018 07:48
Ik twijfel nog, hoor.
+1
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
14-04-2018 07:52
+1
+2
Na 5 maanden een huis gekocht? Niemand is zo stom..
Universiteit :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven